Техніка будівництва
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301
Переглянути
Документ Автоматизація керування тепловими потоками в теплових накопичувачах ДВЗ будівельних машин(КНУБА, 2011) Прилепський, Ю. В.; Грицук, І. В.; Рибалко, І. Ф.; Дорошко, В. І.; Адров, Д. С.Наведено результати розробки системи автоматизація керування тепловими потоками в теплових накопичувачах ДВЗ будівельних машин. Дослідження проводились з використанням схем і блоків керування, розроблених авторами. Наведено схеми масштабного підсилювача сигналу термопари, порівняльних пристроїв і підсилювача потужності.Документ Автоматизація технологічних процесів в будівельному виробництві(КНУБА, 2005) Іносов, С. В.Основні напрямки наукової діяльності: електротехніка, механіка, електроніка, автоматика, динаміка машин і автоматичних систем, статистика, обробка інформації, комп’ютерне моделювання машин і систем автоматики, програмування, вібраційні машини, динаміка роторних екскаваторів і засобів боротьби з вібраціями, тензометричні випробування машин, цифрові системи автоматичного регулювання температури і кондиціювання повітря.Документ Автоматизація технологічних процесів котельних установок, як підсистеми об'єкту управління(КНУБА, 2002) Хоптій, В. Я.Актуальність роботи полягає у розробці та впровадженні у виробництво будівельних матеріалів засобів автоматизації, такого енергоємного технологічного процесу, як вироблення пари, що дозволяє суттєво знизити використання дорогих енергетичних ресурсів, таких як газ, мазут, вугілля. А також призводить до покращання екологічних параметрів парогенераторів як за рахунок зменшення обсягів використання вуглецевого палива, так і завдяки його більш повного і ефективного використання у автоматизованому технологічному процесі, наближеному до оптимального.Документ Автоматизовані системи управління інженерними мережами(КНУБА, 2002) Григоровський, Є. П.; Вознюк, І. В.Автоматизовані системи управління технологічними процесами (АСУТП) в інженерних мережах - це ерготичні (людино-машинні) системи управління, які призначені для збору, зберігання та обробки інформації про об'єкти управління з використанням сучасних засобів електронної обчислювальної техніки та економіко-математичних методів з метою визначення оптимальних (найкращих у визначених умовах) керуючих впливів на об'єкт управління (ОУ).Документ Автоматична система регулювання натягу полотна з підтримуванням струму якоря(КНУБА, 2001) Григоровський, Е. П.У схемах з невисокими вимогами до підтримування сталості натягу застосовують простіші способи компенсації динамічного струму, коли на час розганяння й гальмування установлення струму змінюються на сталу величину.Документ Академії будівництва україни – 10 років. Минуле. Шляхи розвитку. Здобутки і перспективи(КНУБА, 2002) Злобін, Г.К.Академія будівництва України є всеукраїнською громадською організацією, створеною на добровільних засадах провідними вченими і видатними інженерами будівництва, промисловості будівельних матеріалів і будівельного машинобудування. Основна мета діяльності Академії – консолідація творчого потенціалу та спрямування його на відтворення та забезпечення високого науково-технічного рівня будівельного виробництва, створення необхідних умов для розвитку і розкриття творчих здібностей науковців, інженерів і практичної реалізації їхніх перспективних ідей, захист прав та інтересів своїх членів.Документ Алгоритм та методи вибору мобільного комплексу будівельних машин(КНУБА, 2014) Назаренко, Іван Іванович; Шаляпіна, Т. С.Розроблено алгоритм та методику вибору мобільного комплексу будівельних машин. Запропонована методика дозволяє визначати основні технологічні процеси при створенні будівель і споруд та формувати на цій основі комплекси машин.Документ Алгоритм чисельного розрахунку взаємодії робочого органу та середовища ударно – вібраційної машини(КНУБА, 2007) Басараб, В. А.Для оцінки характеру та ступеня впливу робочого середовища (бетонної суміші) на динаміку електромагнітної ударно – вібраційної машини використовується експериментально – теоретична методика досліджень професора Назаренка І.І.Документ Альтернатива капітальному ремонту двигуна(КНУБА, 2002) Жерновий, А.С.Двигун внутрішнього згоряння - серце будь-який машини. Температурні, механічні і хімічно агресивні впливи усередині двигуна неминуче ведуть до зносу поверхонь тертя, а тим самим – до лавиноподібному нагромадження несправностей і погіршенню його працездатності.Документ Альтернативна технологія вилучення енергоносіїв з дна акваторій(КНУБА, 2005) Сукач, М. К.Події останнього часу, що пов’язані із кризою постачання енергоносіїв в Україні, свідчать про необхідність якнайскорішого вирішення не тільки суто наукових, але і важливих практичних задач, які забезпечують паритетний доступ України до мінерально-сировинних і енергетичних ресурсів.Документ Анализ движения рабочих сред в системах "бункер-опалубка"(КНУБА, 2001) Бадеян, Г.В.; Даниелян, Е.Ж.Процессу производства монолитных железобетонных конструкций предшествует технология доставки бетонной смеси от автобетоносмесителя и её транспортирования к месту укладки в опалубку.Документ Анализ исследований рабочего процесса подводных землеройных машин(КНУБА, 2003) Сукач, М.К.На начальном этапе работ по созданию глубоководных грунторазрабатывающим машин наибольшее внимание уделялось машинам с гидравлическим типом рабочего оборудования. Это связано с возможностью унификации гидроустановок, используемых для разработки и транспортирования материала. К исследованиям глубоководных землеройных машин с гидравлическим оборудованием относятся испытания, проведенные ВИМС совместно с ЦНИИС, в которых была доказана работоспособность машины, но выводы об эффективности этого типа оборудования не сделаны.Документ Анализ нагруженности соединительно-управляющего модуля шарнирно-сочлененного погрузчика(КНУБА, 2001) Назаров, Л. В.; Кириченко, И. Г.; Перевозник, И. А.; Щербак, О. В.Современные фронтальные ковшовые погрузчики в большинстве своем оборудованы шарнирно-сочлененной рамой с двумя гидроцилиндрами рулевого управления. Внедрение ковша погрузчика в штабель разрабатываемого материала производится за счет напорного усилия, развиваемого движителями, и запаса кинетической энергии, приобретенной в процессе разгона.Документ Анализ течения высококонцентрированных аэросмесей в пневмотранспортном трубопроводе(КНУБА, 2003) Гущин, В.М.Движение аэросмесей в пневмотранспортном трубопроводе осуществляется: "в полете" одиночных частиц во взвешенном состоянии; макробросками без отложений и с отложениями; дюнообразное, волнообразное и порционное перемещение, движение сдвигом сплошной массыДокумент Аналіз взаємодії пари тертя при роботі роликових центрифуг(КНУБА, 2003) Богуславський, В.Є.; Шаленко, О.О.Роликові центрифуги є найбільш розповсюдженим обладнанням для формування довгомірних залізобетонних тіл обертання (типу труб, опор ліній електропостачання і т.д.). Перевагами роликових верстатів є їх простота, надійність і висока продуктивність.Документ Аналіз конструкцій автомобільних кранів та ефективність їх використання(КНУБА, 2007) Заліско, І. І.; Коваленко, С. А.Сучасний розвиток будівництва в Україні висуває нові вимоги до машин і обладнання, які б забезпечили високу надійність, продуктивність та цілу низку економічних і ергономічних вимог.Документ Аналіз конструкцій автомобільних кранів та ефективність їх використання(КНУБА, 2007) Заліско, І. І.; Коваленко, С. А.Сучасний розвиток будівництва в Україні висуває нові вимоги до машині обладнання, які б забезпечили високу надійність, продуктивність та цілу низку економічних і ергономічних вимог.Документ Аналіз нелінійних маятникових коливань вантажу кранів при їх пуску.(КНУБА, 2002) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, М. Г.Відомо, що при роботі кранів спостерігаються інтенсивні маятникові коливання вантажу, котрі викликають нерівномірний рух кранів чи вантажних візків, додаткові навантаження на силові елементи кранів, створюють незручності при їх експлуатації, що слід враховувати при уточнених розрахунках кранів та оптимізації режимів руху їх вантажопідйомних механізмів при пуску/гальмуванні (кранів).Документ Аналіз нерівномірності руху приводних механізмів машин роликового формування(КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Для роликових формувальних установок з кривошипно-повзунним приводом на один формувальний візок, рекупераційним приводом на два формувальні візки, енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки та врівноваженим приводом на чотири формувальні візки прослідковано зміну кутової швидкості кривошипу установки з моменту пуску і при усталеному режимі руху. Проведений аналіз нерівномірності руху та динамічності при використанні вказаних приводів.Документ Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення(КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.В результаті проведених досліджень встановлено, що при застосуванні в роликових формувальних установках з кривошипно-повзунним приводом еліптичної зубчастої передачі зі змінним передаточним відношенням між вихідним валом редуктора та приводним валом кривошипа зменшується нерівномірність руху формувального візка, що приводить до зменшення динамічних навантажень у вузлах установки та підвищення якості ущільнення залізобетонних виробів.