Педагогіка, дидактика, вища освіта

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 65
  • Документ
    Проєктування ресурсно-орієнтованої моделі навчання за освітньою програмою «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)»
    (НТУ, 2024-11-26) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій Семенович
    Освітньо-професійна програма «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015 «Професійна освіта» спеціалізації 015.31 «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)», яка реалізується у Київському національному університеті будівництва і архітектури, зорієнтована на підготовку професіоналів з належним рівнем професійної компетентності та соціальної відповідальності, здатних здійснювати як освітню діяльність з будівництва та зварювання для професійної підготовки кваліфікованих робітників та молодших бакалаврів, виробничу діяльність з використання основних принципів і законів будівництва та механічної інженерії із урахуванням потреб суспільства та ринку праці, а також подальшої професійної та професійно-наукової діяльності.
  • Документ
    Кінематика в графіках : тести на виявлення розуміння зв'язків кінематичних характеристик
    (Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024-10-28) Григорчук Олександр Михайлович; Клапченко, Василь Іванович; Тарасевич Віталій Іванович; Бондаренко Анастасія
    З'ясовано роль графіків у наочному представленні залежності між кінематичними величинами від часу, розглянуто тест на розуміння кінематичних графіків TUG-K (Test of Understanding Graphs in Kinematics), який можна використовувати у ролі як діагностичного інструменту, а також для формувального або підсумкового оцінювання
  • Документ
    PedTech як стратегія реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»
    (Державний податковий університет, 2024-10-29) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій Семенович
    Перехід від EdTech до PedTech вимагає від викладачів широкого розуміння як технологій, так і педагогічних принципів, а також здатності поєднувати їх для досягнення кращих результатів у навчанні та розвитку здобувачів вищої освіти, ефективної реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта».
  • Документ
    Автоматизація технологічних процесів та робототехніка: роль фізики
    (Видавництво ХФКХП ДБТУ, 2024-04-04) Григорчук, Олександр Михайлович; Федорченко, Іван Сергійович
    У статті з'ясовано роль фізики у сучасній технологічній автоматизації та робототехніці, розглянуто використання приладів із використанням фізики в автоматизації технологічних процесів та робототехніці.
  • Документ
    ARDUINO: прості рішення в автоматизації процесів
    (Видавництво ХФКХП ДБТУ, 2024-04-04) Григорчук, Олександр Михайлович; Гламаздін, Павло
    У статті розглянуто основні переваги плат розробника Arduino, їх можливі проєкти реалізації у приладах для створення систем керування пристроями
  • Документ
    Літій-іонні акумулятори: будова, принцип дії та використання
    (Видавництво ХФКХП ДБТУ, 2024-04-04) Григорчук, Олександр Михайлович; Ходаківський, Олександр Павлович
    У статті розглянуто будову, принцип дії та використання літій-іонних акумуляторів, показано їх основні переваги та недоліки
  • Документ
    Методичні основи викладання навчальних дисциплін у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (Компринт, 2024) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола Васильович
    Розглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно-технічної) освіти України. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Документ
    Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (Компринт, 2024-01-04) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола Васильович
    Окреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Документ
    Застосунок «Xodo PDF Reader & Editor» як один з інструментів роботи викладача
    (КОМПРИНТ, 2023-11-16) Власова, Альона Юріївна; Григорчук, Олександр Михайлович
    У статті розглянуто критерії вибору інструментів для організації дистанційного навчання з урахуванням їх універсальності, показано основний інструментарій застосунку редактора Xodo в роботі викладача, що дозволяє здійснювати перегляд та навігацію файлів, робити примітки та коментарі, перетворювати файли із формату PDF у формат Word, PowerPoint і Excel і навпаки, ставити підписи, створювати та заповнювати форми, редагувати файли MS Office, мати повний доступ до всіх документів вашого пристрою та хмарного середовища.
  • Документ
    Personalized learning as a scientific and methodological problem in vocational education
    (КОМПРИНТ, 2024-01-04) Корчова Галина Леонідівна; Почка Костянтин Іванович