Перегляд Ключові слова "analysis"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз автоматизованого будівництва багато поверхових житлових громадських будинків і споруд в Японії(КНУБА, 2014) Черненко, К. В.На основі використаних наукових джерел японських дослідників і будівельників зроблена спроба проаналізувати і визначити позитивні напрямки роз витку нового напрямку у будівництві технології автоматизованого зведення багатоповерхових будинків.Документ Аналіз динаміки та хвилеутворень у системі "пантограф-електричний підвіс" вантажних електротролейвозів(КНУБА, 2013) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.Проведено динамічний аналіз та досліджені можливі хвилеутворення у системі “панто¬граф - електричний піДвіс” вантажних електротролейвозів. Визначені умови, за яких хвилеутворення відсутні, а сили взаємодії у рухомому контакті не перевищують тих, що допустимі на розрив та прискорене зношування.Документ Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою(КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.Документ Аналіз нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті мостового крана при вібраціях точки підвісу(КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.У роботі розглянуті деякі закономірності кінематичних керувань рухами вантажопідйомних кранів. Проведений аналітичний розрахунок нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті мостового крана при вібраціях точки підвісу.Документ Аналіз роботи домкратних пристроїв, які використовуються для монтажу покрить великих розмірів(КНУБА, 2011) Черненко, Костянтин Віталійович; Глущенко, Ірина ВікторівнаВиконаний аналіз роботи двох гідродомкратних пристроїв на рівні патен- тів, які можуть бути застосовані для розробки нових технологій монтажу великогабаритних конструкцій одноповерхових будинків і споруд на значну ви- соту, коли традиційні методи стають економічно невигідними.Документ Ефективність підприємства в контексті його економічної безпеки(КНУБА, 2014) Куліков, П. М.; Бондар, О. А.Розглядається та доводиться можливість використання можливостей галузевої теорії ефективного управління «геометрична економетрика» для забезпечення економічної безпеки функціонування підприємства на ринку.Документ Загальні методи дослідження на прикладі роботи «архітектурно-планувальна організація морських пасажирських терміналів»(КНУБА, 2015) Дикун, Ж. Є.; Зиміна, С. Б.Розглядаються основні загальні методи дослідження, що були використані в роботі над дисертацією «архітектурно – планувальна організація морських пасажирських терміналів».Документ Загальні принципи формування та аналіз автоколивань у динамічних моделях вантажопідйомних кранів(КНУБА, 2013) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.Сформульовані загальні принципи формування та аналізу можливих автоколивань у відомих динамічних моделях вантажопідйомних кранів. Отримані основні закономірності та виявлені фізичні механізми генерації автоколивань у межах моделі запропонованої В. І. Брауде, М. С. Тер-Мхітарова, яка застосовується для аналітичних розрахунків навантажень вантажопідйомних кранів.Документ Кладовища Києва: втрачена історична спадщина(КНУБА, 2010) Бачинська, О. В.Розглядаються причини руйнування матеріальної історичної спадщини Києва та наслідки цього для сучасного життя міста; характеристики історичних кладовищ Києва і їх значення для отримання історичної інформації; масштаби нищення міських кладовищ і аналіз цього процесу за різними характеристиками.Документ Концептуальні основи динамічного аналізу механізму повороту кранів з вантажем на гнучкому підвісі(КНУБА, 2017) Ловейкін, В.; Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Кадикало, І.Обґрунтована концепція динамічного аналізу механізмів повороту кранів з вантажем на гнучкому підвісі (канаті). Отримані основні рівняння руху вантажу у неінерціальній системі відліку, пов’язаній з механізмом повороту крана. Встановлені основні кінематичні характеристики руху вантажу та енергосилові параметри механізму, що приводять до рівномірного та нерівномірного обертання.Документ Концептуальні основи кінематичного аналізу лінійних дискретно-континуальних вібраційних систем: застосування інтегрального перетворення Лапласа(КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Почка, К.; Кравчук, В.; Діктерук, М.За допомогою інтегрального перетворення Лапласа отримано інтегральне зображення розв'язку крайової задачі для однорідного хвильового рівняння із врахуванням зовнішнього та внутрішнього тертя з типовими граничними умовами. При цьому в крайові умови входять друга та перша похідна по часовій змінній, а також перша похідна по просторовій змінній. Досліджено спектр задачі, виписані її головні розв'язки. Для горизонтального та вертикального деформування прошарку вібросистемою використані відповідні реологічні моделі оброблюваного матеріалу.Документ Метод аналізу параметричних коливань та резонансів елементів мостових кранів у процесах їх пуску(КНУБА, 2017) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Остапущенко, О. П.Наведений метод аналізу параметричних коливань і резонансів елементів вантажопідйомних механізмів мостових кранів у процесах їх пуску. При цьому умови виникнення вказаних коливань та резонансів розглянуті і визначені у межах моделі крану як незамкненої коливної системи, у котрої зовнішній вплив зведений до зміни з плином часу її параметрів. Маятникові коливання вантажу на канаті у системі «вантажний візок - канат - вантаж» мостового крана розглянуті і досліджені для трьох випадків: а) точка підвісу вантажу здійснює заданий періодичний рух у вертикальному напрямку; б) точка підвісу вантажу періодично рухається у горизонтальному напрямку; в) точка підвісу вантажу періодично рухається одночасно у горизонтальному та вертикальному напрямках. Визначені межі областей стійкості/нестійкості коливань параметричного типу для різних частот зміни параметрів досліджуваної системи. Для проведення аналізу використаний метод функції Лагранжа, рівняння Матьє та підхід Л.Д.Ландау при дослідженні малих коливань системи відносно положення рівноваги.Документ Новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеутворень у протяжних гірничих транспортних машинах(КНУБА, 2014) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.У статті запропоновано новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеу творень у протяжних гірничих транспортних машинах. Моделлю обрано подовжньо-деформівний пружний стрижень, що зв’язаний з основою силами сухого, в'язкого та нелінійно-в'язкого тертя.Документ Оптимізація динамічних параметрів руху мостового крана у режимі пуску : аналіз впливу кранового візка з гнучким підвісом(КНУБА, 2016) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.Проведена оптимізація динамічних параметрів руху мостового крана, працюючого у режимі пуску. З'ясований вплив параметрів кранового візка з гнучким підвісом вантажу. Запропонований динамічний критерій оптимізації руху системи, за якого на якість руху системи «вантажний візок- канат-вантаж» впливає співвідношення мас вантажу та візка, частоти власних коливань. Результати розв'язку наведені у вигляді графічних залежностей.Документ Розрахункова схема та кінематичний аналіз нелінійних коливань вантажу при повороті стрілової системи вантажо-підйомного крана(КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.; Комоцька, С. Ю.У статті розглянута та обґрунтована розрахункова схема стрілової системи вантажопідйомного крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного повороту. Досліджений вплив відцентрових сил на нелінійні маятникові коливання вантажу на канаті. Сформульована й запропонована математична модель, яка є частиною узагальненої моделі вантажопідйомного крана, що функціонує у різноманітних режимах експлуатації. Встановлені зони безпечних амплітуд коливань і, відповідно, безпечних зон експлуатації таких кранів з позиції виключення порушень техніки безпеки при використанні стрілових систем кранів (мінімізація амплітуд нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті).Документ Розробка універсального динамічно-інерційного демпфера подвійного призначення для гасіння низько- та високочастотних коливань транспортних засобів(КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С.; Похиленко, Є.; Химич, І.Розглянуте обладнання транспортних засобів у вигляді просторової системи приводів із паралельними кінематичними зв'язками, оснащене пристроями для гасіння високочастотних коливань виконавчого органа (інерційна складова універсального демпфера). Врахований вплив низькочастотних коливань машини при її русі вздовж нерівностей. Задля забезпечення стійкості положення машини й підвищення безпеки її експлуатації застосований динамічний гасник вказаних коливань (динамічна складова універсального демпфера). Такий демпфер здатний одночасно гасити й власні коливання підресореної частини шарнірно-зчленованого транспортного засобу.Документ Структурний аналіз екологічно небезпечних факторів будівельного виробництва. Джерела забруднення(КНУБА, 2018) Осипова, А. О.Викладено результати структурного аналізу факторів будівельного виробництва, що негативного впливають на навколишнє середовище. Представлення будівельного виробництва як здвоєних процесів перетворення матеріальних елементів і елементів природних або урбанізованих ландшафтів, дозволило структурувати фактори негативного впливу за такими категоріями: природа виникнення, характер, вид і спосіб забруднення або зміни довкілля. Розроблена структура головних джерел забруднення та негативного впливу процесів буді¬вництва на довкілля.Документ Удосконалення методів аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами(КНУБА, 2011) Діктерук, М. Г.; Човнюк, Ю. В.Наведено методи аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами, що дозволяють аналізувати та оптимізувати їхні перехідні процеси при режимах пуску/гальмування у вказаних приводахДокумент Уточнений динамічний аналіз та мінімізація навантажень у канатах вантажопідйомних кранів(КНУБА, 2016) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.Наведений уточнений динамічний аналіз та оптимізація (мінімізація) навантажень у канатах вантажопідйомних кранів. Встановлені режими руху вантажу на канаті, за яких мінімізовані як коливання самого вантажу, так і пружні сили, котрі деформують канат. Як критерій якості руху обраний той, що мінімізує коефіцієнт динамічності.