Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Застосування методів багатокритеріальної оптимізації до планування вантажних перевезень
    (КНУБА, 2010) Задоров, В. Б.; Федусенко, Е. В.; Федусенко, А. О.
    Запропоновано багатокритеріальну модель, яка дозволить збільшити ефективність управління перевезенням вантажів у динамічній транспортній мережі за рахунок складання попереднього плану перевезень з урахуванням основних чинників.
  • Документ
    Застосування методів багатокритеріальної оптимізації до оцінки електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання
    (КНУБА, 2011) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Розглянуто проблему оцінювання електронних навчальних курсів з урахуванням критеріїв якості. Запропоновану математичну багатокритеріальну модель можна бути використовувати для оцінювання електронних навчальних курсів будь-якої тематики.
  • Документ
    Розробка та впровадження сітьових моделей інноваційного змісту для забезпечення надійності процесам організації будівництва в умовах подолання кризи
    (КНУБА, 2010) Лагутін, Г. В.; Тугай, О. А.; Поколенко, В. О.; Борисова, Н. О.; Приходько, Д. О.; Чуприна, Ю. А.; Слипенчук, О. О.; Баглай, В. В.; Кухта, К. П.
    В якості інструменту подолання ризиків замовника в умовах кризи розроблена пропонується детермінована сітьова моделі організації будівництва „Буд-інвест-протект”. Впровадження нових технологічних та вартісних параметрів подій та дуг та запроваджені інновації щодо оптимізації моделей будівництва в рамках цієї сітьової моделі наближують процес моделювання будівництва до його реалій будівництва, забезпечують зростання надійності та маневреності використання ресурсів замовника.
  • Документ
    Модернізація ресурсно-календарних моделей як провідних аналітичних інструментів забезпечення організації будівництва надійності в умовах подолання кризи
    (КНУБА, 2010) Безух, В. В.
    В якості інструменту подолання ризиків замовника в умовах кризи розроблена пропонується детермінована сітьова моделі організації будівництва „Модерн-буд-ресурс”. Впровадження нових технологічних та вартісних параметрів подій та дуг та запроваджені інновації щодо оптимізації моделей будівництва в рамках цієї сітьової моделі наближують процес моделювання будівництва до його реалій будівництва, забезпечують зростання надійності та маневреності використання ресурсів замовника.
  • Документ
    Впровадження прикладного програмного комплексу „Адаптація організації будівництва до євростандартів” у практику будівництва
    (КНУБА, 2013) Лагутін, Г. В.; Поколенко, В. О.; Чуприна, Ю. А.
    Запропоновано сучасний комплекс прикладних програм для відображення процесів організації підрядного будівництва, які реалізуються за схемою девелоперського управління. В ньому реалізовано принципово новий тип сітьової моделі, яка сполучає ознаки моделей «роботи-дуги» та «роботи-вершини», із семантично означеною мірою впевненості девелопера щодо додержання планових характеристик проекту та директивних вимог замовника при виконанні БМР. Достовірність вибору альтернатив забезпечується формуванням довірчо-ресурсного профілю будівельного проекту та підсумковим рейтингом, який визначає порівняльні переваги кожної з альтернатив щодо іншої.
  • Документ
    Прийняття рішень при реалізації інвестиційних проектів у транспортній галузі
    (КНУБА, 2019) Лізунова, Аліна Петрівна
    У транспортній галузі України є проблеми, для комплексного вирішення яких розроблена Транспортна стратегія України на період до 2030 року. В роботі розглянуто питання застосування методів багатокритеріальної оптимізації для прийняття рішень при реалізації інвестиційних проектів будівництва, капітального ремонту та реконструкції лінійних об’єктів транспортної інфраструктури України в рамках реалізації Транспортної стратегії. Проаналізовано основні етапи процесу прийняття рішення та визначено задачі, які мають бути реалізовані на кожному з етапів. Наведено деякі методи підтримки прийняття рішень у випадках, коли вибір рішення здійснюється за допомогою багатокритеріальної оптимізації або вибору з малого числа альтернатив. Визначено групи факторів, які необхідно враховувати у процесі розробки будь-якого проекту будівництва лінійних об’єктів транспортної інфраструктури з урахуванням сучасних тенденцій сталого розвитку транспортної галузі України.