Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Документ
    Перспективи розвитку системи технічного обслуговування легкового індивідуального автомобільного транспорту в містах Украіни
    (КНУБА, 2012) Петруня, О. М.
    Представлено аналіз розвитку ринку автосервісу в Україні. Проведено аналіз продажу нових легкових автомобілів за марками на території України за 2009-2011 роки. Встановлені фактори, що впливають на якості послуг з технічного обслуговування. Виділені перспективи розвитку СТО.
  • Документ
    Визначення характеру впливу привантажувача на динаміку системи
    (КНУБА, 2012) Косминський, Ігор Владленович
    В статті розглянуто характер впливу привантажувача на динаміку системи «робочий орган – середовище – привантажувач». Наведено та проаналізовано результати досліджень, які проілюстровано осцилограмами та графіками залежностей амплітуд коливань віброплощадки та привантажувачаза відсутності та наявностіпривантажувача та зміні частоти, амплітуди коливань віброплощадки від тиску привантажувача, амплітуди коливань гравітаційного привантажувача від величини його тиску, амплітуди коливань віброплощадки від висоти суміші та інш. Зроблено висновки та окреслено напрямки для подальших досліджень.
  • Документ
    Результати роботи наукового напрямку "Динаміка і оптимізація режимів руху механізмів і машин"
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, В'ячеслав Сергійович; Почка, Костянтин Іванович; Бажан, Володимирович Трохимович; Паламарчук, Дмитро Анатолійович; Міщук, Дмитро Олександрович; Шевчук, О. Г.; Шумілов, Г. В.
    Наведено результати наукових досліджень динаміки і оптимізації режимів руху будівельних та вантажопідйомних механізмів і машин за 10 років існування кафедри основ професійного навчання КНУБА.
  • Документ
    Дослідження динаміки вібраційної щокової дробарки двосторонньої дії
    (КНУБА, 2019) Міщук, Євген; Назаренко, Іван
    Внаслідок постійного розвитку будівельної галузі виникає питання про створення нових або модернізації старих зразків техніки. Застосування ударного характеру дії дробильних щік на матеріал є найбільш перспективним напрямком розвитку дробильних машин. Метою дослідження робочого процесу моделі вібраційного щокової дробарки для створення нової енергоефективної конструкції. В роботі представлено результати теоретичних та експериментальних досліджень робочого процесу резонансної вібраційної щокової дробарки. Створена фізична модель дробарки на основі якої складені рівняння руху, що включають три основні умови ефективної роботи. Побудовано амплітудно-частотні характеристики та визначені раціональні значення основних динамічних параметрів. Наведено натурна модель дослідної вібраційної щокової дробарки та експериментальні дані робочого процесу. Дано рекомендації по вибору ефективних частотних режимів. В результаті дослідження були визначені прикладні рівняння, які дозволяють описати динаміку вібраційної щокової дробарки. Знання раціональних значень основних параметрів механічного режиму досліджуваної коливальної щелепної дробарки дає змогу визначити подальші оптимальні значення витрат електроенергії та продуктивності при дробленні матеріалів різної міцності.
  • Документ
    Результати роботи наукового напрямку - динаміка і оптимізація режимів руху механізмів і машин
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Бажан, В. Т.; Паламарчук, Д. А.; Міщук, Д. О.; Шевчук, О. Г.; Шумілов, Г. В.
    Приведены результаты научных исследований динамики и оптимизации режимов движения строительных и грузоподъѐмных механизмов и машин за 10 лет существования кафедры основ профессионального обучения КНУСА.
  • Документ
    Визначення характеру впливу привантажувача на динаміку системи
    (КНУБА, 2012) Косминський, І. В.
    В статті розглянуто характер впливу привантажувача на динаміку системи «робочий орган – середовище – привантажувач». Наведено та проаналізовано результати досліджень, які проілюстровано осцилограмами та графіками залежностей амплітуд коливань віброплощадки та привантажувачаза відсутності та наявностіпривантажувача та зміні частоти, амплітуди коливань віброплощадки від тиску привантажувача, амплітуди коливань гравітаційного привантажувача від величини його тиску, амплітуди коливань віброплощадки від висоти суміші та інш. Зроблено висновки та окреслено напрямки для подальших досліджень.
  • Документ
    До зниження вимірності і граничних задач теорії пружності за методом прямих
    (КНУБА, 2010) Станкевич, Анатолій Миколайович; Чибіряков, Валерій Кузьмич; Шкельов, Леонід Тихонович; Левківський, Дмитро Володимирович
    В даній статті розглядається комбінований метод для розв’язання плоскої задачі теорії пружності (плоска деформація). Він включає ефективний чисельний метод розв’язання крайових задач звичайних диференціальних рівнянь – метод С.К. Годунова, класичний варіант метода «прямих» із застосуванням узагальненого метода Бубнова-Гальоркіна для побудови розрахункових рівнянь. Для наочності виникаючих при цьому перетворень застосовано індексну форму запису, що широко використовується в тензорному численні. Даний метод має великі перспективи для розв’язання задач динаміки та тривимірних задач.
  • Документ
    Аналіз динаміки та хвилеутворень у системі "пантограф-електричний підвіс" вантажних електротролейвозів
    (КНУБА, 2013) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.
    Проведено динамічний аналіз та досліджені можливі хвилеутворення у системі “панто¬граф - електричний піДвіс” вантажних електротролейвозів. Визначені умови, за яких хвилеутворення відсутні, а сили взаємодії у рухомому контакті не перевищують тих, що допустимі на розрив та прискорене зношування.
  • Документ
    Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.
    У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.
  • Документ
    Експериментальне дослідження зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2015) Ловейкін, В.; Шевчук, О.
    Представлено результати експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Під час досліджень, що проводилися на фізичній моделі, визначено такі параметри: кут відхилення вантажного канату від вертикалі; переміщення та швидкості вантажного візка та канатного барабана приводу підйому стрілової системи; подовжнє зусилля у відтяжці.