Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Документ
    Управління проектами розвитку змісту освіти як управління успішними проектами за методологією MSP
    (КНУБА, 2014) Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина Олександрівна
    Висвітлені питання управління успішними проектами за методологією MSP при управлінні програмами і проектами в бюджетній сфері (в галузі освіти), а саме, практичному підтвердженню успішного досягнення трансформаційних змін, які базуються на досвіді організацій як державного, так і приватного сектору.
  • Документ
    Застосування моделі «Нова Башта Р2M» в управлінні проектами розвитку освіти
    (КНУБА, 2014) Бушуєв, Сергій Дмитрович; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Микола Ігорович
    Висвітлюються питання впровадження ідей японського стандарту Р2M шляхом застосування моделі «Нова Башта Р2M» у процесі управління програмами і проектами в галузі освіти, а саме, в управлінні проектами розвитку освіти, ґрунтуючись на ціннісному підході.
  • Документ
    Впровадження трансформаційних бізнес-змін в управління проектами розвитку змісту освіти за методологією MSP
    (КНУБА, 2014) Бушуєв, Сергій Дмитрович; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Галина Олександрівна
    Розглянуто питання управління успішними проектами за методологією MSP при управлінні програмами в галузі освіти, а саме, визначення специфіки та атрибутів критичних факторів успіху за індивідуальними властивостями програм та застосування цих критеріїв як частини розробки стратегії управління якістю ІТ проектів.
  • Документ
    Особливості та принципи ціннісно-орієнтованого підходу в управлінні змістом освіти
    (КНУБА, 2015) Цюцюра, Микола Ігорович; Криворучко, Олена Володимирівна
    Модернізація в освітній сфері – це зміна згідно з потребами та вимогами сучасності. Головною метою модернізації освіти є забезпечення її високої якості, побудова ефективної освітньої системи з дієвою економікою та управлінням, яка відповідає запитам сучасного життя та потребам розвитку України. Ціннісно-орієнтований підхід у формуванні змісту освіти при якісному наданні освітніх послуг (дистанційна підготовка, інтернет-семінари тощо) надає переваги: можливість підготовки цільової аудиторії абітурієнтів; надання професійно - орієнтованих консультацій абітурієнтам/студентам тощо.
  • Документ
    Організаційні механізми розвитку змін в освітньому середовищі
    (КНУБА, 2015) Цюцюра, Микола Ігорович
    Ціннісно-орієнтований підхід у формуванні змісту освіти при якісному наданні освітніх послуг (дистанційна підготовка, інтернет-семінари тощо) надає переваги: можливість підготовки цільової аудиторії абітурієнтів; надання професійно-орієнтованих консультацій; оптимізація фінансових витрат університету. Високу ефективність показала практика залучення аспірантів та випускників до формування знань, необхідних для забезпечення професійної підготовки. Така практика відповідає концепції електронного навчання з урахуванням життєвого циклу відтворення знань. Функції університету при цьому зводяться до організації навчального процесу – формування навчальних планів, навчальних дисциплін професорсько-викладацьким складом та компетентними особами. Прискорене зниження актуальності, так зване «старіння» знань, у багатьох галузях ускладнює процеси та технології управління цінностями змісту освіти.
  • Документ
    Основи побудови систем моніторингу металургійного обладнання на базі лазерних профілометрів
    (КНУБА, 2015) Зайцев, Євген Олександрович; Криворучко, Олена Володимирівна; Сидорчук, Володимир Євгенович; Цюцюра, Микола Ігорович
    У даній статті розглянуто проблему діагностики футерівки плавильних печей в металургійній промисловості з метою зменшення енергоспоживання енергоємних виробництв в Україні. Показано, що найбільш придатним – переважним способом визначення стану футерівки є безконтактні методи, засновані на використанні лазерних профілометрів. Вимоги до використовуваної футерівки конвертерів поєднують в собі необхідність досягнення її високої стійкості, яка підвищується при застосуванні системного підходу під час вибору конструкції футерівки, шляхом прогнозування зношення різних її зон. Моніторинг ступеня зношення футерівки дозволяє приймати своєчасні рішення щодо проведення ремонту обладнання та підвищення енергоефективності виробництва. Розроблення моніторингових систем є актуальною науковою задачею, яка виникає у зв’язку з необхідністю впровадження в Україні високоточних і швидкодіючих автоматизованих систем. Найбільш перспективним для побудови систем моніторингу є безконтактні методи, засновані на використанні лазерних профілометрів.Запропоновано структурну схему комп'ютеризованої безконтактної моніторингової системи на основі фазового лазерного вимірювача, здатного працювати від дифузійно-відбиваючої поверхні.
  • Документ
    Технологічні стандарти як основа розробки відкритих систем ІТ-освіти
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Микола Ігорович; Резнік, Роман Сергійович
    Інформаційні технології в освітній сфері базуються на розробленні складних відкритих інформаційних систем, тобто систем, які реалізують відкриті специфікації на інтерфейси, служби і формати даних, достатні для забезпечення уніфікованого інтерфейсу користувачів, що полегшує їм перехід до системи. Програмні та апаратні компоненти такої системи повинні відповідати двом найважливішим вимогам мобільності і можливості узгодженої роботи з віддаленими компонентами, що дозволяє забезпечити сумісність різноманітних інформаційних систем. Основні принципи і правила можна об'єднати в групи. Успішне створення моделей і систем розвитку інформаційно-освітніх технологій можливе при використанні міжнародних технологій і стандартів LTSA та IMS, які найбільш сприятливі для практичної організації навчальних систем та організації управління ВНЗ.
  • Документ
    Cтруктура інформаційних потоків в інформаційній системі виробничого підприємства
    (КНУБА, 2019) Цюцюра, Микола Ігорович; Криворучко, Олена Володимирівна; Мединська, Тетяна Миколаївна
    Для оцінки якості бізнес-процесів підприємства з метою підвищення конкурентоспроможності і ефективності виробництва проаналізовано інформаційні потоки в розрізі логістичної системи, управління підприємством, показано взаємовплив матеріальних і інформаційних ресурсів в структурі підприємства. Рух інформаційних потоків графічно показано щодо загальної структури конкретного виробничого підприємства і його окремих елементів.
  • Документ
    Використання компонента GMap.NET в інформаційній системі оперативного управління логістикою вантажоперевезень у будівництві
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Федусенко, Олена Володимирівна; Федусенко, Анатолій Олександрович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Розглянуто питання розробки інформаційної системи (ІС) оперативного управління логістикою вантажоперевезень у будівництві. Метою статті є підвищення ефективності управління будівельним холдингом за допомогою розробки моделей, методів, алгоритмів і програмних засобів ІС оперативного управління логістикою вантажоперевезень. Означена інформаційна система може бути використана для підготовки планів перевезення при прийнятті управлінських рішень щодо вантажоперевезень у будівництві. Одним з головних модулів даної системи є модуль формування динамічної транспортної мережі, який пропонується розробляти з використанням компоненту GMap.Net, що дозволяє приєднуватися до карт Google та спрощує побудову транспортної мережі.
  • Документ
    Розробка адаптивної системи контролю знань з відкритими питаннями
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Федусенко, Олена Володимирівна; Федусенко, Анатолій Олександрович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Стаття присвячена проблемам адаптивного навчання, а саме питанням контролю знань у таких системах. Під час проведення підсумкових контролів найбільш ефективним є відкриті питання, але перевірка таких питань є досить складною. Запропоновано методику аналізу відкритих питань, що базується на методі порівняння текстів за допомогою шинглів. Проведено порівняльний аналіз перевірки відкритих питань за допомогою розробленої системи та за допомогою наявних систем перевірки текстів, на основі якого можна зробити висновок, що запропонована методика працює правильно. Використання запропонованої системи контролю знань з відкритими питаннями дозволить підвищити якість навчання за рахунок збільшення ефективності контролю знань.