Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Перетворення файлів різних типів до єдиного формату
    (КНУБА, 2014) Білощицький, Андрій Олександрович; Діхтяренко, Олександр Васильович; Лященко, Тамара Олексіївна
    Запропоновано спосіб модифікації текстових даних документа зі збереженням відповідності модифікованого документа оригінальному, а також можливість прямої обробки форматів MS Word, PDF та їх конвертація. Розглянуто три найпопулярніші формати збереження документів: DOC, DOCX і PDF, та можливі способи їх конвертації у базовий формат для подальшої роботи з вмістом.
  • Документ
    Розробка моделі життєвого циклу наукових публікацій
    (КНУБА, 2015) Гогунський, Віктор Дмитрович; Лященко, Тамара Олексіївна; Васильєва, Валентина Юліївна
    Трансформації конкурентного середовища сфери вищої освіти у напрямку створення ефективних механізмів управління науковими дослідженнями спонукає наукові колективи і окремих науковців до аналізу своєї публікаційної активності для пошуку методів покращення показників цитування наукових публікацій. У роботі виконано аналіз життєвого циклу наукових публікацій і показано, що шляху просування статей до науковців у світовій спільноті притаманні властивості марковських процесів. Розроблена модель 5А's повною мірою відображає властивості досліджуваної системи. Комунікаційні впливи змінюють ймовірності станів системи з послідовним рухом по траєкторії від відсутності інформації про публікацію до ознайомлення з нею через стан позитивного відношення до її цитування. При цьому обов'язковим станом є також негативне відношення до публікацій. Доведено, що у разі використання систем Google Scholar, ORCID, Mendeley, Academia, ResearchGate та ін., за активної участі авторів у розміщенні своїх публікацій збільшується частина статей, які стають доступними колегам у світовій науковій спільноті, що і є одним із чинників збільшення показників цитування.
  • Документ
    Огляд методів оцінювання результатів діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів
    (КНУБА, 2017) Андрашко, Юрій Васильович; Білощицький, Андрій Олександрович; Кучанський, Олександр Юрійович; Білощицька, Світлана Василівна; Лященко, Тамара Олексіївна
    Оцінювання результатів діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів є важливими складовими управління освітніми процесами. В дослідженні розглянуто методи оцінювання науково-педагогічних працівників, які впроваджені в деяких вищих навчальних закладах України. Наведено основні недоліки цих методів та пропозиції щодо їх усунення. Сформульовано основні вимоги щодо розробки нової методики оцінювання. Крім того, в статті розглянуті міжнародні та національні методики оцінювання діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз параметрів, що використовуються при побудові національних та міжнародних рейтингів вищих навчальних закладів. Встановлено, що для різних видів вищих навчальних закладів краще застосовувати різні методи оцінювання.
  • Документ
    Методики якісного аналізу і оцінки бізнес-процесів
    (КНУБА, 2017) Криворучко, Олена Володимирівна; Рассамакін, Володимир Якович; Мединська, Тетяна Миколаївна; Лященко, Тамара Олексіївна
    Розглянуто та проаналізовано різні методи кількісного аналізу бізнес-процесів. Наведено приклади застосування різних методів на практиці. Застосування запропонованих методів кількісного аналізу в роботі керівництва компанії дасть змогу зосередити увагу на найбільш значущих напрямах ведення бізнесу та сформувати на цій основі комплексний підхід до вирішення проблем.
  • Документ
    Інформаційні технології оцінювання знань студентів при дистанційному навчанні на основі хмарних технологій
    (КНУБА, 2019) Цюцюра, Микола Ігорович; Кулеба, Микола Борисович; Гоц, Владислав Володимирович; Лященко, Тамара Олексіївна
    Наведено загальні підходи до використання інформаційних технологій щодо оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання на основі хмарних обчислювальних технологій. Визначено роль інформаційних технологій у сучасному навчальному процесі. Зазначено, що сьогодні українська освіта залишається на етапі реформування, а зміни, які відбуваються в організації навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти, спрямовані на впровадження компетентнісного підходу. Наведено визначення понять “цифрова компетентність”, “інформаційна та цифрова компетентність”. Проведено аналіз Закону України «Про освіту» щодо реалізації режиму дистанційного навчання. Охарактеризовано механізм використання хмарних обчислювальних технологій для оцінювання знань студентів у процесі дистанційного навчання, наведено переваги технології хмарних обчислень. Розглянуто використання технологій Google і хмарних обчислень під час навчального процесу відповідно до режиму дистанційного навчання.
  • Документ
    Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу
    (КНУБА, 2018) Лященко, Тамара Олексіївна; Гришуніна, Марина Володимирівна; Пічкур, Владислав Романович
    Розглянуто один із актуальних напрямів навчання за кордоном – гейміфікація. Впровадження ігрових елементів у процес навчання дає змогу мотивувати студентів до самостійного вивчення навчального матеріалу. Проаналізовано загальні відомості про гейміфікацію, порівнено традиційний підхід до навчання та гейміфікація, розглянуто детальніше її переваги та недоліки, а також приклади використання гейміфікації в освіті. Обґрунтовано основні етапи створення ігрового механізму та етапи гейміфікування навчального процесу.