Техніка будівництва
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301
Переглянути
Документ Особливості розробки тезаурсусистем автоматизованого проектування машин для виробництва будівельних матеріалів(КНУБА, 2001) Горда, О.; Савченко, І.; Пелевін, С.Машинобудування – це складна і розгалужена галузь знань, що розглядає питання структури та функціонування різноманітних класів машин і механізмів. Саме виходячи з цього можна сказати , що вона потребує інформаційної підтримки з боку інших областей знань та впорядкування для швидкого доступу до необхідних компонентів. Отже, засоби автоматизації – невід’ємна частина сучасного підходу до вирішення задач машинобудування.Документ Бурильне обладнання з анкерним пристроєм(КНУБА, 2001) Смірнов, В. М.; Головань, В. П.; Вольтерс, О. Ю.Вибір конструкції бурильного обладнання для буріння ґрунтів залежить від конкретних умов проведення робіт; кліматичних особливостей місцевості; розмірів свердловин; потужності, маси та мобільності бурильних і бурильнокранових машин.Документ Взаимодействие ножа землеройной машины с вязкопластичным грунтом(КНУБА, 2001) Сукач, М. М.; Филонов, Ю. П.Для аналитического описания сил резания грунта рабочим органом землеройной машины необходимо знать его напряженное состояние перед лобовой гранью ножа. Ранее была решена плоская задача взаимодействия ножа с подводным илистым грунтом [1]. В настоящей работе предлагается пространственная модель резания водонасыщенного грунта ножом клиновидной формы.Документ Анализ движения рабочих сред в системах "бункер-опалубка"(КНУБА, 2001) Бадеян, Г.В.; Даниелян, Е.Ж.Процессу производства монолитных железобетонных конструкций предшествует технология доставки бетонной смеси от автобетоносмесителя и её транспортирования к месту укладки в опалубку.Документ Выявление условий усреднения скоростей частиц воздушно-бетонного потока при композиционном транспортировании(КНУБА, 2001) Емельянова, И. А.; Баранов, А. Н.; Никонов, Д. В.Невозможность транспортирования растворобетононасосами и пневмонагнетателями малоподвижных строительных смесей на значительные расстояния привела к разработке способа композиционного транспортированияДокумент Система управління електроприводом під час регулювання потужності(КНУБА, 2001) Григоровський, Є. П.Сталому режиму роботи низки робочих машин в будівництві має місце і стала швидкість руху, наприклад, стрічки конвеєра, руху стрічки матеріалу і натягу відповідає її незмінна потужність, яка витрачається на створення останнього. Зберігати таку корисну потужність натягу важко, а тому здебільшого використовують системи з вимірюванням і підтримуванням сталої електромагнітної потужності двигуна, що являє собою добуток його ЕРС на струм якоря і відрізняється від корисної потужності втрат у механізмі намотуваного пристрою на обертання двигуна і деформацію стрічки під час згинання.Документ Комплексний критерій для визначення оптимальних режимів руху мостових кранів: модель кранового візка з гнучким підвісом вантажу(КНУБА, 2001) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Роботі таких механізмів властиві значні коливання вантажу, які суттєво впливають на точність виконання перевантажувальних операцій, їх продуктивність, втомленісну зношуваність металоконструкцій кранів, приводних механізмів вантажопідйомних машин, фізіологічний стан кранівника ( і, як наслідок, – схильність до вібраційних хвороб), бо власні частоти організму останнього можуть співпадати з характерними частотами коливань (крану, конструкцій, вантажопідйомних машин) й викликати небажані для людини (шкідливі для її здоров’я) вібраційні резонанси. Хоча й існує значна кількість робіт [4–9], які присвячені аналізу цих проблем, однак проблема є актуальною, бо повністю позбутись коливань вантажу поки що не вдається.Документ Физические механизмы, лежащие в основе процессов виброуплотнения бетонных смесей в стесненных условиях(КНУБА, 2001) Бадеян, Г.В.; Меграбян, Х.А.Бетонная смесь представляет собой многокомпонентную среду, состоящую из тщательно подобранных по составу крупного и мелкого заполнителей, вяжущего и воды. В процессе приготовления и обработки смеси в нее неизбежно вовлекается воздух, количество которого меняется в зависимости от вида обработки. Конечная цель обработки смеси состоит в удалении воздуха и создании плотной однородной структуры.Документ Теорія деформування будівельних матеріалів і сумішей(КНУБА, 2001) Сівко, В. Й.; Долобан, Ю. О.Для оцінки ефективності роботи машин необхідно вміти описати процес руху матеріалу, а для визначення навантажень на робочі органи машин і потужності привода необхідно знати опір, що створює матеріал на робочі органи машин.Документ Розробка техногенного рав-вміщуючого шару з одночасною контейнеризацією без його розпушування(КНУБА, 2001) Черненко, В. К.; Сержан, Д. І.Проблема утилізації радіоактивних відходів (РАВ) об'єкта "Укриття" ЧАЕС з кожним роком все гостріше заявляє про своє існування. Основною причиною, що не дозволяє приступити до робіт з локалізації осередків забруднення, є високий рівень їх радіоактивності.Документ Імпульсний гідравлічний привод виконавчих механізмів будівельних машин(КНУБА, 2001) Пелевін, Л.Є.; Рашківський, В.П.Одним з шляхів інтенсифікації розробки будівельних матеріалів є використання машин безперервної дії побудованих на принципах динамічного руйнування та хвильової теорії деформації.Документ Бестротиловые взрывчатые составы для бесшпурового разрушения крупнокускового материала энергией взрыва(КНУБА, 2001) Кривцов, Н. В.; Гулеватый, С. И.; Озеров, Е. В.Разрушение крупнокускового материала наиболее актуально при ведении подъемных и открытых горных работ (дробление негабаритных фракций), а также при разрушении отходовметаллургического производства (металлические слитки).Документ Анализ нагруженности соединительно-управляющего модуля шарнирно-сочлененного погрузчика(КНУБА, 2001) Назаров, Л. В.; Кириченко, И. Г.; Перевозник, И. А.; Щербак, О. В.Современные фронтальные ковшовые погрузчики в большинстве своем оборудованы шарнирно-сочлененной рамой с двумя гидроцилиндрами рулевого управления. Внедрение ковша погрузчика в штабель разрабатываемого материала производится за счет напорного усилия, развиваемого движителями, и запаса кинетической энергии, приобретенной в процессе разгона.Документ Новий міжнародний транспортний коридор у контексті ринкових перетворень в Україні(КНУБА, 2001) Білоконь, Ю. М.Значний обсяг вантажних потоків на малі та середні відстані перейшов із залізничного на автомобільний транспорт, а пасажирських - з авіа на залізничний. Залізничний транспорт став використовуватися в основному для великовантажних і контейнерних перевезень на значні відстані в міждержавному і внутрішньоконтинентальному сполученнях. Широкого застосування набули змішані перевезення із залученням різних видів транспорту.Документ Гідравлічний привод робочого органу розпушника, що працює з відривом(КНУБА, 2001) Пелевін, Л. Є.; Рашківський, В. П.Використання дискретних дозволяє зменшити витрати енергії на розробку будівельних матеріалів, а також суттєво збільшити продуктивність машин при незмінних типорозмірах робочого органуДокумент Информационный и спектральный (фурье) анализы ударно-вибрационно-волновых процесcов, полей, технологий в моделировании, диагностике состояния, автоматизации управления и проектирования современных строительных человеко-машинных (эргатических) систем. часть I.(КНУБА, 2001) Човнюк, Ю. В.Целью настоящей работы является разработка: – подходов, основанных на методах современного информационного и спектрального (Фурье)анализов, которые позволяют систематизировать и эффективно (с достаточно высокой степенью точности и наглядности) изучить ударно-вибрационно-волновые процессы, поля, технологии, широко используемые в современных строительных машинах, эргатических системах, строительной ндустрии; – критериев адаптивного управления и автоматизации проектирования бъектов исследования, основанных на единстве информационных энергетических и материальных потоков, циркулирующих в рассматриваемых системах, влияющих на их динамику и определяющих их моментное состояние (решение задач диагностики, прогнозирования надежности и ресурса строительных машин).Документ Методика вирішення задач при невипадковому зношуванні (поломках) деталей та вузлів машин(КНУБА, 2001) Назаренко, І. І.; Сердюк, В.І.В практиці будівництва не поодинокими є випадки передчасного виходу з ладу окремих вузлів будівельних машин та засобів малої механізації, так звані поломки. Вони можуть бути незначними, а в деяких випадках окремі агрегати або машини в цілому виявляються непридатними до подальшого використання і підлягають ремонту або списанню.Документ Дослідження характеру розподілу сипких матеріалів та будівельних сумішей в поперечному перерізі барабана гравітаційного бетонозмішувача(КНУБА, 2001) Клименко, М.О.Рух суміші розпочинається із руху часток на відкритій поверхні сегменту матеріалу, коли кут α підйому цієї поверхні стане більшим певного кута.Документ Закони розподілу та моделі надійності гідроприводу як функції від розподілу добутку випадкових діагностичних параметрів(КНУБА, 2001) Лесько, В.І.Виникнення параметричних відмов гідроелементів гідроприводу одноківшового екскаватора (ОЕ) та інших БДМ при їх експлуатації є наслідком порушення певних умов, які характеризують здатність гідроприводу зберігати роботоздатність у відповідності до заданих вимог.Документ Фізичне спрацювання насосів ЕЦВ за часом та його вплив на подачу води свердловинами(КНУБА, 2001) Прокопчук, І. Т.Насоси типу ЕЦВ працюють в складних умовах. Вода, яку відбирає електронасос занурений в свердловину може мати вуглекислоту в різних формах: розчинну СО2, напівзв'язну НСО3-, зв'язану СО3- та агресивну, містити значну кількість механічних часток у вигляді піску, сам насос може працювати в режимі кавітації при недостатньому занурені його під динамічний рівень води, що окремо і в сукупності призводить до фізичного спрацювання насосного агрегату, яке в середньому складає 2…3% в місяць.