Педагогіка, дидактика, вища освіта
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470
Переглянути
Документ Personalized learning as a scientific and methodological problem in vocational education(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Корчова Галина Леонідівна; Почка Костянтин ІвановичДокумент Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти(Компринт, 2024-01-04) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола ВасильовичОкреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.Документ Методичні основи викладання навчальних дисциплін у закладах професійної (професійно-технічної) освіти(Компринт, 2024) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола ВасильовичРозглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно-технічної) освіти України. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти.Документ Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні Теорії механізмів і машин в КНУБА(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Почка Костянтин ІвановичРозглянуто особливості організації самостійної роботи здобувачів освіти при вивченні освітньої компоненти "Теорія механізмів і машин" в Київському національному університеті будівництва і архітектури.Документ Удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»: інноваційний підхід(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій СеменовичНа основі вивчення теоретико-методичної базису та практичної складової виокремлено основні вектори удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта», які детермінуються професійними та освітніми стандартами, що базуються на компетентностях, їх оцінюванні, студентоцентрованості, відповідній інституційній структурі, вимогах ринку праці та соціальному партнерстві.