Наукові статті

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Документ
    Комплексний попередній аналіз інноваційно-інвестиційного проекту в житловому будівництві
    (КНУБА, 2015) Титок, В. В.
    В статті запропоновані методологічні і методичні принципи і положення комплексного характеру проектного аналізу, розроблені стосовно до інноваційно-інвестиційних проектів в житловому будівництві.
  • Документ
    Проблеми застосування кадрового контролінгу на підприємствах будівельної галузі
    (КНУБА, 2018) Ємельянова, О. М.; Титок, В. В.
    Розглянуто проблеми функціонування контролінгу персоналу. Представлена концепція кадрового контролінгу, заснована на оперативному і стратегічному напрямках. Запропоновано практичні рекомендації щодо поліпшення використання персоналу в будівельних організаціях.
  • Документ
    Доступність житла для населення: методичні аспекти та інституційні чинники
    (КНУБА, 2018) Титок, В. В.
    Розглянуто проблеми, пов'язані з формуванням ринку доступного житла. Проведений аналіз обсягів будівництва житла на одну людину в Україні. Запропоновано порядок оцінки доступності житла для населення м. Києва. Даний порядок включає аналіз статистичних даних в динаміці, що показують житлові умови населення України та м. Києва (обсяги житлового фонду на душу населення, кількість квартир, обсяги введення житла в експлуатацію, показник опосередкованої вартості спорудження житла, середній рівень доходів населення, кількість виданих іпотечних кредитів) і розрахунок спеціальних індексів. Проведений статистичний аналіз показав відносну недоступність житла для населення м. Києва при використанні власних доходів населення. Крім того, як і раніше росте розрив між доходами населення м. Києва і цінами на ринку житла. Аналіз показав, що іпотечний ринок стабільно розвивається, але в силу різних факторів (високі процентні ставки, недостатні для позики середні доходи населення та ін.) не може в достатній мірі задовольнити потребу населення м. Києва в житлі. Дані висновки також підтверджують розраховані автором коефіцієнти доступності житла: простий коефіцієнт доступності, коефіцієнт доступності (з урахуванням витрат домогосподарства).Висновком в статті є твердження про слабку доступність житла на ринку м. Києва. Ціна є домінантним фактором оцінки доступності житла у випадку, якщо темпи зростання цін на житло в певний період часу виявляються вищими за темпи зростання доходів населення.Запропоновано ряд рекомендацій щодо поліпшення ситуації на ринку житла і сприянню розв’язання виділеної проблеми, а саме проводити заходи щодо стримування зростання цін на ринку житла, переорієнтувавши концепцію розвитку ринку житла не як ринку споживчого товару, а як соціально необхідного товару населенню.
  • Документ
    Дослідження інфраструктури та вибір місця будівництва складу : логістичний підхід
    (ДКС-центр, 2018) Нікогосян, Н. І.; Титок, В. В.; Цяцько, О. О.
    У статті на основі аналізу літературних джерел визначено поняття "територіальна логістика", розглянуто логістичні методи вибору місця будівництва складського приміщення, визначено їх роль у досягненні стратегічних і поточних управлінських завдань, оптимізації виробничої діяльності, а також у забезпеченні ефективності управління витратами підприємств. На основі даних про розташування складських приміщень аналогічного типу у передмісті Києва здійснено визначення координат розміщення складу. Розрахунок здійснено методом k-середніх (k-means). Оптимальне місце розташування складу визначено двома методами. Перший метод — метод центру тяжіння, включає використання мапи, яка показує розташування адресатів, на основі суми ваг координат найбільших постачальників обрано місце розташування. Другий метод є визначенням розташування основних конкурентів-складів та розрахунок можливого місця розташування майбутнього складу на найбільшій відстані від них. З двох отриманих варіантів місця розташування майбутнього складу здійснено вибір кращого на основі рейтингу факторів, що дає раціональну основу для оцінки і полегшує порівняння варіантів.
  • Документ
    Адаптація житлового фонду до вимог маломобільних груп населення
    (Ліра-К, 2019-03-27) Титок, В. В.; Мішкіна, Р. І.
    Створення гармонійного, здорового і комфортабельного життєвого простору стає альтернативою процесам урбанізації. За останні роки все більше уваги приділяється озелененню міст, розширенню паркових зон, зростає значення ландшафтної архітектури в містобудуванні. У зв'язку з останніми тенденціями розвитку міського простору все більше приділяється уваги соціальній інтеграції людей з обмеженими можливостями.
  • Документ
    Особливості застосування інструментарію маркетингових комунікацій в будівництві
    (ХНУ, 2019-10-03) Демидова, О. О.; Нікогосян, Н. І.; Шатрова, І. А.; Титок, В. В.
    Маркетингові комунікації знаходяться під впливом широкої сукупності факторів. Один з цих факторів – це галузева приналежність учасників процесу комунікації. Будівельній галузі притаманний цілий ряд особливостей, які значно впливають на маркетингову діяльність і маркетингові комунікації в тому числі. Тільки з урахуванням особ-ливостей будівельного ринку можна обрати найдієвіші інструменти маркетингових комунікацій та ефективно застосовувати їх.
  • Документ
    Організаційно-економічний механізм взаємодії учасників інвестиційно-будівельного процесу
    (НДІБВ, 2019-09-01) Титок, В. В.
    Стратегія сталого розвитку "Україна - 2020" спрямована на забезпечення населення комфортним і доступним житлом. Реалізація інвестиційно-будівельних проектів в житловому будівництві досить складний і багатогранний процес, що вимагає крім здійснення ефективної господарської діяльності окремо взятого господарюючого суб'єкта також і ефективну спільну роботу всіх учасників реалізації проекту заради досягнення кінцевої мети. Вирішення житлової проблеми вимагає вдосконалення організаційно-економічних механізмів взаємодії учасників реалізації інвестиційно-будівельних проектів в житловому будівництві. Виділена провідна роль генпідрядника як центральної ланки системи таких взаємин і координатора дій учасників інвестиційно-будівельної діяльності.
  • Документ
    Маркетинг взаємовідносин – сучасна управлінська концепція в будівельній галузі
    (Ліра-К, 2019-03-27) Титок, В. В.
    Головне завдання управління взаємовідносинами компанії полягає в тому, щоб на основі сучасної теорії і практики маркетингу взаємовідносин («relationship marketing») знайти найбільш ефективні для даної компанії форми взаємодії з усіма своїми діловими партнерами.