Техніка будівництва
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301
Переглянути
Документ Теорія деформування будівельних матеріалів і сумішей(КНУБА, 2001) Сівко, В. Й.; Долобан, Ю. О.Для оцінки ефективності роботи машин необхідно вміти описати процес руху матеріалу, а для визначення навантажень на робочі органи машин і потужності привода необхідно знати опір, що створює матеріал на робочі органи машин.Документ Автоматична система регулювання натягу полотна з підтримуванням струму якоря(КНУБА, 2001) Григоровський, Е. П.У схемах з невисокими вимогами до підтримування сталості натягу застосовують простіші способи компенсації динамічного струму, коли на час розганяння й гальмування установлення струму змінюються на сталу величину.Документ Бестротиловые взрывчатые составы для бесшпурового разрушения крупнокускового материала энергией взрыва(КНУБА, 2001) Кривцов, Н. В.; Гулеватый, С. И.; Озеров, Е. В.Разрушение крупнокускового материала наиболее актуально при ведении подъемных и открытых горных работ (дробление негабаритных фракций), а также при разрушении отходовметаллургического производства (металлические слитки).Документ Анализ нагруженности соединительно-управляющего модуля шарнирно-сочлененного погрузчика(КНУБА, 2001) Назаров, Л. В.; Кириченко, И. Г.; Перевозник, И. А.; Щербак, О. В.Современные фронтальные ковшовые погрузчики в большинстве своем оборудованы шарнирно-сочлененной рамой с двумя гидроцилиндрами рулевого управления. Внедрение ковша погрузчика в штабель разрабатываемого материала производится за счет напорного усилия, развиваемого движителями, и запаса кинетической энергии, приобретенной в процессе разгона.Документ Исследование движения потока строительной смеси в вертикальной опалубке, насыщенной арматурой(КНУБА, 2001) Бадеян, Г.В.; Даниелян, Е.Ж.Рассмотрение процесса движения бетонной смеси в опалубке, насыщенной арматурой, представляет собой одну из важнейших задач в технологии укладки смесей при монолитном строительстве. Объясняется это тем, что подобные процессы в значительной мере влияют на такие показатели как однородность укладываемой смеси, сцепление с арматурой, способность к эффективному уплотнению и, в конечном итоге, определяют прочностные характеристики изделия.Документ Физические механизмы, лежащие в основе процессов виброуплотнения бетонных смесей в стесненных условиях(КНУБА, 2001) Бадеян, Г.В.; Меграбян, Х.А.Бетонная смесь представляет собой многокомпонентную среду, состоящую из тщательно подобранных по составу крупного и мелкого заполнителей, вяжущего и воды. В процессе приготовления и обработки смеси в нее неизбежно вовлекается воздух, количество которого меняется в зависимости от вида обработки. Конечная цель обработки смеси состоит в удалении воздуха и создании плотной однородной структуры.Документ Новий міжнародний транспортний коридор у контексті ринкових перетворень в Україні(КНУБА, 2001) Білоконь, Ю. М.Значний обсяг вантажних потоків на малі та середні відстані перейшов із залізничного на автомобільний транспорт, а пасажирських - з авіа на залізничний. Залізничний транспорт став використовуватися в основному для великовантажних і контейнерних перевезень на значні відстані в міждержавному і внутрішньоконтинентальному сполученнях. Широкого застосування набули змішані перевезення із залученням різних видів транспорту.Документ Сучасний стан і проблеми реставрації пам'яток матеріальної культури в україні (історичний розвиток і перспективи)(КНУБА, 2001) Лівінський, О.М.; Стріленко, Ю.М.На протязі своєї багатовікової історії український народ створив яскраву культуру світового рівня. Трудами зодчих на українській землі створено багатовікову спадщину: це міста, будинки і споруди, які сьогодні є не тільки я скарбницею пам’ятників історії і культури, але і являються невід’ємною частиною світової культури і яскраво свідчать про величезний внесок українського народу у розвиток світової цивілізації. Видатні пам’ятки українського зодчества стали невичерпним джерелом професійного досвіду та архітектурно-художньої майстерності.Документ Синтез системи управління електроприводом робочих машин у будівництві та інженерних мережевих системах(КНУБА, 2001) Сакалл Імад, АкрамРозглянемо коротко алгоритм і методику розв’язання трьох основних задач синтезу систем автоматичного керування електроприводами машин інженерних мереж, будівельних та інших робочих машин як будівельного виробництва, так і об’єктів житлово-комунального господарства.Документ Аналіз та синтез структури комплексного технологічного процесу відновлення облицювання фасадів(КНУБА, 2001) Родіонцев, А.Б.Організаційно-технологічні рішення з реставрації облицювання фасадів будинків являють собою комплексний складний процес і може задаватися структурою. Досвід виконання подібних робіт вказує на те, що складовими комплексного процесу є технологічні процеси обстеження фасадів, підготовки к виконанню процесів, виробництва матеріалів і конструкцій, та реставрації облицювання.Документ Система управління електроприводом під час регулювання потужності(КНУБА, 2001) Григоровський, Є. П.Сталому режиму роботи низки робочих машин в будівництві має місце і стала швидкість руху, наприклад, стрічки конвеєра, руху стрічки матеріалу і натягу відповідає її незмінна потужність, яка витрачається на створення останнього. Зберігати таку корисну потужність натягу важко, а тому здебільшого використовують системи з вимірюванням і підтримуванням сталої електромагнітної потужності двигуна, що являє собою добуток його ЕРС на струм якоря і відрізняється від корисної потужності втрат у механізмі намотуваного пристрою на обертання двигуна і деформацію стрічки під час згинання.Документ Розробка техногенного рав-вміщуючого шару з одночасною контейнеризацією без його розпушування(КНУБА, 2001) Черненко, В. К.; Сержан, Д. І.Проблема утилізації радіоактивних відходів (РАВ) об'єкта "Укриття" ЧАЕС з кожним роком все гостріше заявляє про своє існування. Основною причиною, що не дозволяє приступити до робіт з локалізації осередків забруднення, є високий рівень їх радіоактивності.Документ Комплексний критерій для визначення оптимальних режимів руху мостових кранів: модель кранового візка з гнучким підвісом вантажу(КНУБА, 2001) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Роботі таких механізмів властиві значні коливання вантажу, які суттєво впливають на точність виконання перевантажувальних операцій, їх продуктивність, втомленісну зношуваність металоконструкцій кранів, приводних механізмів вантажопідйомних машин, фізіологічний стан кранівника ( і, як наслідок, – схильність до вібраційних хвороб), бо власні частоти організму останнього можуть співпадати з характерними частотами коливань (крану, конструкцій, вантажопідйомних машин) й викликати небажані для людини (шкідливі для її здоров’я) вібраційні резонанси. Хоча й існує значна кількість робіт [4–9], які присвячені аналізу цих проблем, однак проблема є актуальною, бо повністю позбутись коливань вантажу поки що не вдається.Документ Еколого-економічні аспекти проблеми реструктуризації об'єктів капітального будівництва(КНУБА, 2001) Лимаренко, В. О.; Ігнатенко, О. П.Проблема реструктуризації об'єктів капітального будівництва України, зокрема об'єктів незавершеного будівництва, а також виробничих площ, як на практично непрацюючих підприємствах, так і на підприємствах випускаючих нерентабельну продукцію в останні роки набула як ніколи гострого значення. Руйнація стійких господарських зв'язків і потужної системи постачальницько-збутових структур при здобутті незалежності створило чимало труднощів для суб'єктів економіки України.Документ Моделювання параметричних відмов гідроприводів екскаваторів з урахуванням ефективності їх функціонування при прогнозуванні та оцінці показників надійності(КНУБА, 2001) Лесько, В.І.Оцінка експлуатаційної надійності будівельних машин – один із важливих факторів визначення їх якості та ефективності функціонування, а забезпечення необхідного рівня надійності машин є гарантією їх конкурентоспроможності як на внутрішньому так і на зовнішньому ринку. Але реальна ситуація при експлуатації особливо нових гідрофікованих екскаваторів (а також кранів, навантажувачів) склалася така, що практично майже відсутні необхідні дані про показники їх надійності (ПН) в умовах експлуатації, а існуючі методи оцінки ПН не зовсім прийнятні, а тому не завжди ефективні при оцінці ПН гідроприводів і вимагають вдосконалення.Документ Анализ движения рабочих сред в системах "бункер-опалубка"(КНУБА, 2001) Бадеян, Г.В.; Даниелян, Е.Ж.Процессу производства монолитных железобетонных конструкций предшествует технология доставки бетонной смеси от автобетоносмесителя и её транспортирования к месту укладки в опалубку.Документ Выявление условий усреднения скоростей частиц воздушно-бетонного потока при композиционном транспортировании(КНУБА, 2001) Емельянова, И. А.; Баранов, А. Н.; Никонов, Д. В.Невозможность транспортирования растворобетононасосами и пневмонагнетателями малоподвижных строительных смесей на значительные расстояния привела к разработке способа композиционного транспортированияДокумент Интенсификация рабочих процессов и долговечность рабочих органов(КНУБА, 2001) Пенчук, В. А.Надежность землеройной машины закладывается еще при ее конструировании и расчете основных узлов. Надежность машин является комплексным свойством, включающим безотказность, долговечность, ремонтопригодность. Предлагаемые методы интенсификации рабочих процессов влияют на характер внешней нагрузки, который в свою очередь определяет скорость изнашивания деталей основных сочленений и их срок службы.Документ Основы динамики разрушения грунтов(КНУБА, 2001) Баладинский, В. Л.; Чумаков, В. Г.; Гагаев, В. Н.В машинах с динамическими рабочими органами энергия разрушения передается на рабочий орган от нескольких источников (в большинстве двух): двигателя (или двигателей) рабочего органа, принимающего на себя работу разрушения и двигателя механизма, осуществляющего перемещение рабочего органа. Установка, непосредственно на рабочем органе источника энергии, позволяет уменьшить ее потери за счет исключения из системы энергии, необходимой для перемещения массы несущей конструкции (платформы, стрелы, ротора, рукояти и т.д.) и увеличения коэффициента полезного действия механизма разрушения. Динамический рабочий орган является подвижным относительно машины или ее основных частей.Документ Розподіл між опором руху кочення та ковзання в конічних колесах та при русі циліндричного по колу(КНУБА, 2001) Бондаренко, Л. М.; Ловейкін, В.С.Розподіл опору руху в конічних колесах на складові кочення і ковзання виявляється досить складною задачею як при теоретичних, так і експериментальних дослідженнях. При перших це пов’язано з тим, що відсутні більш – менш прийнятні теоретичні залежності для визначення складової кочення, а при експериментальних – з труднощами по їх розподілу.