Галузеве машинобудування
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237
Переглянути
42 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Особливості використання зрідженого нафтового газу у двигунах внутрішнього згоряння(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-10-23) Бердецький, Іван Андрійович; Лисак, Сергій Іванович; Кривошия, Дмитро Олександрович; Балака, Максим МиколайовичНа сьогодні застосування палива з альтернативних енергетичних ресурсів дозволяє поліпшити екологічні та експлуатаційні властивості автомобільного транспорту. Зокрема зріджений нафтовий (вуглеводневий) газ розглядається як основне альтернативне джерело енергії, що має більш низькі викиди шкідливих речовин у порівнянні з іншими рідкими паливами. В роботі проведено аналіз експлуатаційних та екологічних особливостей використання зрідженого нафтового газу у двигунах внутрішнього згоряння.Документ Розробка методики експериментальних досліджень роликової формувальної установки(International Science Group, 2024-10-22) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Почка Костянтин Іванович; Почка, Ольга БогдановнаДля роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним приводом розроблено програму експериментальних досліджень. Для проведення експериментальних досліджень використано дослідний стенд роликового формування з кривошипно-шатунним приводом. Даний дослідний стенд дозволяє проводити повноцінні експериментальні дослідження з визначення динамічних навантажень без будь-яких обмежень. Програмою експериментальних досліджень передбачено визначення сили взаємодії укочувального ролика з будівельною сумішшю, зусилля в шатуні установки, крутного моменту на привідному валу установки та потужності, необхідної для здійснення процесу формування. Визначення цих навантажень дасть можливість реально оцінити стан формувальної установки і раціонально здійснювати її проєктування та експлуатацію.Документ Дослідження зносу шин скрепера в експлуатаційних умовах(НУ «Чернігівська політехніка», 2024-05) Балака, М. М.; Бабський, В. Р.; Міщук, Д. О.; Санкін, І. Є.Знос за своєю сутністю є більш складним процесом, ніж зовнішнє тертя, і представляє результат сукупного впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в поверхневому шарі контакту шин землерийно-транспортних машин з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину руйнування шин. В основу методики оцінювання зносу протектора шин в реальних умовах експлуатації скрепера покладено ваговий метод контрольних пробок, що полягає у встановленні в екваторіальній площині шини в шести радіальних перерізах циліндричних пробок з протекторної гуми, які через визначені проміжки напрацювання машини витягуються з протектора та в лабораторних умовах з високою точністю зважуються.Документ Методика розрахунку механізму повороту захватного пристрою річстакера(Херсонська державна морська академія, 2023-09-28) Лисак, С. І.; Балака, М. М.; Мачишин, Г. М.Річстакери на сьогодні є ефективною й маневровною технікою для контейнерних перевезень у вантажних терміналах і портах. Очевидним є те, що проєктування такої техніки зумовлює практичний інтерес спеціалістів машинобудівної галузі, однак відсутність у відкритих джерелах інформації конструктивних або кінематичних схем механізмів керування обладнанням та рекомендацій щодо до їх розрахунку не дозволяє здійснити ефективний підхід до створення та модернізації річстакерів. У результаті проведених досліджень розроблено методику розрахунку механізму повороту захватного пристрою річстакера, яка враховує кінематичні та силові параметри роботи контейнерного спредера і може бути використана як на стадіях проєктування чи конструювання механізмів, так і у режимах реальної експлуатації річстакера.Документ Роботи і маніпулятори. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт(2017-09-01) Міщук, Д. О.; Балака, М. М.В методичних вказівках розглянуто загальні принципи і підходи до проектування механічних важільних захоплювачів та планетарних механізмів робота, методики розрахунку геометрії положення маніпулятора, кінематики шарнірно-важільного механізму та параметрів пристрою керування. Після виконання практичних робіт студенти освоять підходи проектування приводів робота та зможуть здійснювати розробку структурних схем систем його автоматизованого керування.Документ Визначення згинальних моментів та напружень у перерізах тягової рами скрепера(НТУ «Дніпровська політехніка», 2024-04) Назаренко, М. В.; Панфілов, В. В.; Балака, М. М.У роботі представлено методику визначення згинальних моментів та напружень у заданих перерізах тягової рами скрепера, що виникатимуть при експлуатації на об’єктах дорожнього будівництва. Побудовано епюри згинальних моментів у вертикальній площині для навантаженого стану конструкції тягової рами скрепера.Документ Побудова статичної тягової характеристики землерийно-транспортної машини(НТУ «Дніпровська політехніка», 2024-04) Балака, М. М.; Пархоменко, М. А.У роботі наведено методику побудови теоретичної статичної тягової характеристики землерийно-транспортної машини з використанням лінеаризованої регуляторної характеристики дизельного двигуна, яка у графічній формі визначає тягово-зчіпні та паливно-економічні властивості машини, дозволяє провести оцінку останніх за критерієм узагальненого енергетичного потенціалу продуктивності та розв’язати значний клас задач, пов’язаних з виробничою експлуатацією машин.Документ Вплив теплових процесів на конструкцію і експлуатаційні характеристики абразивно армованих кругів(НУБіП України, 2024-04-19) Почка, К.І.; Абрашкевич, Ю.Д.; Пристайло, М.О.; Поліщук, А.Г.На основі вивчених термічних процесів розроблені раціональні методи різання для підвищення зносостійкості кругів і зниження енергоємності процесу різання.Документ Механізм втомного зносу протектора пневматичних шин(Рівне: НУВГП, 2020-11) Балака, Максим; Паламарчук, Дмитро; Новохацький, ПетроКочення колеса з пневматичною шиною по опорній поверхні за різних режимів роботи обов’язково супроводжується явищем проковзування протектора шини відносно опорної поверхні, що суттєво впливає на тягово-зчіпні властивості рушія, знос та довговічність протектора шини. Однак знос протектора є складним процесом за зовнішнє тертя і є результатом впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в контакті пневматичної шини з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину кожного руйнування шини. Для пневматичних шин, встановлених на транспортних засобах, найбільш характерним є втомний знос протектора.Документ Polymer waste as an alternative fuel source(Харків: ФОП Бровін О. В., 2024-03) Levchuk, Kateryna; Chyrkin, Oleksii; Balaka, MaksymThe problem of polymer waste processing has two aspects: environmental and energy. On the one hand, we improve the environment by destroying polymer waste. On the other hand, this waste is a hydrocarbon derivative and can be a raw material for obtaining alternative motor fuel that will be used in the fuel and energy state complex. The basis of the developed technology, like other similar ones, is low-temperature controlled pyrolysis of polymers without air access in the presence of catalysts. Synthetic liquid fuel can be separated to obtain gasoline, high-quality diesel fuel and heavy fuel oil during the completion of the technological unit with separation and rectification devices.