Педагогіка, дидактика, вища освіта

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Професійно орієнтовані задачі з фізики: функціональний аспект
    (ЦФЕНД, 2023-03-21) Григорчук, Олександр Михайлович; Тарасевич, Віталій Іванович; Ромах, Марія Володимирівна
    У статті узагальнено досвід використання навчальних задач у процесі професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних спеціальностей, що дозволило виявити та виокремити основні функції навчальних задач з фізики: пізнавальну, розвивальну та контролюючу функції фізичних задач, функцію реалізації єдності теорії і практики, функцію використання міжпредметних зв’язків та функції закріплення знань, формування практичних умінь і навичок, які забезпечуються змістово-діяльнісною, мотиваційною та ціннісно-вольовою компонентами.
  • Документ
    Роль і місце навчальних задач з фізики у підготовці фахівців будівельних спеціальностей
    (УГСП, 2022-01-31) Григорчук, Олександр Михайлович
    В статті розглянуто суть задачного підходу у підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності під час вивчення фізики, акцентовано увагу на основних функціях фізичних задач, визначено місце та значення задач з фізики для досягнення дидактичної мети загальної і політехнічної освіти.
  • Документ
    Принципові підходи до реалізації професійно спрямованого навчання фізики у будівельних університетах
    (ТДАТУ, 2021-05-25) Григорчук, Олександр Михайлович
    У статті описано принципові підходи до професійної освіти, визначено основні вимоги до змісту задач з фізики професійного спрямування, виділено професійно значущі якості особистості майбутніх фахівців будівництва і цивільної інженерії.