Конференції
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29
Переглянути
Документ Адаптаційна диверсифікація розвитку підприємств методологія та практика(КНУБА, 2019) Івахненко, Ірина СергіївнаПровідні промислові підприємства України мають на сьогодні незадовільні показники розвитку, причиною скорочення виробництва стала тимчасова окупація Криму та частини Донбасу, загальне економічне ускладнення в східних регіонах через логістичні проблемиДокумент Адаптація новітніх концепцій маркетингу в системі адміністрування підприємством(КОМПРИНТ, 2022) Шевчук, Олена Михайлівна; Куріпко, Ольга Володимирівна; Максим’юк, Юлія СергіївнаДокумент Адміністрування креативним потенціалом як складова стратегії та корпоративного менеджменту(КОМПРИНТ, 2022) Приходько, Дмитро Олександрович; Воронова, Яна ІгорівнаДокумент Аналіз потреби вияву сутнісних трансформаційних змін бізнес-процесів у форматі системи управління будівельних підприємств(Ліра-К, 2022) Чуприна, Х. М.; Деркач, А. Є.; Плис, Н. В.Правила, розроблені для фізичної економіки, можливо, потребують перегляду у світлі нових цифрових бізнес-моделей. Деякі країни вже зробили кроки з модернізації політики, інші стикаються з ризиком дозволити застарілим правилам або ненавмисно уповільнити цифровий розвиток. Зробивши "цифровий стрибок", Україна може стати місцем реалізації амбітних проєктів цифрових трансформацій в інфраструктурі, індустріях, в усіх сферах життя.Документ Бюджетно-податковий контроль будівельних контрактів в рамках державно-приватного партнерства(КНУБА, 2018) Чуприна, Юрій АнатолійовичРозвиток механізму державно-приватного партнерства (ДПП) дає можливість залучити кошти приватного сектора для обслуговування інтересів суспільства. Нормативно-правова база регулювання розвитку ДПП в Україні є дуже складною, багаторівневою і забюрократизованою, що створює ризики для ефективного використання цього механізму для активізації інвестиційної діяльності.Документ Вартісно-орієнтоване управління як практична передумова зростання конкурентоспроможності підприємства(КОМПРИНТ, 2022) Чуприна, Юрій Анатолійович; Дегтеренко, Катерина ЄвгеніївнаДокумент Використання вартісного інжинірингу для поліпшення керованості будівельним підприємством(КОМПРИНТ, 2022) Дикий, Олександр Віталійович; Приходько, Дмитро Олександрович; Мамедлі, ХабільДокумент Використання інноваційних он-лайн інструментів для раціоналізації менеджменту підприємств-стейкхолдерів будівництва(КОМПРИНТ, 2022) Рижаков, Дмитро Андрійович; Лейченко, Максим АндрійовичДокумент Детермінанти моделі та пріоритети стратегії мультифункціонального девелопменту інвестиційних проектів(КОМПРИНТ, 2022) Петруха, Ніна Миколаївна; Кучеренко, Олександр ІвановичДокумент Діагностика рівня управлінсько-технологічної зрілості будівельних підприємств: детермінанти моделі та пріоритети стратегії в умовах структурних перетворень(КОМПРИНТ, 2022) Приходько, Олег ОлександровичДокумент Економіко-аналітичні інновації в адмініструванні підприємством: інтеграція стратегічного та структурно-процесного підходів.(КОМПРИНТ, 2022) Івахненко, Ірина Сергіївна; Бутенко, Євген ДмитровичДокумент Застосування циклічно-суміщеного методу для прокладання комунікацій і будівництва об'єктів(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2022) Тугай, О. А.; Малихін, М. О.; Приходько, Д. О.Організація будівельного виробництва на базі комплексних потокових методів безпосередньо і позитивно впливала на виконання планових завдань по введенню в експлуатацію об'єктів житловоцивільного призначення, підвищення ритмічності введення об'єктів житла. Але в даний час багато напрацювань цього напрямку не використовуються. Причин цього кілька: по-перше, не опрацьовані методи інженерних підходів до комплексної забудови в сучасних ринкових умовах, немає єдиного підходу до моделей формування інвестиційних потоків і методів контролю за їх освоєння.Документ Методико-прикладні етапи обліку фінансового результату в трансфертному ціноутворенні: податковий та управлінський аспекти(КНУБА, 2019) Марчук, Тетяна Сергіївна; Петренко, Ганна СисоївнаТрансфертна ціна в операціях між пов’язаними підприємствами є об’єктом маніпулювань, оскільки її рівень впливає на фінансові результати трьох суб’єктів (дочірнього підприємства-продавця, дочірнього підприємства-покупця, материнського підприємства), і є основним предметом зовнішнього, внутрішнього і податкового аудиту зовнішньоекономічної діяльностіДокумент Методологічне та аналітико-інформаційне забезпечення в середовищі взаємодії учасників проектів будівельного девелопменту(КОМПРИНТ, 2022) Трач, Роман ВолодимировичДокумент Методологічні проблеми фінансової стійкості територіальних громад як складової конкурентоспроможності територіального кластеру(КНУБА, 2019) Чуприна, Юрій АнатолійовичВ умовах адміністративно-територіальної реформи, фінансової децентралізації, активних інтеграційних процесів, підвищення нестабільності як у внутрішньому, так і в зовнішньому середовищі, соціально-економічний комплекс України потребує вирішення складних реформаційних завданьДокумент Моделювання впливу факторів на величину прибутку(Ліра-К, 2022) Якимчук, І. М; Поколенко, В. О.; Прибудько, Я.У роботі досліджено прибуток як одного з важливих критеріїв результативності діяльності підприємства. Визначено актуальність дослідження питань формування прибутку підприємства і виявлення впливу на нього різних чинників. Наведено фактори зростання прибутковості та запропоновано шляхи підвищення прибутку підприємств.Документ Модернізація економічного розвитку будівельних організацій: детермінанти моделі та пріоритети стратегії(КОМПРИНТ, 2022) Кушнір, Ілля ІгоровичДокумент Модернізація загально методичних вимог та системних пріоритетів в адмініструванні провідних учасників інвестиційних проектів.(КОМПРИНТ, 2022) Шпаков, Андрій Васильович; Матвійчук, Тетяна МиколаївнаДокумент Модернізація підходів адміністрування підприємствами: формалізація змісту та регламенту бізнес-процесів.(КОМПРИНТ, 2022) Горбач, Максим Володимирович; Пелих, Юрій ЄвгеновичДокумент Науково-методичний інструментарій реалізації управлінського механізму інформаційними потоками в будівництві(КНУБА, 2018) Бондар, Олена Анатоліϊвна; Аль-Хавамлі, Елеонора ХішамівнаПосилення конкурентної боротьби на внутрішньому ринку України спонукало підприємства-резиденти до все більш активного впровадження маркетингу в їх повсякденну діяльність. Час інтуїтивних рішень вже минув, настала первинна стадія формування і структуризації ринку, і керівництво великих компаній, орієнтованих на стабільність бізнесу, зацікавилося інструментами, які забезпечують високу надійність досягнення кінцевих результатів при прийнятті маркетингових рішень. Одним з таких інструментів є маркетингові дослідження
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »