Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Системи управління навчальним процесом студентів з розгалуженою організацією дистанційного навчання у вищому навчальному закладі
    (КНУБА, 2013) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Наведено огляд наявних систем управління навчальним процесом, проаналізовано їх функціональні можливості та запропоновано модель розгалуженої організації дистанційного навчання.
  • Документ
    Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів
    (КНУБА, 2014) Баженов, Віктор Андрійович; Лізунов, Петро Петрович; Білощицький, Андрій Олександрович; Білощицька, Світлана Василівна; Палій, Сергій Володимирович
    Запропоновано застосування методології структурного аналізу SADT. Розроблена модель інформаційних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи. Розроблено методи розрахунку навчального навантаження студентів і викладачів ВНЗ 3-4 рівня акредитації. Запропоновано математичну модель функціональних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи.
  • Документ
    Алгоритми формування базової таксономії дисциплін
    (КНУБА, 2015) Рафальська, Олена Олександрівна
    У статті описано алгоритми формування базової таксономії дисциплін при організації розгалуженого навчання. Вирішенням такої задачі є формування ієрархічного дерева дисциплін, пов’язаних між собою відношенням «послідовність отримання знань», що не залежить від часових та інших обмежень. Формування базової таксономії виконується на множині дисциплін навчального плану. В ній розв’язуються певні підзадачі. У статті також наведено етапи розрахунку базових модулів дисципліни і побудови графа міжпредметних зв’язків; алгоритм оптимізації графа міжпредметних зв’язків та формування рівнів базової таксономії при організації розгалуженого навчання. Індивідуалізація навчальної діяльності студентів за рахунок розгалуженої організації навчального процесу дає можливість забезпечити підготовку висококваліфікованих спеціалістів.
  • Документ
    Інтегрований підхід до навчання в освітньому процесі
    (КНУБА, 2019) Бойко, Євгенія Григорівна; Рафальська, Олена Олександрівна; Юхимович, Галина Петрівна
    Наведено основні моменти застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі, а саме: актуальність впровадження інтеграції в навчальний процес; етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання; підвищення ефективності навчання в результаті використання способів інтеграції змісту навчання. Застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі з метою підвищення рівня всерозвитку учня/студента відіграє важливу роль в організації ефективного навчання. Водночас такий підхід дає змогу зменшити перенавантаження учня/студента, а також зменшити затрати на реалізацію процесів навчання. Інтеграція в освітньому процесі дає можливість якісно оновити зміст освіти.
  • Документ
    Ігрові технології навчання та оцінювання як одна з інноваційних форм розвитку просторової уяви
    (КНУБА, 2019) Гонта, Вікторія Сергіївна
    Наведено приклад інноваційного запровадження комп’ютерних технологій в навчальний процес розвитку просторової уяви (гейміфікації). Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу, формує взаємодію навчання та застосування знань на практиці за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату. Розглянуто експериментальний варіант чорної скриньки навчально-оцінювальної комп’ютерної гри з використанням комбінованого алгоритму тесту розвитку просторової уяви (ТРПУ) та доцільність її створення і впровадження у кваліфікаційно-професійний чи навчально-виховний процеси. Розроблено структуру блоку «Іспит», яка складається з декількох функціональних послідовних елементів, в одному з яких окремо виділено підблоки, що забезпечують формування початкових даних, задають початкові і граничні умови відповідно до обраного типу системи, що моделюється.
  • Документ
    Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу
    (КНУБА, 2018) Лященко, Тамара Олексіївна; Гришуніна, Марина Володимирівна; Пічкур, Владислав Романович
    Розглянуто один із актуальних напрямів навчання за кордоном – гейміфікація. Впровадження ігрових елементів у процес навчання дає змогу мотивувати студентів до самостійного вивчення навчального матеріалу. Проаналізовано загальні відомості про гейміфікацію, порівнено традиційний підхід до навчання та гейміфікація, розглянуто детальніше її переваги та недоліки, а також приклади використання гейміфікації в освіті. Обґрунтовано основні етапи створення ігрового механізму та етапи гейміфікування навчального процесу.