Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Документ
    Управління проектами розвитку змісту освіти як управління успішними проектами за методологією MSP
    (КНУБА, 2014) Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина Олександрівна
    Висвітлені питання управління успішними проектами за методологією MSP при управлінні програмами і проектами в бюджетній сфері (в галузі освіти), а саме, практичному підтвердженню успішного досягнення трансформаційних змін, які базуються на досвіді організацій як державного, так і приватного сектору.
  • Документ
    Модифікація класичної нейронної мережі ймовірнісного типу для розпізнавання «ідеального співрозмовника» серед користувачів соціальних мереж
    (КНУБА, 2014) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Терейковський, Ігор Анатолійович; Палій, Сергій Володимирович
    Проаналізовано можливість використання різних типів нейронних мереж для розпізнавання «ідеального співрозмовника» серед користувачів соціальних мереж. Запропоновано навчання нейронних мереж на основі експертних знань у вигляді продукційних правил. Запропоновано модифікувати класичну нейронну мережу ймовірнісного типу. Проведене експериментальне дослідження використання розробленої моделі на практичному прикладі.
  • Документ
    Методи проекції об'єктних моделей на структури даних
    (КНУБА, 2015) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Бородавка, Євгеній Володимирович
    Проблема адекватного збереження об'єктно-орієнтованих моделей в реляційні бази даних є актуальною задачею на сьогодні. Є декілька стандартних підходів до вирішення поставленої проблеми. Їх дослідження, аналіз переваг та недоліків, а також сфери можливого застосування наведено в даній статті. Як приклад використовувався фрагмент діаграми класів, що була розроблена для використання в системі автоматизованого проектування на основі життєвого циклу будівельного об'єкта. За результатами дослідження зроблено висновок, що найефективнішою стратегією є комбінація розглянутих методів залежно від поставленої мети.
  • Документ
    Застосування хмарних технологій в ІТ-освіті
    (КНУБА, 2015) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Резнік, Роман Сергійович
    Нині невід'ємною частиною людського життя є використання найновітніших інформаційних технологій, які допомагають поліпшити життя людини. Тому нагальним є питання використання нової технології, яка на сьогодні є основною революційною технологією і має назву "Хмарні обчислення". Завдяки швидкому темпу розвитку новітніх технологій постає проблема у роботі з великими обсягами даних, але не всі сучасні ВНЗ можуть забезпечити себе кваліфікованими спеціалістами через недостатність ресурсів для навчання студентів. Фахівці у сфері ІТ погоджуються, що сьогодні "Хмарні обчислення" – це нова третя ІТ-платформа, яку потрібно використовувати для розвитку новітніх технологій та покращення рівня освіченості у ВНЗ. У статті розглянуто поняття хмарних технологій, проведено аналіз їх можливостей щодо використання хмарних технологій для підвищення та оптимізації комунікаційних зв'язків у процесі навчання та передачі інформації в ІТ-освіті. Також проведено аналіз готовності використання нової технології в ІТ-компаніях України та розглянуто оптимальні платформи для роботи з хмарними технологіями.
  • Документ
    Міжнародні стандарти у підвищенні ефективності та результативності освітніх послуг
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина Олександрівна
    До числа стратегічних цілей освітньої сфери, а саме вищих навчальних закладів, належить розробка ефективної та адаптованої системи менеджменту якості освіти. З боку органів державного нагляду в галузі освіти необхідне застосування погоджених стандартів, керівних принципів, моделей, методів, засобів, процедур, методологій, на підставі яких здійснюватиметься оцінка ефективності цих систем. Глобальні цілі розвитку освіти у сучасному житті чітко визначені у Декларації тисячоліття ООН на період з 2015 до 2020 років. Системні основи оцінки якості освіти припускають розгляд освітнього процесу «як системи», на «вхід» якої надходить «початковий матеріал» і зовнішні ресурси, що перетворюються в процесі освітньої діяльності в «кінцевий продукт» освітньої системи.
  • Документ
    Використання компонента GMap.NET в інформаційній системі оперативного управління логістикою вантажоперевезень у будівництві
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Федусенко, Олена Володимирівна; Федусенко, Анатолій Олександрович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Розглянуто питання розробки інформаційної системи (ІС) оперативного управління логістикою вантажоперевезень у будівництві. Метою статті є підвищення ефективності управління будівельним холдингом за допомогою розробки моделей, методів, алгоритмів і програмних засобів ІС оперативного управління логістикою вантажоперевезень. Означена інформаційна система може бути використана для підготовки планів перевезення при прийнятті управлінських рішень щодо вантажоперевезень у будівництві. Одним з головних модулів даної системи є модуль формування динамічної транспортної мережі, який пропонується розробляти з використанням компоненту GMap.Net, що дозволяє приєднуватися до карт Google та спрощує побудову транспортної мережі.
  • Документ
    Розробка адаптивної системи контролю знань з відкритими питаннями
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Федусенко, Олена Володимирівна; Федусенко, Анатолій Олександрович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Стаття присвячена проблемам адаптивного навчання, а саме питанням контролю знань у таких системах. Під час проведення підсумкових контролів найбільш ефективним є відкриті питання, але перевірка таких питань є досить складною. Запропоновано методику аналізу відкритих питань, що базується на методі порівняння текстів за допомогою шинглів. Проведено порівняльний аналіз перевірки відкритих питань за допомогою розробленої системи та за допомогою наявних систем перевірки текстів, на основі якого можна зробити висновок, що запропонована методика працює правильно. Використання запропонованої системи контролю знань з відкритими питаннями дозволить підвищити якість навчання за рахунок збільшення ефективності контролю знань.
  • Документ
    Інформаційна система логістики в торгівлі як складова інформаційних систем управління підприємствами
    (КНУБА, 2017) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Десятко, Альона Миколаївна; Пашорін, Валерій Іванович
    Розглянуто проблему інформаційної системи управління логістикою підприємства торгівлі як підсистему інформаційної системи управління організацією/підприємством та особливостей розроблення інформаційних систем управління логістикою торговельного підприємства. Запропоновано поєднати управління матеріальними, фінансовими та інформаційними потоками торговельного підприємства, а також структуризувати властивості інформаційної системи логістики підприємства торгівлі.
  • Документ
    Методика проектування системи менеджменту якості освіти у ВНЗ на основі логіко-структурного підходу
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина Олександрівна
    Для успіху ВНЗ розробка і реалізація проекту створення системи менеджменту якості має суттєве значення та має бути виконана на рівні, який забезпечує технологічність процесу, можливість вдосконалення розробки, реалізації подальшого менеджменту ІТ-проекту і, за можливості, поширення отриманих результатів. Задовольнити ці вимогам можна, використовуючи для розробки ІТ-проекту створення логіко-структурного аналізу системи менеджменту якості. Концептуальною ідеєю даної роботи є створення та застосування дивергентної методології для розширення меж використання знань суміжними областями і використання цих знань у розвитку систем управління проектами, програмами і портфелями проектів у ВНЗ.
  • Документ
    Інформаційна технологія формування організаційної компетенції в управлінні розвитком ЗВО
    (КНУБА, 2018) Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна
    Важливими завданнями закладів вищої освіти є розробка адаптованих та динамічних інформаційних систем і технологій розвитку освіти. Для аналізу складних процесів навчальної сфери при швидкій зміні ситуацій, подій доцільно використовувати ситемний аналіз, який дозволяє своєчасно передбачити, прогнозувати ситуацію і давати їй оцінку за характерними властивостями та особливостями фізичної природи підсистем та автентичних елементів. Обґрунтовано доцільність розроблення інформаційної технології управління розвитком змісту освіти з урахуванням протилежно спрямованих процесів внутрішньої інтеграції та зовнішньої адаптації в умовах динамічного оточення та невизначеності ринку.