Педагогіка, дидактика, вища освіта
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Кінематика в графіках : тести на виявлення розуміння зв'язків кінематичних характеристик(Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024-10-28) Григорчук Олександр Михайлович; Клапченко, Василь Іванович; Тарасевич Віталій Іванович; Бондаренко АнастасіяЗ'ясовано роль графіків у наочному представленні залежності між кінематичними величинами від часу, розглянуто тест на розуміння кінематичних графіків TUG-K (Test of Understanding Graphs in Kinematics), який можна використовувати у ролі як діагностичного інструменту, а також для формувального або підсумкового оцінюванняДокумент Автоматизація технологічних процесів та робототехніка: роль фізики(Видавництво ХФКХП ДБТУ, 2024-04-04) Григорчук, Олександр Михайлович; Федорченко, Іван СергійовичУ статті з'ясовано роль фізики у сучасній технологічній автоматизації та робототехніці, розглянуто використання приладів із використанням фізики в автоматизації технологічних процесів та робототехніці.Документ Застосунок «Xodo PDF Reader & Editor» як один з інструментів роботи викладача(КОМПРИНТ, 2023-11-16) Власова, Альона Юріївна; Григорчук, Олександр МихайловичУ статті розглянуто критерії вибору інструментів для організації дистанційного навчання з урахуванням їх універсальності, показано основний інструментарій застосунку редактора Xodo в роботі викладача, що дозволяє здійснювати перегляд та навігацію файлів, робити примітки та коментарі, перетворювати файли із формату PDF у формат Word, PowerPoint і Excel і навпаки, ставити підписи, створювати та заповнювати форми, редагувати файли MS Office, мати повний доступ до всіх документів вашого пристрою та хмарного середовища.Документ Графічні задачі з фізики: питання класифікації(КОМПРИНТ, 2023-11-16) Григорчук, Олександр Михайлович; Тарасевич, Віталій Іванович; Найко Віталій АндрійовичУ статті з'ясована роль класифікації фізичних задач, показано переваги графічного способу подання навчальної інформації перед іншими, що дозволяє проводити диференціювання й інтегрування, екстраполяцію та інтерполяцію, визначати екстремуми функції, наочно подавати результати сумісних вимірювань та здійснювати пошук оптимального рівняння зв’язку між фізичними величинами, будувати діаграми, епюри, проводити прості математичні обчислення із використанням номограм.Документ Професійно орієнтована задача з фізики: аналіз змісту(Державний податковий університет, 2023-04-20) Григорчук, Олександр Михайлович; Тарасевич, Віталій Іванович; Петруньок, Тетяна БроніславівнаВ статті розглянуто елементи аналізу змісту професійно орієнтованої задачі з фізики. З'ясовано важливість форм аналізу змісту задачі: короткого запису умов і вимог, а також схематичного зображення (малюнок, креслення, схема, графік) процесу або ситуації, описаних у задачі. Обґрунтовано використання системи контрольних запитань для аналізу змісту навчальної професійно орієнтованої задачі з фізики.