Педагогіка, дидактика, вища освіта
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Лабораторні заняття з фізики як засіб формування продуктивних способів пізнання у майбутніх фахівців будівництва та цивільної інженерії.(Кам`янець – Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018) Петруньок, Т.Б.У статті акцентовано, що в сучасних умовах неможливо забезпечити якісну інженерно-будівельну освіту без знань курсу фізики, оскільки саме знання з фізики є базовими для засвоєння дисциплін професійного циклу підготовки. Викладено свій погляд на проблеми формування продуктивних способів пізнання у майбутніх фахівців будівництва та цивільної інженерії. Саме тому навчально виховний процес з фізики у будівельних університетах передбачає проведення не лише лекційних та практичних занять а й лабораторних занять. Обґрунтовано, що при проведенні лабораторних занять з фізики поглиблюються знання студентів з фізики, забезпечується розвиток їх експериментальних умінь і навичок проведення вимірювань фізичних величин, надається можливість оволодіти методами наукового пізнання на практиці та формуються професійно спрямовані знання. Лабораторні заняття з фізики є засобом формування продуктивних способів пізнання тому що вдосконалюють технічну підготовку фахівців будівництва та цивільної інженерії, посилюють практичну готовність фахівців до майбутньої професійної діяльності, сприяють розвитку спостереження, конструктивного мислення, інтересу до дисципліни та творчого підходу до набуття професійно спрямованих знань.Документ Використання професійно спрямованих якісних задач та запитань з фізики у вищих будівельних навчальних закладах.(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Бурдейна, Н.Б.; Петруньок, Т.Б.Стаття присвячена питанню професійно спрямованого навчання фізики у вищих будівельних навчальних закладах. Продемонстровано, що здобуття будівельної освіти має бути спрямоване на розвиток професійного кругозору студентів з урахуванням формування у них професійно значущих конкретних знань та умінь майбутніх фахівців будівельної галузі. Зазначено, що ідея професійно спрямованого навчання має реалізовуватися різними методами і способами під час усіх форм організації навчального процесу. Обґрунтовано, що для реалізації професійної спрямованості пропонується використання професійно спрямованих якісних задач і запитань при навчанні фізики у вищих будівельних навчальних закладах. Акцентовано увагу на тому, що використання професійно спрямованих якісних задач і запитань з фізики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, стимуляції внутрішньої мотивації вивчення фізики, формуванню професійно спрямованих знань, умінь, навичок та професійних компетентностей майбутніх фахівців будівельної галузі.Документ ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИКА» ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-БУДІВЕЛЬНИКА(НПУ, 2017) Петруньок, Т.Б.Будівельна галузь є однією з найважливіших галузей народного господарства, від якої залежить ефективність функціонування всієї системи господарювання в країні. Постійні зміни, що відбуваються у будівництві, вимагають відповідного забезпечення цієї галузі кваліфікованими фахівцями, які повинні отримати відповідну фахову підготовку у вищому навчальному закладі. У статті обґрунтовано доцільність формування фахової компетентності студентів вищих будівельних навчальних закладів через впровадження в Україні нових державних будівельних норм, нових сучасних технологій виробництва конструкцій, виробів і матеріалів, методів розрахунку інженерних конструкцій, інноваційного програмного забезпечення для проектування промислових і цивільних споруд. Також доведено важливість дисципліни «Фізика» при формуванні фахової компетентності майбутнього інженера – будівельника.