Наукові статті

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Документ
    Ціноутворення в туризмі
    (КНУБА, 2024-03) Лаврухіна, К. О.; Титок, В. В.; Цифра, Т. Ю.
    Методичні вказівки та завдання до проведення практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм, галузі знань 24 Сфера обслуговування. Викладено методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Ціноутворення в туризмі», розроблено ситуаційні та тестові завдання для самоконтролю знань здобувачів вищої освіти. У вказівках містяться основні поняття тем, тестові завдання з кожної теми, а також приклади розв’язання задач та завдання для самостійної роботи. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти, які навчаються за спеціальністю 242 «Туризм» галузі знань 24 «Сфера обслуговування» денної та заочної форми здобуття освіти.
  • Документ
    Комплексний попередній аналіз інноваційно-інвестиційного проекту в житловому будівництві
    (КНУБА, 2015) Титок, В. В.
    В статті запропоновані методологічні і методичні принципи і положення комплексного характеру проектного аналізу, розроблені стосовно до інноваційно-інвестиційних проектів в житловому будівництві.
  • Документ
    Проблеми застосування кадрового контролінгу на підприємствах будівельної галузі
    (КНУБА, 2018) Ємельянова, О. М.; Титок, В. В.
    Розглянуто проблеми функціонування контролінгу персоналу. Представлена концепція кадрового контролінгу, заснована на оперативному і стратегічному напрямках. Запропоновано практичні рекомендації щодо поліпшення використання персоналу в будівельних організаціях.
  • Документ
    Доступність житла для населення: методичні аспекти та інституційні чинники
    (КНУБА, 2018) Титок, В. В.
    Розглянуто проблеми, пов'язані з формуванням ринку доступного житла. Проведений аналіз обсягів будівництва житла на одну людину в Україні. Запропоновано порядок оцінки доступності житла для населення м. Києва. Даний порядок включає аналіз статистичних даних в динаміці, що показують житлові умови населення України та м. Києва (обсяги житлового фонду на душу населення, кількість квартир, обсяги введення житла в експлуатацію, показник опосередкованої вартості спорудження житла, середній рівень доходів населення, кількість виданих іпотечних кредитів) і розрахунок спеціальних індексів. Проведений статистичний аналіз показав відносну недоступність житла для населення м. Києва при використанні власних доходів населення. Крім того, як і раніше росте розрив між доходами населення м. Києва і цінами на ринку житла. Аналіз показав, що іпотечний ринок стабільно розвивається, але в силу різних факторів (високі процентні ставки, недостатні для позики середні доходи населення та ін.) не може в достатній мірі задовольнити потребу населення м. Києва в житлі. Дані висновки також підтверджують розраховані автором коефіцієнти доступності житла: простий коефіцієнт доступності, коефіцієнт доступності (з урахуванням витрат домогосподарства).Висновком в статті є твердження про слабку доступність житла на ринку м. Києва. Ціна є домінантним фактором оцінки доступності житла у випадку, якщо темпи зростання цін на житло в певний період часу виявляються вищими за темпи зростання доходів населення.Запропоновано ряд рекомендацій щодо поліпшення ситуації на ринку житла і сприянню розв’язання виділеної проблеми, а саме проводити заходи щодо стримування зростання цін на ринку житла, переорієнтувавши концепцію розвитку ринку житла не як ринку споживчого товару, а як соціально необхідного товару населенню.
  • Документ
    Дослідження інфраструктури та вибір місця будівництва складу : логістичний підхід
    (ДКС-центр, 2018) Нікогосян, Н. І.; Титок, В. В.; Цяцько, О. О.
    У статті на основі аналізу літературних джерел визначено поняття "територіальна логістика", розглянуто логістичні методи вибору місця будівництва складського приміщення, визначено їх роль у досягненні стратегічних і поточних управлінських завдань, оптимізації виробничої діяльності, а також у забезпеченні ефективності управління витратами підприємств. На основі даних про розташування складських приміщень аналогічного типу у передмісті Києва здійснено визначення координат розміщення складу. Розрахунок здійснено методом k-середніх (k-means). Оптимальне місце розташування складу визначено двома методами. Перший метод — метод центру тяжіння, включає використання мапи, яка показує розташування адресатів, на основі суми ваг координат найбільших постачальників обрано місце розташування. Другий метод є визначенням розташування основних конкурентів-складів та розрахунок можливого місця розташування майбутнього складу на найбільшій відстані від них. З двох отриманих варіантів місця розташування майбутнього складу здійснено вибір кращого на основі рейтингу факторів, що дає раціональну основу для оцінки і полегшує порівняння варіантів.
  • Документ
    Адаптація житлового фонду до вимог маломобільних груп населення
    (Ліра-К, 2019-03-27) Титок, В. В.; Мішкіна, Р. І.
    Створення гармонійного, здорового і комфортабельного життєвого простору стає альтернативою процесам урбанізації. За останні роки все більше уваги приділяється озелененню міст, розширенню паркових зон, зростає значення ландшафтної архітектури в містобудуванні. У зв'язку з останніми тенденціями розвитку міського простору все більше приділяється уваги соціальній інтеграції людей з обмеженими можливостями.
  • Документ
    Особливості застосування інструментарію маркетингових комунікацій в будівництві
    (ХНУ, 2019-10-03) Демидова, О. О.; Нікогосян, Н. І.; Шатрова, І. А.; Титок, В. В.
    Маркетингові комунікації знаходяться під впливом широкої сукупності факторів. Один з цих факторів – це галузева приналежність учасників процесу комунікації. Будівельній галузі притаманний цілий ряд особливостей, які значно впливають на маркетингову діяльність і маркетингові комунікації в тому числі. Тільки з урахуванням особ-ливостей будівельного ринку можна обрати найдієвіші інструменти маркетингових комунікацій та ефективно застосовувати їх.
  • Документ
    Організаційно-економічний механізм взаємодії учасників інвестиційно-будівельного процесу
    (НДІБВ, 2019-09-01) Титок, В. В.
    Стратегія сталого розвитку "Україна - 2020" спрямована на забезпечення населення комфортним і доступним житлом. Реалізація інвестиційно-будівельних проектів в житловому будівництві досить складний і багатогранний процес, що вимагає крім здійснення ефективної господарської діяльності окремо взятого господарюючого суб'єкта також і ефективну спільну роботу всіх учасників реалізації проекту заради досягнення кінцевої мети. Вирішення житлової проблеми вимагає вдосконалення організаційно-економічних механізмів взаємодії учасників реалізації інвестиційно-будівельних проектів в житловому будівництві. Виділена провідна роль генпідрядника як центральної ланки системи таких взаємин і координатора дій учасників інвестиційно-будівельної діяльності.
  • Документ
    Маркетинг взаємовідносин – сучасна управлінська концепція в будівельній галузі
    (Ліра-К, 2019-03-27) Титок, В. В.
    Головне завдання управління взаємовідносинами компанії полягає в тому, щоб на основі сучасної теорії і практики маркетингу взаємовідносин («relationship marketing») знайти найбільш ефективні для даної компанії форми взаємодії з усіма своїми діловими партнерами.