Вип. 6
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/46
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Гибкая планировачная структура медиатек(КНУБА, 2015) Румилец, Т. С.Статья посвящена актуальным вопросам проектирования зданий медиатек. На примерах мирового опыта рассмотрены основне концепции развития планировочных структур зданий медиатек и выявлены основные критерии развития этих планировочных структур.Документ Об’єкти культури як містоутворюючий чинник у розвитку великого міста (зарубіжний досвід)(КНУБА, 2015) Посацький, Б. С.; Грицак, М. М.Розглянуто об’єкти культури у зарубіжних великих містах, побудовані у 2006- 2014 рр., з точки зору їх містоутворюючого значення, запропоновано їх класифікацію за рядом ознак. Подано основні терміни та поняття. Досліджено функціональне наповнення об’єктів культури (нових бібліотек і музеїв) та їхнє розташування в структурі міста.Документ Современные тенденции организации досуга(КНУБА, 2015) Уренев, В. П.; Яровая, В. П.В статье выявлены специфические особенности формирования современного культурно-досугового пространства. Рассмотрены ведущие мировые тенденции в области организации клубной деятельности.Документ Вітчизняний досвід реконструкції типових житлових будинків(КНУБА, 2015) Новосад, І. Г.У статті розкривається вітчизняний досвід реконструкції типових житлових будинків масового будівництва, а також основні методи щодо проведення реконструкції.Документ Неформальний навчальний простір, як чинник формування архітектури університетських культурних центрів(КНУБА, 2015) Дмитраш, О. Ю.; Проскуряков, В. І.У статті подано загальну характеристику, класифікацію та основні принципи проектування неформальних навчальних просторів в університетських культурних центрах.Документ Історія архітектурного факультету Київського національного університету будівництва і архітектури(КНУБА, 2015) Кащенко, О. В.; Слєпцов, О. С.; Кумейко, М. К.Розглянуто основні історичні віхи становлення архітектурного факультету Київського національного університету будівництва і архітектури з початку його заснування до сьогодення та перспективи розвитку факультету як складової університету.Документ Дисциплина «Начертательная геометрия» - как необходимая составляющая в архитектурном образовании(КНУБА, 2015) Перпери, А. А.; Яворская, Н. М.На протяжении многих десятков лет стоит вопрос о повышении качества и эффективности творчества. Многие деятели науки в области архитектуры пишут труды и всесторонне раскрывают цели и задачи архитектурного творчества, выдвигают первоочередные творческие задачи и помогают решать вопросы их реализации. В архитектурном творчестве существует два подхода к проектированию любых объектов: 1. Форма, через которую реализуются материальные и духовне функции любого архитектурного объекта. 2. Функционально-техническая идея подхода к архитектурной форме. Вместе с тем и тот и другой методы могут привести к негативному эффекту, либо к пустому формалистическому творчеству, либо к очевидности: то, что хорошо функционирует – не всегда хорошо выглядит. Архитектура становится искусством, когда она ориентируется на общественную природу человека, его духовные ценности, мироощущения и культуру.Документ Класифікація сучасних торговельно-розважальних комплексів за різними ознаками(КНУБА, 2015) Кіщенко, А. О.В статті наведено класифікацію сучасних багатофункціональних торговельно–розважальних комплексів за величиною, планувальною організацією, за домінуючою функцією, композиційним, містобудівним, конструктивним та об’ємно-просторовим рішеннями.Документ Містобудівні особливості розміщення вертодромів та гелікортів(КНУБА, 2015) Семироз, Н. Г.; Слєпцов, О. С.У статті досліджено містобудівні особливості щодо розміщення вертодромів та гелі кортівДокумент Мова архітектури православного храму – Канон чи Простір(КНУБА, 2015) Русевич Т. В.У статті співставляються напрямки у проектуванні православних храмів в діапазоні від канонізації тої чи іншої традиційної архітектурної системи до повної відмови від всіх попередніх рішень, визначаються рівні модернізації проектування з урахуванням специфіки людського сприйняття.