Перегляд Ключові слова "378.147"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Agile-підходи в дистанційному навчанні здобувачів освіти за спеціалізацією «професійна освіта (будівництво та зварювання)»(КОМПРИНТ, 2023) Красильник, Юрій Семенович; Мельниченко, Павло В’ячеславовичКардинальні вимоги до змісту освітніх програм визначаються концептуальним моделюванням професійних компетентностей здобувачів вищої освіти. Реалізація Аgile-підходів в підготовці здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)» у дистанційному форматі може сприяти підвищенню рівня їх професійної компетентності та їх конкурентоздатносності на ринку праці.Документ Алгоритми формування базової таксономії дисциплін(КНУБА, 2015) Рафальська, Олена ОлександрівнаУ статті описано алгоритми формування базової таксономії дисциплін при організації розгалуженого навчання. Вирішенням такої задачі є формування ієрархічного дерева дисциплін, пов’язаних між собою відношенням «послідовність отримання знань», що не залежить від часових та інших обмежень. Формування базової таксономії виконується на множині дисциплін навчального плану. В ній розв’язуються певні підзадачі. У статті також наведено етапи розрахунку базових модулів дисципліни і побудови графа міжпредметних зв’язків; алгоритм оптимізації графа міжпредметних зв’язків та формування рівнів базової таксономії при організації розгалуженого навчання. Індивідуалізація навчальної діяльності студентів за рахунок розгалуженої організації навчального процесу дає можливість забезпечити підготовку висококваліфікованих спеціалістів.Документ Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти(Компринт, 2024-01-04) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола ВасильовичОкреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.Документ Методика професійної освіти: навчальний посібник(Компринт, 2024) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола ВасильовичРозглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно-технічної) освіти України та нормативно-правове забезпечення освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Окреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Призначено для студентів, які навчаються за спеціальністю 015 «Професійна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.Документ Методичні основи викладання навчальних дисциплін у закладах професійної (професійно-технічної) освіти(Компринт, 2024) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола ВасильовичРозглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно-технічної) освіти України. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти.Документ Модель організації самостійної роботи здобувачів в системі дистанційної освіти(КОМПРИНТ, 2022) Корчова, Галина Леонідівна; Сушков, Олег ОлександровичДокумент Особливості використання eduscrum-технології для підготовки майбутніх бакалаврів за спеціалізацією «Професійна освіта (будівництво та зварювання)»(КОМПРИНТ, 2023) Красильник Юрій СеменовичТехнологічним ланцюжком EduSCRUM є: мета навчання – навчальне завдання – планування роботи команди – освітня взаємодія – додаткові навчальні завдання – прийняття відповідних рішень та їх обґрунтування – експертна оцінка – коригування рішень – освітній результат – оцінювання – рефлексія (самоаналіз) – планування нового спринту.Документ Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні Теорії механізмів і машин в КНУБА(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Почка Костянтин ІвановичРозглянуто особливості організації самостійної роботи здобувачів освіти при вивченні освітньої компоненти "Теорія механізмів і машин" в Київському національному університеті будівництва і архітектури.Документ Педагогіка: методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни(КНУБА, 2023) Красильник, Юрій СеменовичМістять вимоги щодо підготовки до практичних занять і самостійної підготовки, змістовні модулі, ключові слова тем, літературу для самостійної підготовки, а також вимоги до виконання й оформлення індивідуальних завдань (рефератів). Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» спеціалізації «Фізичне виховання і спорт».Документ Педагогічні засади дистанційного викладання технічних дисциплін(КОМПРИНТ, 2022) Паламарчук, Дмитро АнатолійовичДокумент Проблеми дуальної форми здобуття освіти(КОМПРИНТ, 2023) Калениченко Руслан Арсенович,; Рябчун Олена ВасилівнаВпровадження дуального навчання є очевидним і необхідним у зв’язку з тим, що економіка країни потребує кваліфікованих спеціалістів робітничих професій; дуальна система є ефективним механізмом розвитку компетентності, що забезпечить усвідомлений вибір професії; ця система забезпечить найвищий рівень працевлаштування випускників, оскільки вони повністю відповідатимуть вимогам роботодавця. Список вДокумент Проблеми сучасної архітектурно-дизайнерської освіти(КНУБА, 2020) Акопова, А. О.; Слєпцов, Олег СеменовичНавчання архітектурно-дизайнерської діяльності, динамічно розвивається і переходить на нову іншу систему функціонування. Освітній процес змінюється, на заміну традиційними способами і методами навчання приходять нові. Сучасне прогресивне суспільство ставить нові актуальні завдання перед архітектором-дизайнером нового покоління, тому і принципи освітнього процесу повинні бути переглянуті і актуалізовані. У статі розглянуті основні проблеми при підготовці спеціалістів до професійної діяльності. У загальній схемі підготовки використано основні принципи навчання, серед яких виділено принципи фундаментизації, неперервності та ступеневості змісту професійної освіти. Розглянуто вимоги до інтеграції загально-художніх і професійних знань у підготовці майбутніх архітекторів. Теоретично доведено, що зміст знань, які має засвоїти майбутній дизайнер-архітектор, поєднує наступні напрями: загальнотеоретичний, загально-художній, професійно орієнтований, інженерно-технічний та технологічний, а також організаційно- технічний. Виділено етапи підготовки майбутніх архітекторів у вищих навчальних закладах. Розглянуті основні проблеми та недоліки при підготовці архітекторів, спроби їх вирішення, та переосмислення існуючих методик освіти.Документ Результати «випадкового проекта» (педагогічні замітки)(КНУБА, 2015) Безродний, П. П.Пропонований читачам нарис розкриває дещо незвичайний підхід до організації та способу виконання студентами самостійної роботи за, начебто, випадковою темою. Разом з цим в тематичному завданні приховується мета виявлення відношення студентів до архітектури та суміжних з нею видів мистецтва, а також розкриття їх інтересів, соціальних та культурних потреб та ін.Документ Удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»: інноваційний підхід(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій СеменовичНа основі вивчення теоретико-методичної базису та практичної складової виокремлено основні вектори удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта», які детермінуються професійними та освітніми стандартами, що базуються на компетентностях, їх оцінюванні, студентоцентрованості, відповідній інституційній структурі, вимогах ринку праці та соціальному партнерстві.