Галузеве машинобудування

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 39
  • Документ
    Розробка методики експериментальних досліджень роликової формувальної установки
    (International Science Group, 2024-10-22) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Почка Костянтин Іванович; Почка, Ольга Богдановна
    Для роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним приводом розроблено програму експериментальних досліджень. Для проведення експериментальних досліджень використано дослідний стенд роликового формування з кривошипно-шатунним приводом. Даний дослідний стенд дозволяє проводити повноцінні експериментальні дослідження з визначення динамічних навантажень без будь-яких обмежень. Програмою експериментальних досліджень передбачено визначення сили взаємодії укочувального ролика з будівельною сумішшю, зусилля в шатуні установки, крутного моменту на привідному валу установки та потужності, необхідної для здійснення процесу формування. Визначення цих навантажень дасть можливість реально оцінити стан формувальної установки і раціонально здійснювати її проєктування та експлуатацію.
  • Документ
    Дослідження зносу шин скрепера в експлуатаційних умовах
    (НУ «Чернігівська політехніка», 2024-05) Балака, М. М.; Бабський, В. Р.; Міщук, Д. О.; Санкін, І. Є.
    Знос за своєю сутністю є більш складним процесом, ніж зовнішнє тертя, і представляє результат сукупного впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в поверхневому шарі контакту шин землерийно-транспортних машин з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину руйнування шин. В основу методики оцінювання зносу протектора шин в реальних умовах експлуатації скрепера покладено ваговий метод контрольних пробок, що полягає у встановленні в екваторіальній площині шини в шести радіальних перерізах циліндричних пробок з протекторної гуми, які через визначені проміжки напрацювання машини витягуються з протектора та в лабораторних умовах з високою точністю зважуються.
  • Документ
    Методика розрахунку механізму повороту захватного пристрою річстакера
    (Херсонська державна морська академія, 2023-09-28) Лисак, С. І.; Балака, М. М.; Мачишин, Г. М.
    Річстакери на сьогодні є ефективною й маневровною технікою для контейнерних перевезень у вантажних терміналах і портах. Очевидним є те, що проєктування такої техніки зумовлює практичний інтерес спеціалістів машинобудівної галузі, однак відсутність у відкритих джерелах інформації конструктивних або кінематичних схем механізмів керування обладнанням та рекомендацій щодо до їх розрахунку не дозволяє здійснити ефективний підхід до створення та модернізації річстакерів. У результаті проведених досліджень розроблено методику розрахунку механізму повороту захватного пристрою річстакера, яка враховує кінематичні та силові параметри роботи контейнерного спредера і може бути використана як на стадіях проєктування чи конструювання механізмів, так і у режимах реальної експлуатації річстакера.
  • Документ
    Роботи і маніпулятори. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт
    (2017-09-01) Міщук, Д. О.; Балака, М. М.
    В методичних вказівках розглянуто загальні принципи і підходи до проектування механічних важільних захоплювачів та планетарних механізмів робота, методики розрахунку геометрії положення маніпулятора, кінематики шарнірно-важільного механізму та параметрів пристрою керування. Після виконання практичних робіт студенти освоять підходи проектування приводів робота та зможуть здійснювати розробку структурних схем систем його автоматизованого керування.
  • Документ
    Визначення згинальних моментів та напружень у перерізах тягової рами скрепера
    (НТУ «Дніпровська політехніка», 2024-04) Назаренко, М. В.; Панфілов, В. В.; Балака, М. М.
    У роботі представлено методику визначення згинальних моментів та напружень у заданих перерізах тягової рами скрепера, що виникатимуть при експлуатації на об’єктах дорожнього будівництва. Побудовано епюри згинальних моментів у вертикальній площині для навантаженого стану конструкції тягової рами скрепера.
  • Документ
    Побудова статичної тягової характеристики землерийно-транспортної машини
    (НТУ «Дніпровська політехніка», 2024-04) Балака, М. М.; Пархоменко, М. А.
    У роботі наведено методику побудови теоретичної статичної тягової характеристики землерийно-транспортної машини з використанням лінеаризованої регуляторної характеристики дизельного двигуна, яка у графічній формі визначає тягово-зчіпні та паливно-економічні властивості машини, дозволяє провести оцінку останніх за критерієм узагальненого енергетичного потенціалу продуктивності та розв’язати значний клас задач, пов’язаних з виробничою експлуатацією машин.
  • Документ
    Вплив теплових процесів на конструкцію і експлуатаційні характеристики абразивно армованих кругів
    (НУБіП України, 2024-04-19) Почка, К.І.; Абрашкевич, Ю.Д.; Пристайло, М.О.; Поліщук, А.Г.
    На основі вивчених термічних процесів розроблені раціональні методи різання для підвищення зносостійкості кругів і зниження енергоємності процесу різання.
  • Документ
    Механізм втомного зносу протектора пневматичних шин
    (Рівне: НУВГП, 2020-11) Балака, Максим; Паламарчук, Дмитро; Новохацький, Петро
    Кочення колеса з пневматичною шиною по опорній поверхні за різних режимів роботи обов’язково супроводжується явищем проковзування протектора шини відносно опорної поверхні, що суттєво впливає на тягово-зчіпні властивості рушія, знос та довговічність протектора шини. Однак знос протектора є складним процесом за зовнішнє тертя і є результатом впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в контакті пневматичної шини з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину кожного руйнування шини. Для пневматичних шин, встановлених на транспортних засобах, найбільш характерним є втомний знос протектора.
  • Документ
    Polymer waste as an alternative fuel source
    (Харків: ФОП Бровін О. В., 2024-03) Levchuk, Kateryna; Chyrkin, Oleksii; Balaka, Maksym
    The problem of polymer waste processing has two aspects: environmental and energy. On the one hand, we improve the environment by destroying polymer waste. On the other hand, this waste is a hydrocarbon derivative and can be a raw material for obtaining alternative motor fuel that will be used in the fuel and energy state complex. The basis of the developed technology, like other similar ones, is low-temperature controlled pyrolysis of polymers without air access in the presence of catalysts. Synthetic liquid fuel can be separated to obtain gasoline, high-quality diesel fuel and heavy fuel oil during the completion of the technological unit with separation and rectification devices.
  • Документ
    Обґрунтування факторів підвищення ефективності використання самохідних скреперів
    (НУБіП України, 2024-04) Балака, М. М.; Міщук, Д. О.; Гох, В. В.; Кібаленко, В. С.
    Самохідні скрепери найбільш повно поєднують властивості тягових та транспортних машин, які дозволяють досягти високих техніко-економічних показників виконання земляних робіт. При цьому ефективність роботи самохідних скреперів може бути забезпечена шляхом збільшення їх годинної технічної продуктивності та підвищення ресурсу конструктивних елементів, зокрема пневматичних шин ходового обладнання.