Педагогіка, дидактика, вища освіта

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Кінематика в графіках : тести на виявлення розуміння зв'язків кінематичних характеристик
    (Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024-10-28) Григорчук Олександр Михайлович; Клапченко, Василь Іванович; Тарасевич Віталій Іванович; Бондаренко Анастасія
    З'ясовано роль графіків у наочному представленні залежності між кінематичними величинами від часу, розглянуто тест на розуміння кінематичних графіків TUG-K (Test of Understanding Graphs in Kinematics), який можна використовувати у ролі як діагностичного інструменту, а також для формувального або підсумкового оцінювання
  • Документ
    Автоматизація технологічних процесів та робототехніка: роль фізики
    (Видавництво ХФКХП ДБТУ, 2024-04-04) Григорчук, Олександр Михайлович; Федорченко, Іван Сергійович
    У статті з'ясовано роль фізики у сучасній технологічній автоматизації та робототехніці, розглянуто використання приладів із використанням фізики в автоматизації технологічних процесів та робототехніці.
  • Документ
    Застосунок «Xodo PDF Reader & Editor» як один з інструментів роботи викладача
    (КОМПРИНТ, 2023-11-16) Власова, Альона Юріївна; Григорчук, Олександр Михайлович
    У статті розглянуто критерії вибору інструментів для організації дистанційного навчання з урахуванням їх універсальності, показано основний інструментарій застосунку редактора Xodo в роботі викладача, що дозволяє здійснювати перегляд та навігацію файлів, робити примітки та коментарі, перетворювати файли із формату PDF у формат Word, PowerPoint і Excel і навпаки, ставити підписи, створювати та заповнювати форми, редагувати файли MS Office, мати повний доступ до всіх документів вашого пристрою та хмарного середовища.
  • Документ
    Графічні задачі з фізики: питання класифікації
    (КОМПРИНТ, 2023-11-16) Григорчук, Олександр Михайлович; Тарасевич, Віталій Іванович; Найко Віталій Андрійович
    У статті з'ясована роль класифікації фізичних задач, показано переваги графічного способу подання навчальної інформації перед іншими, що дозволяє проводити диференціювання й інтегрування, екстраполяцію та інтерполяцію, визначати екстремуми функції, наочно подавати результати сумісних вимірювань та здійснювати пошук оптимального рівняння зв’язку між фізичними величинами, будувати діаграми, епюри, проводити прості математичні обчислення із використанням номограм.
  • Документ
    Професійно орієнтована задача з фізики: аналіз змісту
    (Державний податковий університет, 2023-04-20) Григорчук, Олександр Михайлович; Тарасевич, Віталій Іванович; Петруньок, Тетяна Броніславівна
    В статті розглянуто елементи аналізу змісту професійно орієнтованої задачі з фізики. З'ясовано важливість форм аналізу змісту задачі: короткого запису умов і вимог, а також схематичного зображення (малюнок, креслення, схема, графік) процесу або ситуації, описаних у задачі. Обґрунтовано використання системи контрольних запитань для аналізу змісту навчальної професійно орієнтованої задачі з фізики.