Вип. 3
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/329
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Інтегроване технологічне середовище системи тестування для проміжного і підсумкового контролю знань студентів(КНУБА, 2010) Тесля, Ю. М.; Білощицька, С. В.; Безмогоричний, Д. М.; Синиця, В. Ю.Визначено проблему створення інтегрованого технологічного середовища системи тестування, яка міститиме не тільки засоби тестування студентів, але й засоби ідентифікації і верифікації осіб, що працюють в спеціалізованих комп’ютерних класах тестування. Наведено матричну структуру такого середовища.Документ Задача параметричної оптимізації та нечіткі множини(КНУБА, 2010) Полтораченко, Н. І.Розглянуто задачу параметричної оптимізації інженерної мережі з дискретними та нечіткими змінними, які виражають невизначеність вихідних даних. Запропоновано алгоритм розв’язання сформульованої задачі.Документ Локалізація дефекту типу «тріщина» на решітчастих, фрактальних та орнаментальних 2-D структурах(КНУБА, 2010) Горда, О. В.Запропоновано метод визначення розташування дефекту типу «тріщина» на регулярних поверхнях об’єктів будівництва за їх візуальним зображенням. Досліджена можливість застосування методу для решітчастих, фрактальних та орнаментальних 2-D структур.Документ Аналіз та порівняння основних складових архітектурно-будівельних САПР(КНУБА, 2010) Бородавка, Є. В.Розглянуто структуру засобів САПР, що використовуються в процесі автоматизованого проектування будівельних об'єктів. Виокремлено основні складові цих засобів та досліджено їх взаємодію. Проведено аналіз та порівняння найбільш розповсюджених архітектурно-будівельних САПР та їх компонентів. Побудовано узагальнені моделі AEC CAD - засобів та засобів підтримки життєвого циклу будівельних об'єктів.Документ Управління вищими навчальними закладами із застосуванням методів управління проектами(КНУБА, 2010) Білощицький, А. О.; Лізунов, П. П.; Лісневський, Р. В.; Лященко, Т. О.Запропоновано математичну модель управління вищими навчальними закладами (ВНЗ) за рахунок введення до її складу проектно-орієнтованих векторних технологій управління ВНЗ. Це дозволяє формалізувати цілі реалізації та процедурно-об'єктну структуру векторних інформаційних технологій у системах управління проектами ВНЗ.