Галузеве машинобудування

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Документ
    Вплив теплових процесів на конструкцію і експлуатаційні характеристики абразивно армованих кругів
    (НУБіП України, 2024-04-19) Почка, К.І.; Абрашкевич, Ю.Д.; Пристайло, М.О.; Поліщук, А.Г.
    На основі вивчених термічних процесів розроблені раціональні методи різання для підвищення зносостійкості кругів і зниження енергоємності процесу різання.
  • Документ
    Механізм втомного зносу протектора пневматичних шин
    (Рівне: НУВГП, 2020-11) Балака, Максим; Паламарчук, Дмитро; Новохацький, Петро
    Кочення колеса з пневматичною шиною по опорній поверхні за різних режимів роботи обов’язково супроводжується явищем проковзування протектора шини відносно опорної поверхні, що суттєво впливає на тягово-зчіпні властивості рушія, знос та довговічність протектора шини. Однак знос протектора є складним процесом за зовнішнє тертя і є результатом впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в контакті пневматичної шини з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину кожного руйнування шини. Для пневматичних шин, встановлених на транспортних засобах, найбільш характерним є втомний знос протектора.
  • Документ
    Features of tire tread wear by rolling
    (Кропивницький: Центральноукраїнський національний технічний університет, 2023-05-24) Balaka, Maksym; Palamarchuk, Dmytro; Mishchuk, Dmytro
    Wear is a more complex process than external friction and is the result of the combined effect of physicochemical and mechanical processes that occur in the surface layer of the tire in contact with the supporting surface of the movement. The prevention task of premature wear and tear of tires is complex and involves the ability to determine their types, as well as unmistakably define the cause of each tire tear. Tire tread wear can occur by different mechanisms depending on the operation conditions: abrasive, fatigue, by rolling. At the same time, the total intensity of wear is determined by the ratio of individual types. Wear indices can change significantly when operating conditions change. Rolling wear is of particular interest, since this mechanism is realized for highly elastic materials and, in principle, cannot be observed in the friction of solid elements or solid rubbers. The wear mechanism by rolling is the highly intensive type. The pneumatic tire turns out to be short-lived if such a wear mechanism is realized.
  • Документ
    Силове дослідження роликової формувальної установки з врівноваженим приводом
    (International Science Group, 2023-10-24) Ловейкін В.С.; Почка К.І.; Почка О.Б.
    В результаті проведених досліджень з метою підвищення надійності та довговічності запропоновано використання в роликовій формувальній установці врівноваженого приводу на чотири формувальних візка, який дозволяє здійснювати перерозподіл енергії формувальних візків під час безперервних пускогальмівних режимів руху за рахунок використання спільного привідного механізму. Для вказаної установки проведено силове дослідження – визначено функції зміни моментів статичного опору на привідному валу, моментів від сил інерції і загального моменту сил опору на привідному валу та проаналізовано вплив приводу установки на характер зміни наведених характеристик.
  • Документ
    Technologies installation for cutting stone with abrasive and diamond tool
    (ТЕKA. Semi-Annual Journal of Agri-Food Industry., 2022) Abrashkevich, Yu.; Pochka, К.; Prystailo, M.; Polishchuk, A.
    Розроблено установку для різання високоабразивних матеріалів абразивними армованими кругами та алмазними дисками, в якій взаємодія робочого органу з робочим середовищем описується силовим рівнянням із врахуванням їх параметрів. Для розробленої установки визначено складові параметри процесу взаємодії робочого органу з робочим середовищем, визначено основні характеристики. Для забезпечення збереження глибини різання установки в процесі самозагострення та зношення робочого елементу було запропоновано використання гідравлічної системи слідкування, що дозволяє переміщувати навантажений робочий орган за заданим законом та із заданою швидкістю, забезпечуючи при цьому необхідне підсилення вихідної потужності.
  • Документ
    Дослідження динаміки роликової формувальної установки з врівноваженим приводом
    (International Science Group, 2022) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.; Почка, О.Б.
    Здійснено дослідження динаміки роликової формувальної установки з врівноваженим приводом
  • Документ
    Дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з врівноваженим приводом
    (Інститут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України, 2020) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Здійснено дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з врівноваженим приводом
  • Документ
    Порівняльний аналіз дослідження нерівномірності руху привідних механізмів машин роликового формування
    (КНУБА, 2020) Ловейкін, В.; Почка, К.
    Для роликових формувальних установок з кривошипно-повзунним приводом на один формувальний візок, рекупераційним приводом на два формувальні візки, енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки та врівноваженим приводом на чотири формувальні візки прослідковано зміну кутової швидкості кривошипу установки з моменту пуску і при усталеному режимі руху. Проведений аналіз нерівномірності руху та динамічності при використанні вказаних приводів.