Педагогіка, дидактика, вища освіта
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ PedTech як стратегія реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»(Державний податковий університет, 2024-10-29) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій СеменовичПерехід від EdTech до PedTech вимагає від викладачів широкого розуміння як технологій, так і педагогічних принципів, а також здатності поєднувати їх для досягнення кращих результатів у навчанні та розвитку здобувачів вищої освіти, ефективної реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта».Документ Personalized learning as a scientific and methodological problem in vocational education(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Корчова Галина Леонідівна; Почка Костянтин ІвановичДокумент Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні Теорії механізмів і машин в КНУБА(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Почка Костянтин ІвановичРозглянуто особливості організації самостійної роботи здобувачів освіти при вивченні освітньої компоненти "Теорія механізмів і машин" в Київському національному університеті будівництва і архітектури.Документ Удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»: інноваційний підхід(КОМПРИНТ, 2024-01-04) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій СеменовичНа основі вивчення теоретико-методичної базису та практичної складової виокремлено основні вектори удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта», які детермінуються професійними та освітніми стандартами, що базуються на компетентностях, їх оцінюванні, студентоцентрованості, відповідній інституційній структурі, вимогах ринку праці та соціальному партнерстві.