Наукові статті

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Економетричний інструментарій управління фінансовою безпекою підприємств будівництва
    (Діонат, 2017-12-21) Сорокіна, Л. В.; Гойко, А. Ф.; Стеценко, С. П.; Ізмайлова, К. В.
    Монографія присвячена розробці актуальних теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління фінансовою безпекою підприємств будівництва.
  • Документ
    Дослідження інфраструктури та вибір місця будівництва складу : логістичний підхід
    (ДКС-центр, 2018) Нікогосян, Н. І.; Титок, В. В.; Цяцько, О. О.
    У статті на основі аналізу літературних джерел визначено поняття "територіальна логістика", розглянуто логістичні методи вибору місця будівництва складського приміщення, визначено їх роль у досягненні стратегічних і поточних управлінських завдань, оптимізації виробничої діяльності, а також у забезпеченні ефективності управління витратами підприємств. На основі даних про розташування складських приміщень аналогічного типу у передмісті Києва здійснено визначення координат розміщення складу. Розрахунок здійснено методом k-середніх (k-means). Оптимальне місце розташування складу визначено двома методами. Перший метод — метод центру тяжіння, включає використання мапи, яка показує розташування адресатів, на основі суми ваг координат найбільших постачальників обрано місце розташування. Другий метод є визначенням розташування основних конкурентів-складів та розрахунок можливого місця розташування майбутнього складу на найбільшій відстані від них. З двох отриманих варіантів місця розташування майбутнього складу здійснено вибір кращого на основі рейтингу факторів, що дає раціональну основу для оцінки і полегшує порівняння варіантів.
  • Документ
    Особливості застосування інструментарію маркетингових комунікацій в будівництві
    (ХНУ, 2019-10-03) Демидова, О. О.; Нікогосян, Н. І.; Шатрова, І. А.; Титок, В. В.
    Маркетингові комунікації знаходяться під впливом широкої сукупності факторів. Один з цих факторів – це галузева приналежність учасників процесу комунікації. Будівельній галузі притаманний цілий ряд особливостей, які значно впливають на маркетингову діяльність і маркетингові комунікації в тому числі. Тільки з урахуванням особ-ливостей будівельного ринку можна обрати найдієвіші інструменти маркетингових комунікацій та ефективно застосовувати їх.
  • Документ
    Калькулювання змінних витрат при визначенні вартості будівельних робіт
    (2020-02) Гусарова, Лариса; Кіщенко, Тетяна; Косовський, Євгеній
    У статті розглянуті особливості методу калькулювання змінних витрат у контексті можливості його використання при розрахунках вартості окремих видів будівельних робіт. Зазначається, що маржинальний підхід, заснований на виокремленні змінних виробничих витрат та розподілі загальних постійних витрат на об’єкти витрат, спрощує визначення собівартості, забезпечує оперативний вибір кращого з альтернативних варіантів виконання будівельних робіт, має велике значення для глибокого аналізу виробничої діяльності підприємства, сприяє прийняттю виважених управлінських рішень. У рамках проведеного дослідження проведено розрахунки та здійснено порівняння для двох варіантів виконання робіт з влаштування вертикальної гідроізоляції та утеплення фундаментів. Запропонована оцінка результатів діяльності будівельного підприємства маржинальним методом.