Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
Документ Аналіз руху динамічної системи: "віброустановка – бетонна суміш – привантажувач"(КНУБА, 2001) Назаренко, І. І.; Косминский, І.В.Використання допоміжних робочих органів у вигляді привантаження, потребує більш чіткого і аргументованого вибору загальної моделі "машина–середовище– привантажувач". Це пояснюється тим, що у такому випадку середовище стає тим елементом, який суттєво впливає на загальний рух, оскільки суворо проявляються пружні властивості середовищаДокумент Аналіз повітряних потоків місцевих смоків(КНУБА, 2001) Жуковський, С. С.; Черноус, О. В.Проаналізовані кінематичні характеристики та зони дії повітряних потоків місцевих смоків. Наведені результати теоретичних та емпіричних досліджень місцевих смоків.Документ Особливості управління проектами реформування і реструктуризації підприємств в будівельній галузі(КНУБА, 2001) Бондарчук, О.В.Перехід країни до ринкової економіки спричинив різке збільшення потреби і інтересу до методів управління в умовах ринку. Одним з ефективних сучасних напрямів в цій галузі є управління проектами. Хоч окремі елементи методології управління проектами (матричні організаційні структури, сітьові графіки і т.д.) відомі і використовувалися в нашій країні протягом десятиріч, загалом з цим напрямом вітчизняні фахівці мало знайомі. Причина в тому, що управління проектами як практична дисципліна спочатку розвивалася застосовно до ринкової економіки, і накопичений досвід не міг бути ефективно використаний в умовах централізованої системи управління, що існувала.Документ Розподіл між опором руху кочення та ковзання в конічних колесах та при русі циліндричного по колу(КНУБА, 2001) Бондаренко, Л. М.; Ловейкін, В.С.Розподіл опору руху в конічних колесах на складові кочення і ковзання виявляється досить складною задачею як при теоретичних, так і експериментальних дослідженнях. При перших це пов’язано з тим, що відсутні більш – менш прийнятні теоретичні залежності для визначення складової кочення, а при експериментальних – з труднощами по їх розподілу.Документ Информационный и спектральный (фурье) анализы ударно-вибрационно-волновых процесcов, полей, технологий в моделировании, диагностике состояния, автоматизации управления и проектирования современных строительных человеко-машинных (эргатических) систем. часть I.(КНУБА, 2001) Човнюк, Ю. В.Целью настоящей работы является разработка: – подходов, основанных на методах современного информационного и спектрального (Фурье)анализов, которые позволяют систематизировать и эффективно (с достаточно высокой степенью точности и наглядности) изучить ударно-вибрационно-волновые процессы, поля, технологии, широко используемые в современных строительных машинах, эргатических системах, строительной ндустрии; – критериев адаптивного управления и автоматизации проектирования бъектов исследования, основанных на единстве информационных энергетических и материальных потоков, циркулирующих в рассматриваемых системах, влияющих на их динамику и определяющих их моментное состояние (решение задач диагностики, прогнозирования надежности и ресурса строительных машин).Документ Формування теплових умов та повітряного режиму в теплонапружених відділеннях TEC та АЕС(КНУБА, 2001) Корбут, Вадим ПавловичРозглянуто фізико-математичну модель турбулентних течій та теплообміну в вертикальних і плоских каналах.Документ Нормалізація вологого стану повітря у спорудах в холодний період року(КНУБА, 2001) Пісарєв, В'ячеслав Євгенович; Довгалюк, Володимир БорисовичВизначені обставини, що можуть спричинити до випадіння вологи з повітря у приміщеннях та будовах у хоолний період року. Розглянуто заходи для запобігання випадання конденсату.Документ Визначення нормативної товщини теплоізоляційного прошарку зовнішніх огороджень для будівель, які експлуатуються в жаркому кліматі(КНУБА, 2001) Цепелев, О. П.В статті наведені формули для визначення мінімальної товщини теплоізоляційного прошарку в зовнішніх огородженнях будівель, які експлуатуються в літніх умовах.Документ Формування локального мікроклімату в свинарських приміщеннях(КНУБА, 2001) Строй, А. Ф.; Гузик, Д. В.Розроблена математична модель формування локального» мікроклімату в свинарських приміщеннях з урахуванням нестаціонарності процесу теообміну між твариною та підлогою. Наведені рекомендації, які дають моживість покращити технотехнічні якості підлоги в станках свинарників.Документ Система управління електроприводом під час регулювання потужності(КНУБА, 2001) Григоровський, Є. П.Сталому режиму роботи низки робочих машин в будівництві має місце і стала швидкість руху, наприклад, стрічки конвеєра, руху стрічки матеріалу і натягу відповідає її незмінна потужність, яка витрачається на створення останнього. Зберігати таку корисну потужність натягу важко, а тому здебільшого використовують системи з вимірюванням і підтримуванням сталої електромагнітної потужності двигуна, що являє собою добуток його ЕРС на струм якоря і відрізняється від корисної потужності втрат у механізмі намотуваного пристрою на обертання двигуна і деформацію стрічки під час згинання.Документ Розробка техногенного рав-вміщуючого шару з одночасною контейнеризацією без його розпушування(КНУБА, 2001) Черненко, В. К.; Сержан, Д. І.Проблема утилізації радіоактивних відходів (РАВ) об'єкта "Укриття" ЧАЕС з кожним роком все гостріше заявляє про своє існування. Основною причиною, що не дозволяє приступити до робіт з локалізації осередків забруднення, є високий рівень їх радіоактивності.Документ Моделирование магистральных сетей иерархически организованных инженерных сетевых систем(КНУБА, 2001) Леви, Л. И.В аспекті можливості реалізації процесів оперативного управління формалізовані магістральні мережі, що є локальними мережами вишого рівня ієрархії в складі ієрархічно організованих інженерних мережних систем. Сформульовано тверджен ня, що установлює взаємозв'язки між керуючими параметрами і параметрами ста лих потокорозподілів у розглядуваних магістральних мережах.Документ Комплексний критерій для визначення оптимальних режимів руху мостових кранів: модель кранового візка з гнучким підвісом вантажу(КНУБА, 2001) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Роботі таких механізмів властиві значні коливання вантажу, які суттєво впливають на точність виконання перевантажувальних операцій, їх продуктивність, втомленісну зношуваність металоконструкцій кранів, приводних механізмів вантажопідйомних машин, фізіологічний стан кранівника ( і, як наслідок, – схильність до вібраційних хвороб), бо власні частоти організму останнього можуть співпадати з характерними частотами коливань (крану, конструкцій, вантажопідйомних машин) й викликати небажані для людини (шкідливі для її здоров’я) вібраційні резонанси. Хоча й існує значна кількість робіт [4–9], які присвячені аналізу цих проблем, однак проблема є актуальною, бо повністю позбутись коливань вантажу поки що не вдається.Документ Еколого-економічні аспекти проблеми реструктуризації об'єктів капітального будівництва(КНУБА, 2001) Лимаренко, В. О.; Ігнатенко, О. П.Проблема реструктуризації об'єктів капітального будівництва України, зокрема об'єктів незавершеного будівництва, а також виробничих площ, як на практично непрацюючих підприємствах, так і на підприємствах випускаючих нерентабельну продукцію в останні роки набула як ніколи гострого значення. Руйнація стійких господарських зв'язків і потужної системи постачальницько-збутових структур при здобутті незалежності створило чимало труднощів для суб'єктів економіки України.Документ Моделювання параметричних відмов гідроприводів екскаваторів з урахуванням ефективності їх функціонування при прогнозуванні та оцінці показників надійності(КНУБА, 2001) Лесько, В.І.Оцінка експлуатаційної надійності будівельних машин – один із важливих факторів визначення їх якості та ефективності функціонування, а забезпечення необхідного рівня надійності машин є гарантією їх конкурентоспроможності як на внутрішньому так і на зовнішньому ринку. Але реальна ситуація при експлуатації особливо нових гідрофікованих екскаваторів (а також кранів, навантажувачів) склалася така, що практично майже відсутні необхідні дані про показники їх надійності (ПН) в умовах експлуатації, а існуючі методи оцінки ПН не зовсім прийнятні, а тому не завжди ефективні при оцінці ПН гідроприводів і вимагають вдосконалення.Документ Оцінка гідравлічної сталості приладних вузлів однотрубних систем водяного опалення(КНУБА, 2001) Михайловська, О. Ю.; Ткаченко, В. А.Проведений аналіз гідравлічних та теплових режимів існуючих однотрубних систем водяного опалення показав, що найбільш неврівноваженими є приладні вузли з осьовими замикаючими ділянками з триходовими регулюючими кранами. Пропоновані термостатичні клапани закордонних фірм не можуть бути застосовані для вітчизняних систем опалення внаслідок значного гідравлічного опору та відмінностей характеристик і принципових схем систем опалення. Іх застосування може призвести до розрегулювання не тільки систем опалення, а також теплових мереж. Кафедрою теплогазопостачання та вентиляції КНУБА було запропоновано методику визначення необхідного опору триходового регулюючого клапана, який забезпечує усталеність приладного вузла, а також системи опалення в цілому. Кафедрою також були запропоновані відповідні конструкції триходового регулюючого клапана.Документ Переваги контактної камери з регулярною гофрованою насадкою(КНУБА, 2001) Барановська, С. В.Документ Методи ефективності використання енергетичних ресурсів паросилового господарства в умовах комбінатів будіндустрії Україңи(КНУБА, 2001) Григоровський, Євген Павлович; Хоптій, В. Я.В роботі розглянуто деякі методи ефективності використання енергетичних ресурсів на прикладі управління технологічними процесами в умовах паросилового господарства Київського комбінату будіндустрії. Подаються резерви знижен використання палива в котельних установках. Відзначаються деякі особливості, які потрібно враховувати при розробці приладів та систем автоматизованого контрол температури деяких середовищ при виконанні відповідних технологічних процесів паросилового господарства.Документ Анализ движения рабочих сред в системах "бункер-опалубка"(КНУБА, 2001) Бадеян, Г.В.; Даниелян, Е.Ж.Процессу производства монолитных железобетонных конструкций предшествует технология доставки бетонной смеси от автобетоносмесителя и её транспортирования к месту укладки в опалубку.Документ Выявление условий усреднения скоростей частиц воздушно-бетонного потока при композиционном транспортировании(КНУБА, 2001) Емельянова, И. А.; Баранов, А. Н.; Никонов, Д. В.Невозможность транспортирования растворобетононасосами и пневмонагнетателями малоподвижных строительных смесей на значительные расстояния привела к разработке способа композиционного транспортирования