Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
8 результатів
Результат пошуку
Документ Застосування комплексної оцiнки ризик-орiєнтованих засобів в управлiннi інноваційними IT-проектами(КНУБА, 2017) Крамський, Сергiй ОлександровичРозкрито особливості імплементації ризик-iнструментiв інноваційних проектiв, загальні закономірності їх функціонування у технiчний, соціальній сферах. Таким чином, аналіз ризику і безпеки може слугувати для формалiзованої оцiнки безпеки і методів ризик-менеджменту. У основі управління ризиком лежить методика порівняння витрат і отримуваних вигод від зниження ризикiв. Проведено аналіз наявних проблем підбору персоналу, людських (трудових) ресурсів в компаніях, діяльність яких пов'язана з розробкою програмного забезпечення різного спрямування. Обґрунтовано доцільність синтезу ризик-орiєнтованих засобiв та виявлення інноваційних сфер IT-проектiв, якi можна отримати лише за умов гнучкого середовища IT-проектiв. Набули розвитку комплексний підхід та обґрунтування імплементації ризик-орієнтованого підходу управління IT-проектами, а також методи інноваційних неоднорідних проектiв.Документ Концептуальна модель управління людським капіталом у виробничiй it-організації на платформі нечітких множин(КНУБА, 2017) Крамський, Сергiй Олександрович; Руднiченко, Микола ДмитровичРозглянуто концептуальну модель оцінки компетентнісних навичок претендентів при формуванні виробничого складу корпоративної IT-організації з використанням нечітких множин. Проведено аналіз існуючих проблем підбору трудового персоналу в організаціях, діяльність яких пов'язана з розробкою програмного забезпечення різного спрямування. Описано характерні психотипи співробітників інжинірингових IT-організацій. Детально вивчено їх взаємодію при використанні узагальненого методу активізації творчої діяльності людського капіталу проекту. Наведено типологічний склад ролей, посад у сучасних IT-організаціях з рекомендованими соціонічними, технічними, організаційними типами для кожного виконавця. Розроблено нечітку модель оцінки компетентнісних навичок здобувача на роль, посаду у IT-організацію. Наведено базiси нечітких продукцій і тривимірна візуалізація залежностей вихідної змінної від вхідних даних розробленої нечіткої моделі.Документ Імплементацiя та розвиток систем управління якістю інфраструктурних проектів(КНУБА, 2018) Крамський, Сергiй ОлександровичРозглянуто концепт, методи і моделі оцінки систем управління якістю. Проведено огляд системи безпеки морського транспорту України та забезпечення стабільного функціонування регламентованої системи менеджменту якості iнфраструктурних проектiв. Проведено аналіз проблем процесу імплементації систем менеджменту якості, морської кластерної інфраструктури щодо забезпечення безпеки в організаціях, діяльність яких пов'язана з транспортним комплексом. Зроблено опис сучасних парадигм, концепцій та стандартів якості Total Quality Management (TQM), Scottish Quality Management System (SQMS), International Standardization Organization (ISO), Total Quality Control (TQC), Company Wide Quality Control (CWQC) та ін. Запропоновано ефективні механізми та засоби до імплементації у інфраструктурних проектах модель «Ланцюгової реакції якості» за Демінгом, метод «Шість сiгм».Документ Оптимізація чисельності екіпажу судна на базисі симуляційної моделі в аспектах управління проектами(КНУБА, 2019) Мальцев, Анатолій Сидорович; Крамський, Сергiй ОлександровичРозглянуто проблемні аспекти управління проектами. Дослідження присвячено питанням оптимізації екіпажу судна (команди проекту) на базисі методу імітаційного моделювання. В рамках запропонованого підходу розроблено модель формування екіпажу судна ‒ проектної команди, що дає змогу визначити її склад, найбільш придатний і стійкий (збалансований) для управління конкретним проектом з точки зору його компетентності, взаємодоповнюваності членів екіпажу на судні (синергізму) та його психологічних особливостей. Цифрове моделювання не можна розглядати як спробу копіювати за допомогою обчислювальної машини щохвилинну і добову зміну реальної ситуації, що виникає при груповій взаємодії. Розроблено модель оптимізації чисельності суднового екіпажу на базисі імітаційного моделювання поведінки системи «людина ‒ машина ‒ організація» в процесі реалізації проектів.Документ Концептуальні основи управління портфелями проектів і програм на прикладі морської індустрії(КНУБА, 2019) Нікольський, Віталій Валентинович; Крамський, Сергiй ОлександровичРозглянуто концептуальні особливості управління портфелями проектів і програм в морській індустрії. Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління портфелем проектів. Сформульована мета дослідження ‒ розгляд концептуальних основ управління портфелями і програмами на прикладі морської індустрії як складної технічної системи. Висвітлено проблемні питання управління портфелями і програмами проектів у контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг у морській індустрії. Досліджено поняття портфеля та програм проектів СТС, принципи та їх методологія із проектно-орієнтованого управління. Підкреслено шляхи інтеграції управління морськими проектами і програмами та управлінням бізнесом з використанням моделі, в основі якої ключові портфельні складові. Запропоновано концептуальні основи управління портфелями і програмами в морській індустрії в проектно-інноваційній діяльності організацій, компаній. Для забезпечення управління портфелем проектів необхідна наявність не лише матеріальної бази та кваліфікованого персоналу, але й системного підходу до питань управління портфелями і програмами проектів у процесі ведення морського бізнесу.Документ Управління якістю продукції проектів : методологічні та прикладні аспекти(2019) Мальцев, Анатолій Сидорович; Крамський, Сергiй ОлександровичРозглянуто проблемні питання управління якістю проектів у контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, що надають підприємства. Досліджено поняття якості проектів, принципи та методологія її оцінки та імплементації, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг. Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Особливу увагу приділено системам менеджменту якістю, регламентам на базі стандартів International Standardization Organization (ISO) серії 9000, концепції Total Quality Management (TQM) та інтегрованим системам управління якістю. Для забезпечення якості необхідна наявність не лише матеріальної бази та кваліфікованого персоналу, але й системного підходу до питань управління якістю проектів. Отже, на сьогодні якість проектів постає мірою взаємовідносин суб'єктів господарювання в процесі ведення якісного морського бізнесу у тому числі.Документ Управління проектною командою та математичні моделі колективної поведінки малих груп(КНУБА, 2018) Мальцев, Анатолій Сидорович; Крамський, Сергiй ОлександровичРозглянуто моделі управління проектною командою, оскільки вони найбільш складно формалізуються у сферах знань в управлінні проектами. У дослідженні представлено економіко-математичні моделі управління проектною командою порогової колективної поведінки на прикладі екіпажу морського судна. При реалізації конкретних проектів досвід лідерства і управління малим колективом часто залишається на рівні інтуїції, що призводить до індивідуалізації знань і перешкоджає ефективному використанню потенціалу управління командою. У науці менеджменту є методи управління персоналом, що розглядаються розрізнено, без урахування взаємного впливу психологічних процесів, що не дає змогу сформувати єдину, багатофакторну концепцію управління малою командою в проекті. Також в розробках з управління проектною командою недостатньо враховується вплив умов реалізації проекту на вибір методів управління командою проекту, що вимагає від керівника досвіду психолога або істотно знижує керованість проектної команди.Документ Інструменти та засоби управління інфраструктурними проектами комплексної технічної системи(КНУБА, 2018) Крамський, Сергiй Олександрович; Руднiченко, Микола ДмитровичРозглянуто проблеми комплексної технічної системи і виконано аналіз процесів, які супроводжують розвиток складних технічних систем (СТС) інфраструктурних проектів. Запропоновано методи прийняття проектних рішень (на основі властивостей і показників СТС), які є основою при виборі кращих варіантів її обрису. Інфраструктурні проекти прогнозування показників властивостей СТС наведені як об'єкт розвитку. Представлено моделі, що забезпечують процес прогнозування обрису СТС і спрямовані, насамперед, на розгляд її як об'єкта функціонування інфраструктурних проектів. Запропоновані методи оцінок прогнозування технічних рішень елементної бази для СТС і безпосередньо її обрису, виходячи із принципу функціонування суднових конструкцій та механізмів. Викладено методику визначення розрахункового показника для оцінки ризиків функціонально взаємозв’язаних структурних компонентів суднових енергетичних установок.