Наукові статті
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30
Переглянути
908 результатів
Результат пошуку
Документ Methodology for calculating the side walls perforation in distribution drainage pipelines(European Open Science Space, 2025-01) Kravchuk, OleksandrDistribution drainage pipelines play a critical role in water management systems, particularly in agricultural irrigation and land reclamation projects, horizontal and radial water intakes [1, 2]. The efficiency and reliability of these pipelines significantly depend on their structural and hydraulic parameters. Among these, the perforation of the side walls is a key design element, directly influencing water flow dynamics, filtration efficiency, and overall performance of the drainage system.Документ Інноваційні аспекти кластерних ініціатив в умовах цифровізації економіки України(Чергнігівська політехніка, 2024-10) Лаврухіна, Катерина Олександрівна; Кравчук, Олександр АндрійовичУ статті представлено інноваційні аспекти кластерних ініціатив в умовах цифровізації економіки України. Досліджено вплив цифрових технологій на розвиток кластерних структур, можливості використання інформаційних технологій та Інтернету речей для інновацій у кластерній діяльності. Результати сприятимуть розробці стратегій кластерного розвитку в умовах цифрової трансформації економіки України. Розглянуто проблему ефективного поєднання технологічних інновацій з організаційними та стратегічними аспектами розвитку кластерних ініціатив в умовах цифровізації економіки України. Проаналізовано виклики, які виникають у цьому контексті, та запропоновано шляхи їх вирішення. Результати дослідження можуть бути корисними для розвитку стратегій та підходів до впровадження інновацій у кластерній діяльності в умовах цифрової трансформації економіки.Документ Theoretical and methodological bases for implementing the creative management technology «Factory of ideas» into architectural and construction company(Khmelnytsky National University, 2024-11-28) Макатьора Дмитро; Кубанов, РусланThe article is devoted to studying the theoretical and methodological foundations of implementing the creative management technology «factory of ideas» in the activities of an architectural and construction company. The authors emphasise the relevance of this problem in the modern market environment, where architectural and construction companies face high competition and fast changing consumer demands. In addition to improving technological processes, companies need to introduce modern management methods aimed at stimulating the creative potential of employees and generating innovative solutions in order to ensure success and sustainable development. The study looks at the nature and the main stages of the implementation of a «factory of ideas» in an architectural and construction company. The key stages are identified as follows: preparation phase, formation of working groups, organisation of training for employees, collection and analysis of ideas, development of strategies for their implementation, pilot implementation, monitoring and control of implementation, and continuous improvement of a creative management element. The article addresses the issue of implementing BIM technologies in an architectural and construction company by giving an example of the implementation of a «factory of ideas» . The article is a detailed description of the implementation of the above stages in this context. It has been found that for the manager-head of an architectural and construction company, participation in the «factory of ideas» can be an important motivational factor. According to these reasons, this process stimulates creativity, encourages interacting and collaborating with the team, and maintains openness to new ideas. As a result, participation in the factory of ideas increases the manager’s motivation, promotes the development of creative thinking and communication skills, and contributes to finding innovative solutions in the architectural and construction industry. It is emphasised that the successful implementation of the factory of ideas can be a key factor in increasing the company’s competitiveness and ensuring that it continues to develop and innovate. The paper concludes that the introduction of a factory of ideas in architectural and construction companies allows all employees to be actively involved in solving key tasks. It promotes the creation of new ideas and the improvement of the existing ones. The main benefits are an increase in work efficiency, the stimulation of creativity and innovative thinking, and an improvement in team communication and co-operation. At the same time, the authors stress the importance of proper staff training, monitoring of implementation results and continuous improvement of the «factory of ideas» as a tool for creative management.Документ Наукові основи створення та вдосконалення машин будівельної індустрії, психолого-педагогічне забезпечення освітнього процесу в закладах освіти(КНУБА, 2019-12-18) Почка, Костянтин Іванович; Гарнець, Володимир Миколайович; Корнійчук, Борис Валерійович; Паламарчук, Дмитро Анатолійович; Шаленко Вадим Олегович; Калениченко, Руслан Арсенович; Красильник, Юрій Семенович; Корчова, Галина Леонідівна; Руденко, Микола Васильович; Мороз, Ірина МихайлівнаУ звіті наведено результати роботи НДР кафедри професійної освіти «Наукові основи створення та вдосконалення машин будівельної індустрії, психолого-педагогічне забезпечення освітнього процесу в закладах освіти» за 2019 рік.Документ Механізм фіксації контейнера в роботі річстакера(Український державний університет залізничного транспорту (УкрДУЗТ, Харків), 2024-11-27) Лисак, Сергій Іванович; Мацибура, Артем Дмитрович; Балака, Максим МиколайовичРічстакери широко застосовуються у вантажних терміналах та портах для навантажувально-розвантажувальних операцій з контейнерами й запроєктовані таким чином, щоб даний тип робіт виконувався максимально швидко. В результаті проведених досліджень запропоновано механізм фіксації контейнера у навантажувально-розвантажувальних операціях річстакера, що дозволяє спростити конструкцію і зменшити вагові характеристики захватного пристрою вже на стадії проєктування або конструювання самого механізму та системи керування річстакером в цілому.Документ Розроблення структурно-функціональної схеми оцінювання результатів навчання студентів(Ліра-К, 2025-01-03) Балака, Максим Миколайович; Делембовський Максим Михайлович; Дьяченко, Олександр СергійовичСистема оцінювання програмних результатів навчання студентів має відповідати особливостям, параметрам та вимогам модульного навчання. У підсумку система оцінювання результатів навчання студентів має розрахувати та виставити оцінки за роботу студента протягом певного періоду часу та контролю знань, розрахувати та відсортувати за спадним рейтинговим списком студентів, які пройшли передбачений освітнім процесом контроль. Оскільки систему призначено для розрахунку оцінки результатів навчання студентів закладів вищої освіти, то і ключовими об’єктами в її роботі будуть самі студенти та виконані ними завдання для контролю і перевірки засвоєння знань. У роботі розроблено структурно-функціональну схему оцінювання результатів навчання.Документ Аналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти(Ліра-К, 2025-01-03) Бондарук Богдан Юрійович; Науменко Сергій Васильович; Балака, Максим МиколайовичРозглядаючи пропоновані в цей час методи комп’ютерного контролю й оцінювання результатів навчання, та враховуючи сучасні вимоги індивідуалізації освітнього процесу, відмітимо, що важливим фактором, який визначає переваги того або іншого методу контролю, є рівень адаптації до індивідуальних характеристик здобувачів та можливість застосування оптимальних параметрів проведення контролю. Для перевірки результатів навчання використовуються різноманітні моделі й алгоритми оцінювання, а також методи проведення комп’ютерного контролю, до яких відносяться зокрема адаптивні методи.Документ Формування вимог до системи контролю та оцінювання програмних результатів навчання(Ліра-К, 2025-01-03) Почка, Костянтин Іванович; Пристайло Микола Олексійович; Балака, Максим МиколайовичРезультати освітнього процесу виявляються не лише у результативності засвоєння змісту навчального матеріалу здобувачем, але й оцінювання самого процесу об’єктивно має бути багатомірною. Система контролю та оцінювання результатів навчання є робочим інструментом, і тому її не можна робити занадто громіздкою. Вона має бути чітко зрозумілою як для викладача, так і для здобувача освіти. Основна мета розроблення системи контролю й оцінювання програмних результатів навчання полягає у підвищенні рівня ефективності, якості та адекватності при виставленні оцінки викладачем для здобувачів певного рівня вищої освіти на різних етапах контролю знань.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку дистанційного навчання(Ліра-К, 2025-01-03) Міщук Дмитро Олександрович; Балака, Максим Миколайович; Рашківський, Володимир ПавловичНа сьогодні найбільшого розвитку набуло дистанційне навчання з використанням інтернет-технологій. Сучасне дистанційне навчання будується на використанні середовищ передавання інформації (інформаційно-комунікаційні технології й платформи, електронна пошта, месенджери та інші засоби зв’язку) та методів навчання, що залежать від технічного середовища обміну інформацією. Ефективність дистанційного навчання залежить від того, в якій формі представлено навчальні матеріали. Використання інформаційно-комунікаційних технологій неможливо без обґрунтованого вибору платформи дистанційного навчання – програмного забезпечення для підтримки дистанційного навчання, метою якого є створення та управління педагогічним змістом, індивідуалізоване навчання, що містить необхідні для викладача, здобувача та адміністратора платформи технічні засоби. При цьому системі для дистанційного навчання частково передаються функції управління освітнім процесом на етапах вивчення нового матеріалу, контролю знань з пройдених тем, закріплення пройденого матеріалу, проведення аналізу результатів виконання здобувачами тестових завдань, рефлексії та інших контрольних заходів.Документ Особливості розробки та вдосконалення освітніх програм в галузі знань G «Інженерія, виробництво та будівництво»(Ліра-К, 2025-01-03) Пристайло Микола Олексійович; Балака, Максим Миколайович; Делембовський Максим МихайловичЗапровадження освітньої програми в університеті здійснюється для задоволення потреб держави і суспільства у висококваліфікованих фахівцях, фізичних і юридичних осіб в якісних освітніх послугах, виконання замовлення ринку праці та регулювальних органів, забезпечення професійної успішності випускників, зростання ролі університету у наданні освітніх послуг на міжнародному рівні за умови економічної доцільності для університету. Процес проєктування нової освітньої програми передбачає етапи аналізу та синтезу.