Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Документ
    Комплексна система організації перевезень на основі інтервальних графіків транспортування
    (КНУБА, 2010) Бабіч, В. І.; Білик, Ю. А.
    Розглянуто загальний підхід до організації перевезень з висвітленням основних складових даного процесу. Запропоновано математичні моделі для розв'язання задач побудови ІГТ. Запропоновано розгляд комплексного управління та висвітлено основні етапи формування замовлень на транспортування з використанням інформаційних технологій управління проектами.
  • Документ
    Парадоксы нормативных положений и новый метод оценки эффективности комбинированных свайных и плитных фундаментов многоэтажных зданий
    (ДП НДІБК, 2016) Самородов, А. В.
    Проведен анализ создания и усовершенствования методик расчета и проектирования свайно-плитных фундаментов, при этом показаны парадоксы применения нормативных положений, которые приводят к использованию неэффективных конструкций фундаментов многоэтажных зданий. Предложены инженерные методики определения оптимальных параметров комбинированных плитных и свайных фундаментов при расчете по предельно допустимым деформациям Su, а также универсальный метод оценки их эффективности. Analyzes of creation and improvement of methods of calculation and design of a pile and plate foundation is carried out. Seem paradoxical applications that lead to the use of foundations are not effective on multi-storey buildings. Engineering methods for determining the optimal parameters plates and pile foundations for the calculation of the maximum allowable deformation Su, and universal method of their evaluation is proposed.
  • Документ
    Исследования несущей способности натурной многосекционной сваи методом «ONLY-DOWN»
    (ДП НДІБК, 2016) Самородов, А. В.; Табачников, С. В.; Герасимович, Е. Н.; Муляр, Д. Л.
    Проведен критический анализ существующего «метода погруженного домкрата» или «метода Остерберга» в мировой практике испытаний грунтов сваями (баретами). Предложен усовершенствованный метод «ONLY-DOWN» испытания натурных многосекционных свай, который позволяет повысить надежность процесса испытаний и точность определения величины несущей способности свай, что подтверждают проведенные исследования. Critical analysis of the existing “embedded jack method” or “Osterberg method” in the world practice of testing soils using piles (barrettes) is described. An advanced «ONLY-DOWN» method is proposed for testing production multi-section piles, that allows increasing the reliability of the testing process and the accuracy of determining the pile load-bearing capacity, which is confirmed by conducted research.
  • Документ
    Застосування методу еквівалентних схем у аналізі та оптимізації режимів руху механізмів обертання
    (КНУБА, 2010) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій
    Проведений всебічний динамічний аналіз та оптимізація режимів руху механізмів обертання із застосуванням методу еквівалентних схем.
  • Документ
    Расширенная классификация методов устройства стен в грунте
    (КНУБА, 2011) Тонкачеев, Г. Н.; Шарапа, С. П.
    Предложена расширенная классификация методов устройства стен в грунте с учетом последних достижений отечественных и зарубежных строителей в этой области, представлена краткая характеристика методов, дана оценка каждого из них.
  • Документ
    Новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеутворень у протяжних гірничих транспортних машинах
    (КНУБА, 2014) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.
    У статті запропоновано новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеу творень у протяжних гірничих транспортних машинах. Моделлю обрано подовжньо-деформівний пружний стрижень, що зв’язаний з основою силами сухого, в'язкого та нелінійно-в'язкого тертя.
  • Документ
    Удосконалення методів аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами
    (КНУБА, 2011) Діктерук, М. Г.; Човнюк, Ю. В.
    Наведено методи аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами, що дозволяють аналізувати та оптимізувати їхні перехідні процеси при режимах пуску/гальмування у вказаних приводах
  • Документ
    Вдосконалення методу кепстра в акустичній діагностиці технічного стану будівельних машин і механізмів
    (КНУБА, 2014) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.
    Наведений у роботі підхід дозволяє вдосконалити та уточнити інформативні діагностичні ознаки у задачах акустичної діагностики технічного стану будівельних машин і механізмів за методом кепстру. Сполучення останнього з методом фазових портретів (класичного та вищих порядків) дає змогу виявити основні динамічні процеси (та їхні характеристики), що відбуваються всередині машин/механізмів та більш точно визначати параметри їхнього технічного стану.
  • Документ
    Автоматизация управления нестационарными колебаниями (переходных процессов) вибрационных систем: 1. Метод дискретизации на основе модального анализа
    (КНУБА, 2011) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.
    Застосован наближений метод дослідження нестаціонарних коливань (перехідних процесів) вібраційних систем (ВС) з розподіленими параметрами. Пропонується загальний спосіб побудови дискретних механічних моделей досліджуваних ВС. Метод дозволяє перші n форми коливань ВС враховувати повністю, а інші - приблизно на основі квазістатичного підходу.
  • Документ
    Метод усереднення у нелінійних задачах оптимального управління маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Розвинута асимптотична методика розв'язку задач оптимального управління суттєво нелінійними маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана у випадку малих керуючих впливів. Внаслідок суттєвої нелінійності, тобто залежності частоти коливань від повільного вектора, система рівнянь відповідної крайової задачі не має стандартного виду. За деяких додаткових припущень вдається здолати вказані вище труднощі й привести рівняння до стандартної форми, а також розвинути алгоритм наближеної побудови оптимального управління маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана (у межах критерію Л.С. Понтрягіна).