Галузеве машинобудування
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237
Переглянути
Документ Features of tire tread wear by rolling(Кропивницький: Центральноукраїнський національний технічний університет, 2023-05-24) Balaka, Maksym; Palamarchuk, Dmytro; Mishchuk, DmytroWear is a more complex process than external friction and is the result of the combined effect of physicochemical and mechanical processes that occur in the surface layer of the tire in contact with the supporting surface of the movement. The prevention task of premature wear and tear of tires is complex and involves the ability to determine their types, as well as unmistakably define the cause of each tire tear. Tire tread wear can occur by different mechanisms depending on the operation conditions: abrasive, fatigue, by rolling. At the same time, the total intensity of wear is determined by the ratio of individual types. Wear indices can change significantly when operating conditions change. Rolling wear is of particular interest, since this mechanism is realized for highly elastic materials and, in principle, cannot be observed in the friction of solid elements or solid rubbers. The wear mechanism by rolling is the highly intensive type. The pneumatic tire turns out to be short-lived if such a wear mechanism is realized.Документ Optimization of constructional parameters of the driving mechanism of roller forming installation with the balanced drive(КНУБА, 2016) Loveikin, V.; Pochka, К.Документ Realization of Optimum Mode of Movement of Roller Forming Installation on Acceleration of Fourth Order(Polish Academy of Sciences, 2018) Loveikin, V.; Pochka, К.For the purpose of increase in reliability and durability of roller forming installation the optimum mode of back and forth motion of the forming cart on acceleration of the fourth order is calculated.Документ Realization of the combined mode of the movement of roller forming installation on acceleration of the fourth order(КНУБА, 2017) Loveikin, V.; Pochka, К.Документ Synthesis Roller Cam Drive Mechanism Molding Installation with Combined Mode Movement Acceleration Fourth Order(Polish Academy of Sciences, 2018) Loveikin, V.; Pochka, К.; Loveikin, Yu.For the purpose of increase in reliability and durability of roller forming installation the optimum mode of back and forth motion of the forming cart on acceleration of the fourth order is calculated.Документ Technologies installation for cutting stone with abrasive and diamond tool(ТЕKA. Semi-Annual Journal of Agri-Food Industry., 2022) Abrashkevich, Yu.; Pochka, К.; Prystailo, M.; Polishchuk, A.Розроблено установку для різання високоабразивних матеріалів абразивними армованими кругами та алмазними дисками, в якій взаємодія робочого органу з робочим середовищем описується силовим рівнянням із врахуванням їх параметрів. Для розробленої установки визначено складові параметри процесу взаємодії робочого органу з робочим середовищем, визначено основні характеристики. Для забезпечення збереження глибини різання установки в процесі самозагострення та зношення робочого елементу було запропоновано використання гідравлічної системи слідкування, що дозволяє переміщувати навантажений робочий орган за заданим законом та із заданою швидкістю, забезпечуючи при цьому необхідне підсилення вихідної потужності.Документ Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення(КНУБА, 2008) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.Проведено аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношенняДокумент Вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей енергетично врівноваженого привідного механізму(НУБіП України, 2019) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.; Ромасевич, Ю.О.; Ловейкін, Ю.В.Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим привідним механізмом розраховано навантаження в елементах її конструкції та приводу, отримано залежності для визначення зусилля в шатунах, яке необхідне для приведення в зворотно-поступальний рух формувальних візків, та нормальних реакцій напрямних руху формувальних візків на напрямні ролики в залежності від кута повороту кривошипів.Документ Вплив теплових процесів на конструкцію і експлуатаційні характеристики абразивно армованих кругів(НУБіП України, 2024-04-19) Почка, К.І.; Абрашкевич, Ю.Д.; Пристайло, М.О.; Поліщук, А.Г.На основі вивчених термічних процесів розроблені раціональні методи різання для підвищення зносостійкості кругів і зниження енергоємності процесу різання.Документ Динамічний аналіз роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей рекупераційного приводного механізму(НУБіП України, 2018) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.; Ромасевич, Ю.О.З метою підвищення надійності та довговічності роликової формувальної установки з рекупераційним приводом розраховано навантаження в елементах її конструкції та приводу, визначено функцію зміни необхідного крутного моменту для забезпечення процесу ущільнення виробів з будівельних сумішей із врахуванням жорсткості та дисипації приводного механізму. Встановлено залежність моменту у муфті приводу від величини коефіцієнта дисипації, розраховано функції зміни кінематичних характеристик установки при різних значеннях коефіцієнта дисипації. Визначено рекомендовані величини жорсткості та коефіцієнта дисипації для роликової формувальної установки з рекупераційним приводним механізмом.Документ Дослідження впливу кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей енергетично врівноваженого привідного механізму(Житомирський агротехнічний коледж, 2019) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.; Ромасевич, Ю.О.Здійснено дослідження впливу кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей енергетично врівноваженого привідного механізму.Документ Дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з врівноваженим приводом(Інститут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України, 2020) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Здійснено дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з врівноваженим приводомДокумент Дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом(НУБіП України, 2021) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Почка, О. Б.Документ Дослідження динаміки машин роликового ущільнення будівельних сумішей із врахуванням дисипативних властивостей приводного механізму(НУБіП України, 2018) Почка, К.Здійснено дослідження динаміки машин роликового ущільнення будівельних сумішей із врахуванням дисипативних властивостей приводного механізмуДокумент Дослідження динаміки роликової формувальної установки з врівноваженим приводом(International Science Group, 2022) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.; Почка, О.Б.Здійснено дослідження динаміки роликової формувальної установки з врівноваженим приводомДокумент Задачі оптимізації кулачкових механізмів(Житомирський агротехнічний коледж, 2019) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Маслюк, А. А.Розглянуто задачі оптимізації кулачкових механізмівДокумент Механізм втомного зносу протектора пневматичних шин(Рівне: НУВГП, 2020-11) Балака, Максим; Паламарчук, Дмитро; Новохацький, ПетроКочення колеса з пневматичною шиною по опорній поверхні за різних режимів роботи обов’язково супроводжується явищем проковзування протектора шини відносно опорної поверхні, що суттєво впливає на тягово-зчіпні властивості рушія, знос та довговічність протектора шини. Однак знос протектора є складним процесом за зовнішнє тертя і є результатом впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в контакті пневматичної шини з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину кожного руйнування шини. Для пневматичних шин, встановлених на транспортних засобах, найбільш характерним є втомний знос протектора.Документ Моделювання процесу динамічного зрівноваження привідного механізму роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом(КНУБА, 2019) Ловейкін, В.; Почка, К.Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом розглянуто динамічне зрівноваження привідного механізму. Неврівноваженість привідного механізму оцінюється максимальними і середньоквадратичними значеннями сумарної сили інерції та крутного сумарного моменту від дії сил інерції.Документ Обґрунтування крайових умов оптимального режиму реверсування роликової формувальної установки за прискоренням третього порядку(Донбаська державна машинобудівна академія, 2018) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; кафедра професійної освітиЗдійснено обґрунтування крайових умов оптимального режиму реверсування роликової формувальної установки за прискоренням третього порядкуДокумент Оптимізація конструктивних параметрів приводного механізму роликової формовочної установки з рекупераційним приводом(КНУБА, 2004) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Паламарчук, Д. А.Здійснено оптимізацію конструктивних параметрів приводного механізму роликової формовочної установки з рекупераційним приводом.