Перегляд Ключові слова "727"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Архітектурні прийоми формоутворення космічних науково-дослідницьких центрів розвитку та дозвілля молоді(КНУБА, 2020) Дорохіна, Ганна Ігорівна; Алексєєнко, Д. О.У статті розглянуті принципи та прийоми формотворення науково-дослідницьких розважальних центрів. На основі аналізу існуючих прийомів винайдено чотири способи формотворення для цього типу об’єктів.Документ Истоки архитектурно-художественного образования в Одессе в период с 1837 по 1917 год.(КНУБА, 2011) Крыжантовская, О. А.Аннотация: статья посвящена зарождения архитектурно-художественного образования в Одессе. Рассматриваться особенности обоих видов образования в контексте исторического развития города. Автор показывает, что в зависимости от общественных потребностей, тот или иной вид образования занимает главную роль.Документ Концепція перспективного розвитку мережі закладів професійно-технічної освіти(КНУБА, 2010) Закрепа, Л. М.В даній статті розглядаються концептуальні напрямки можливого розвитку мережі закладів профтехосвіти в умовах ущільненої міської забудови, дефіциту земельних ресурсів, відсутності вільних ділянок для будівництва нових навчальних комплексів. А також про тенденції розвитку сучасних професійно-технічних училищ в Україні. Вплив різних факторів на мережу, що вже склалася, та зміни архітектурно-планувальної структури даних типів установ.Документ Методи реновації дитячих позашкільних закладів та їх територій в умовах історичної забудови(КНУБА, 2016) Кравченко, І. Л.; Гершуні, О. М.; Мулеева, В. Г.В статті викладені основні методи реновації дитячих позашкільних навчальних закладів та їх територій в умовах історичної забудови. Практичне застосування означених методів представлено на прикладі магістерської роботи.Документ Неформальний навчальний простір, як чинник формування архітектури університетських культурних центрів(КНУБА, 2015) Дмитраш, О. Ю.; Проскуряков, В. І.У статті подано загальну характеристику, класифікацію та основні принципи проектування неформальних навчальних просторів в університетських культурних центрах.Документ Особливості формування мережі шкіл на Закарпатті(КНУБА, 2013) Коблик, М. В.Розглянуто та охарактеризовано основні фактори впливу на створення існуючої мережі шкіл на Закарпатті її сьогоднішній стан та динаміку змін за останні роки.Документ Практика формування науково-дослідних корпусів у вищих навчальних закладах світу(КНУБА, 2015) Рижкова, К. Г.Стаття присвячена формуванню науково-дослідних підрозділів у вищих навчальних закладах, на прикладах будівель кампусів університетів світового рівня із матеріально-технічною базою для лабораторних досліджень.Документ Проектування дитячих дошкільних закладів(КНУБА, 2014) Акопник, С. В.; Заїка, О. В.Розглянуті основні напрямки проектування дитячих дошкільних закладів: закордонний та вітчизняний досвід.Документ Специфіка організації простору малих вищих навчальних закладів(КНУБА, 2014) Щербаков, О. В.; Кіщенко, А. О.Розглядаються питання, що виникають при формуванні малих вищих навчальних закладів(ВНЗ). Формулюється концепція і визначається специфіка організації простору даного типу будівель. Наводиться інтерпретація типологічної планувальної схеми вищого навчального закладу на прикладі існуючого об’єкту – Інституту Менеджменту в Індії, м. Калькутта.Документ Сучасні світові тенденції в архітектурі навчальних закладів(КНУБА, 2017) Карбан, А. А.; Слєпцов, О. С.Розглядаються світові тенденції в архітектурі навчальних закладів, наводяться приклади.Документ Фактори впливу та етапи формування навчальних комплексів на складному рельєфі(КНУБА, 2017) Карбан, А. А.висвітлюється проблема сучасного стану освітніх закладів України, аргументується потреба в їхньому реформуванні. Розглядається вплив факторів при створенні шкільних комплексів на територіях зі складним рельєфом в Україні. Виділяється черговість етапів формування, що базуються на визначених чинникахДокумент Функциональные характеристики технопарковых структур(КНУБА, 2014) Каземи Лари, ГоламалиРозглянуто функціональні стрижнем і склад технопаркових структур за ступенем складності.