Техніка будівництва
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань механізмів підйомно-транспортних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, Михайло Гаврилович; Почка, Костянтин ІвановичНаведені аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань (режими пуску/гальмування) механізмів підйомно-транспортних машин. Досліджені вимушені коливання вказаних лінійних механічних систем з одним степенем вільності руху при їх проходженні через резонанс. Задача Коші для диференціального рівняння коливань за лінійного закону зміни частоти вимушеної сили розв’язана у термінах інтегралу ймовірностей від комплексного аргументу.Документ Динамічні навантаження у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску(КНУБА, 2002) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, М. Г.Метою даної роботи є аналіз динамічних навантажень у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску, що є узагальненням лінійного варіанту моделі (механізму підйому крана), де використана двомасова динамічна модель з лінійно-пружним канатом.Документ Информационный и спектральный (Фурье) анализы ударно-вибрационно-волновых процессов, полей, технологий в моделировании, диагностике состояния, автоматизации управления и проектирования современных строительных человеко-машинных (эргатических) систем. Часть ІІ.в(КНУБА, 2002) Човнюк, Юрій ВасильовичПериодическое вибрационно-волновое поле является некоторым идеализированным пределом, который в действительности никогда не достигается хотя бы потому, что любое поле ограничено в пространстве и во времени. Можно ли представить такое поле как суперпозицию монохроматических волн? Для изучения этого вопроса применим следующий, довольно общий прием - спектральное разложение импульсных полей.Документ Аналіз нелінійних маятникових коливань вантажу кранів при їх пуску.(КНУБА, 2002) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, М. Г.Відомо, що при роботі кранів спостерігаються інтенсивні маятникові коливання вантажу, котрі викликають нерівномірний рух кранів чи вантажних візків, додаткові навантаження на силові елементи кранів, створюють незручності при їх експлуатації, що слід враховувати при уточнених розрахунках кранів та оптимізації режимів руху їх вантажопідйомних механізмів при пуску/гальмуванні (кранів).