Вип. 68
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/206
Переглянути
Документ Аналіз стратегії збереження нерухомої культурної спадщини Києва і роль реставраційної галузі(КНУБА, 2018) Орленко, Микола Іванович; Бузін, І. А.Проаналізовано проект “Стратегії збереження нерухомої культурної спадщини Києва”, зокрема, виявлені проблеми і шляхи їх вирішення. Основна проблема пов'язана з тим, що в сьогоднішніх умовах фахова реставрація і збереження пам'ятки є більш затратними заходами, ніж нове будівництво на звільненій ділянці, що призводить до системи масового знищення і спотворення об'єктів нерухомої культурної спадщини. В тісному зв'язку з проблемами пам'яткоохоронної сфери є проблеми реставраційної галузі. Як результат запропоновано здійснення моніторингу стану пам'яток нерухомої культурної спадщини в декілька етапів.Документ Використання георадарних технологій у процесах моніторингу дорожнього одягу нежорсткого типу: моделювання розповсюдження падаючих/відбитих електромагнітних хвиль у системах аерокосмічної зйомки(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Чередніченко, Петро Петрович; Остапущенко, Ольга ПавлівнаЗапропонована фізико-механічна та математична моделі для аналізу процесу розповсюдження падаючих та відбитих електромагнітних хвиль у системах аерокосмічної зйомки, що використовуються для досліджень з до- помогою георадарних технологій стану дорожнього одягу нежорсткого типу методами, притаманними системам аерокосмічної зйомки. Визначені основні характеристики падаючих/відбитих електромагнітних хвиль різної поляризації при їх похилому/нормальному падінні на поверхню дорожнього одягу. Останній розглядається як однорідне та неоднорідне середовище. В останньому випадку, в межах обмежень геометричної оптики, знайдені основні характеристики електромагнітних хвиль (падаючих/відбитих), взаємодіючих з дорожнім одя- гом, і обчислені їх параметри з урахуванням залежностей діелектричної, маг- нітної проникностей і питомої електропровідності від просторової коорди- нати z (що характеризує заглиблення у середовище дорожнього одягу), як для нескінченого середовища, так і для дорожнього одягу скінченої товщини.Документ Використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 у середовищі ArcGIS ESRI(КНУБА, 2018) Карпінський, Ю. О.; Нудельман, Володимир ІллічВикладено результати досліджень і розробок використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 у середовищі ArcGIS ESRI, виконаних у Науково-дослідному інституті геодезії і картографії. Зазначається, що ці додатки в середовищі геоінформаційної системи ArcGIS дозволяють значно автоматизувати процес оброблення даних та забезпечують ефективне використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 і включають: файл опису системи координат УСК-2000 засобами ArcGIS в форматі .prj; трансформаційне поле в форматі NTv-2 для забезпечення трансформування координат з системи координат СК-42/СК-63 в систему координат УСК-2000 та ;трансформаційне поле та функції перерахунку нормальних висот Балтійської системи висот 1977 року у геодезичні висоти в системі координат WGS-84 в прямому та зворотному напрямках з використанням цифрової моделі квазігеоїду.Документ Донні накопичення штучніх водойм Києва(КНУБА, 2018) Юрковець, О. С.; Приймаченко, Олексій ВіталійовичРозглянуто основні фактори і методику розрахунку накопичення донних відкладів штучних водойм міста Києва. Застосування даної методики дає змогу теоретично оцінити можливі морфологічні зміни протягом певних проміжків часу при сталих кліматичних показникахДокумент Дослідження попиту і пропозиції мобільності міського населення на прикладі м.Ужгорода(КНУБА, 2018) Осетрін, Микола Миколайович; Беспалов, Дмитро Олександрович; Гаген, А. С.; Куцина, І. А.Досліджено взаємозв’язок попиту і пропозиції мобільності міського населення на основі соціологічного опитування жителів м. Ужгорода, розроблено транспортні райони, враховуючи особливості транскордонного розташування міста та приміських районів, проаналізовано передумови формування і розвитку транспортного і пішохідного руху на основі аналізу мобільності населення.Документ Класифікація видів цільового призначення земель. Загальні положення(КНУБА, 2018) Тригуб, Руслана МиколаївнаБула проаналізована структура земельного фонду України на основі існуючої класифікації видів цільового призначення земель. Виділені методи на напрямки управління земельним фондом для раціонального використання земель України в майбутньому.Документ Методичні засади стандартизації геоінформаційних моделей для систем просторового планування(КНУБА, 2018) Лященко, А. А.; Нудельман, Володимир ІллічПроведено класифікацію наборів геопросторових даних, які створюються в складі документації просторового планування. Розглянуто принципи та методологія стандартизації геоінформаційних моделей для систем просторового планування та містобудівного кадастру на основі використання міжнародних базових стандартів серії ISO 19100 Географічна інформація / Геоматика.Документ Модель оцінки роботи нерегульованого перетину на вулично-дорожній мережі міста(КНУБА, 2018) Осєтрін, Микола Миколайович; Дворко, О. М.Розкрито поняття нерегульованого перетину на ВДМ міста та збір вихідних даних для його проектування. Проводиться класифікація об’єкту дослідження за всіма ознаками. Описано визначення значущих факторів впливу на роботу нерегульованого перетину за допомогою багатовимірного регресійного аналізу. Пропонується введення концепції рівня обслуговування для оцінки ефективності роботи нерегульованих перетинів на ВДМ міста.Документ Оцінка ефективності організації руху транспорту і пішоходів на перетинах міських магістралей в різних рівнях(КНУБА, 2018) Осєтрін, Микола Миколайович; Козинець, Я. П.Даються пояснення необхідності і важливості оцінки ефективності роботи дорожньо-транспортних вузлів, при їх реконструкції. Розглянуто ключові поняття, що стосуються даної теми і наведено рекомендацію по оцінці ефективності дорожньо-транспортних вузлів на вулично-дорожній мережі міста.Документ Применение метода поглащения СВЧ/КВЧ энергии электромагнитных волн нетепловой интенсивности при георадиолокационной диагностике асфальтобетонных покрытий строящихся автомобильных дорог(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Диктерук, М. Г.; Васильева, Анна Юрьевна; Чередниченко, Петр ПетровичПредложена аналитическая методика выбора рабочей частоты генера- тора СВЧ/КВЧ электромагнитных волн нетепловой интенсивности, позволя- ющая контролировать процесс уплотнения асфальтобетонных смесей покры- тий строящихся автомобильных дорог методом поглощения СВЧ/КВЧ энергии указанных волн. Контроль процесса уплотнения асфальтобетонных смесей данным способом основан на том, что поглощение энергии СВЧ/КВЧ электро- магнитных волн при их прохождении через дисперсные системы на основе це- мента определяется количеством свободной воды и удельной электрической проводимостью самой системы. В процессе уплотнения асфальтобетонной смеси объёмное содержание воды в системе, и её удельная проводимость уве- личиваются, достигая максимально возможного значения при оптимальном времени уплотнения. Поэтому оптимальное время уплотнения асфальтобе- тонной смеси можно определить по стабилизации поглощения СВЧ/КВЧ энер- гии. На точность определения момента окончания процесса уплотнения смеси данным методом влияет ряд факторов, связанных как с точностью измерения ослабления СВЧ/КВЧ сигнала, так и с особенностями исследуемой средыДокумент Способи регулювання та вдосконалення безпеки пішохідного руху у містах(КНУБА, 2018) Петруня, Ольга МиколаївнаРозглянуто поняття вулично-дорожня мережа міста. Визначені показники оцінки якості функціонування ВДМ Виділені заходи підвищення безпеки пішохідного руху в містах України.Документ Сучасні проблеми екосистеми малих річок(КНУБА, 2018) Дьомін, Микола Мифодійович; Михайлик, О. О.Розглянуто сучасний стан екосистеми малої річки.Визначені методи збереження та ревіталізації прибережних територій екосистем малих річок.