Педагогіка, дидактика, вища освіта
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470
Переглянути
Документ Тестовий електронний допуск до навчальних занять як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів(Слов’янськ: Видавничий центр СДПУ, 2007) Бурдейна, Наталія Борисівна; Азнаурян, Ірина Олександрівна; Глива, Валентин АнатолійовичСтаття присвячена тестовій електронній перевірці підготовки студентів до лабораторних, практичних та лекційних занять. Вона є ефективним засобом оптимізації та активізації самостійної роботи студентів при підготовці до аудиторних видів занять, а також поточного і рубіжного контролю.Документ Фізика та фізичні методи дослідження(К.: КНУБА, 2007) Азнаурян, Ірина ОлександрівнаУ посібнику розглянуто основні питання загального курсу фізики з розділів „Механіка” та „Молекулярна фізика”. Особливу увагу приділено темам курсу, які мають прикладне значення в професійній підготовці спеціалістів у будівництві та торгівлі. У розділах 2 та 3 посібника наведено методи фізичних досліджень сировини та матеріалів, які дають змогу студентам більш глибоко засвоїти питання курсу та підготувати їх до засвоєння подальших спеціалізованих дисциплінДокумент Перший урок з фізики(Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2007-06) Григорчук, Олександр Михайлович; Сиротюк, Володимир Дмитрович; Шпак, Олександра МихайлівнаДокумент Сучасні електричні джерела світла, їх будова, переваги та недоліки(Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2007-12) Григорчук, Олександр Михайлович; Шпак, Олександра МихайлівнаДокумент Фізичні задачі у професійній підготовці будівельників(Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2009) Григорчук, Олександр МихайловичДокумент Постановка та розв’язування задач з фізики будівельної тематики(Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2010) Григорчук, Олександр МихайловичДокумент Навчальні фізичні задачі на вологість повітря(Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2010) Григорчук, Олександр МихайловичДокумент Фізика в будівництві(К.: КНУБА, 2011) Азнаурян, Ірина Олександрівна; Клапченко, Василь Іванович; Бурдейна, Наталія Борисівна; Долгошей, Володимир Борисович; Пономаренко, Сергій МиколайовичРозглянуто основні питання загального курсу фізики з розділів «Механіка», «Молекулярна фізика» та «Електрика і магнетизм». Особливу увагу приділено темам, які мають прикладне значення в професійній підготовці спеціалістів будівельної сфери. Покликаний стати для студентів надійним провідником від загальних фізичних знань до практичних завдань будівництва, починаючи зі стадії засвоєння загальноосвітніх, загальнотехнічних та спеціальних дисциплін. Призначений для студентів вищих будівельних навчальних закладів всіх спеціальностей та форм навчання. Може бути корисний викладачам, які працюють в будівельних вузах.Документ Урок розв’язування фізичних задач на будівельну тематику(Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2011-01) Григорчук, Олександр МихайловичДокумент Надважкі хімічні елементи: історія відкриття(Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2011-03) Григорчук, Олександр МихайловичДокумент Використання знань про будівельну техніку і матеріали для постановки фізичних задач(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2012) Григорчук, Олександр Михайлович; Сиротюк, Володимир ДмитровичУ статті розглядаються питання постановки навчальних задач з фізики на будівельну тематику з використанням знань про будівельну техніку і будівельні конструкції та матеріалиДокумент Формування мотивації навчальної діяльності студентів як складова підготовки фахівців будівельної галузі(ФОП Грінь Д. С., м. Херсон, 2012-09-14) Григорчук, Олександр МихайловичРозглянуто шляхи формування мотиваційної сфери навчальної діяльності студентів, передумови виникнення інтересу до навчання, методи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності при постановці та розв'язування задач з фізикиДокумент Використання фізичних задач будівельної тематики в професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації(Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка, 2013) Григорчук, Олександр Михайлович; Сиротюк, Володимир ДмитровичУ статті розглянуто питання використання фізичних задач будівельної тематики в професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Наведено конкретні приклади розв’язання фізичних задачДокумент Вплив структури навчальних фізичних задач на підготовку майбутніх будівельників(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2013) Григорчук, Олександр МихайловичДокумент Технологія навчання майбутніх будівельників розв’язуванню навчальних задач з фізики(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2013) Григорчук, Олександр МихайловичУ статті розглянуто рекомендації щодо навчання розв'язуванню навчальних задач з фізики студентів будівельних спеціальностейДокумент Дидактичні умови реалізації задачного підходу до навчання фізики в ЗНЗ(Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2013-02) Григорчук, Олександр Михайлович; Слюсаренко, Микола Анатолійовичзроблено теоретико-методичний аналіз дидактичних умов реалізації задачного підходу до навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладахДокумент Формування професійно орієнтованих знань майбутніх інженерів – будівельників у процесі навчання фізики.(Дидактичні механізми дієвого формування компетентністних якостей майбутніх фахівців фізико – технологічних спеціальностей: збірник матеріалів ХІ міжнародної наукової конференції, 2015) Петруньок, Т.Б.Які ж нові вимоги сьогодні висуваються до професійної компетентності фахівців будівельної галузі? Чим вони зумовлені? Напрями діяльності інженера-будівельника – різноманітні. Крім спорудження будинків, виробничих комплексів, заводів і фабрик, вони будують автомобільні дороги, мости, гідротехнічні споруди, греблі, атомні станції. Будуючи дороги, інженер має справу із сумішами (асфальт, бетон), а для цього необхідно уміти правильно визначити співвідношення компонентів. Професія інженера-будівельника перетинається з геодезією, що вимагає умінь проводити дослідження і вимірювання майбутнього об’єкту за допомогою геодезичних інструментів, зокрема, теодоліту. Саме тому навчання студентів усіх тонкощів будівельної справи відбувається не лише під час аудиторних занять, але й на виробничій практиці, яка в будівельних університетах відіграє особливо важливу роль. У процесі практики студенти навчаються процесу виробництва будівельних матеріалів, розбивці на місцевості, контролю якості будівельно-монтажних робіт.Документ Впровадження принципів фундаментальності і професійної спрямованості у навчанні фізики майбутніх фахівців будівельної галузі.(Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т.Мартинюк]., 2015) Бурдейна, Наталія, Петруньок ТетянаСьогодні, за нових соціально-економічних умов, підвищується роль інженера-будівельника. Сучасні роботодавці очікують від випускників вищих будівельних навчальних закладів вміння працювати самостійно на високому професійному рівні, реалізувати максимум своїх потенційних можливостей, приймати нетрадиційні креативні рішення. Виникає потреба не просто у висококваліфікованих архітекторах, інженерах-конструкторах, інженерах-технологах, інженерах-сантехніках та інженерах-електриках, економістах, екологах, а, насамперед, спеціалістах, що вміють не лише індивідуально, а й творчо підходити до питань проектування, моделювання, планування, дизайну, оздоблення, розроблення та використання високотехнологічних і екологічно чистих способів утилізації та перероблення відходів. Це вимагає високого рівня сформованості знань у професійній галузі.Документ Професійно орієнтована підготовка фахівців будівельної галузі у процесі навчання фізики.(Збірник наукових праць Кам`янець – Подільського національного університету імені Івана Огієнка. 3 – 41 Серія педагогічна / [ редкол. : П.С. Атаманчук ( голова, наук. ред.) та ін.]., 2015) Петруньок, Т.Б.Сучасна вища будівельна школа повинна бути ще більш гнучкою, ніж раніше, відповідно до змін, які відбуваються в економіці України. Для розв’язання цієї задачі Болонська модель професійної освіти є більш придатною, оскільки вона мобільніша. Одним із важливих положень Болонського процесу є орієнтація вищих навчальних закладів на остаточний результат: випускники мають знаходити теоретичне і практичне застосування своїм знанням і умінням, а отримана освіта забезпечує для молодого спеціаліста можливість самореалізації у професійній сфері. Науково-технічний прогрес призводить до стрімкого збільшення обсягу знань, які повинні накопичуватися в період навчання у вищих навчальних закладах, а також підвищує вимоги до рівня професійної підготовки. Тому необхідно перебудувати структуру і зміст навчального процесу не лише відповідно до сучасних вимог, але й з передбаченням перспективних напрямів науково-технічного прогресу.Документ Особливості навчання фізики у будівельних вищих навчальних закладах.(Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр., 2015) Петруньок, Т.Б.Будівництво як галузь виробництва тісно пов'язана практично з усіма сферами діяльності людини. Стан будівельної галузі значною мірою впливає на рівень економіки країни в цілому, її обороноздатність. Ця особливість зумовлює потребу у великій кількості висококваліфікованих фахівців, попит на яких постійно зростає. Саме тому в умовах інтенсивного розвитку будівельної техніки, будівельних технологій і матеріалів ґрунтовна фундаментальна підготовка студентів будівельних університетів набуває ще більшого значення, визначає принципово нові підходи до професійної освіти, що зумовлює важливу особливість підготовки фахівців будівельної галузі з фізики.