Техніка будівництва

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Документ
    Обгрунтування параметрів енергетично врівноваженого приводу роликової формувальної установки
    (КНУБА, 2014) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено оптимальне значення кута зміщення кривошипів. В якості критерію оптимальності використано функції зміни кінетичної енергії кожного з формувальних візків та сумарної кінетичної енергії всієї установки.
  • Документ
    Обґрунтування крайових ривків при оптимальному режимі реверсування роликової формувальної установки
    (КНУБА, 2015) Ловейкін, В'ячеслав Сергійович; Почка, Костянтин Іванович
    З метою підвищення надійності та довговічності роликової формувальної установки розраховано комбінований режим зворотно-поступального руху формувального візка з реверсування при оптимальних крайових умовах за прискоренням третього порядку. Розроблено конструкцію приводу установки у вигляді кулачкового механізму та побудовано профіль кулачка для забезпечення комбінованого режиму зворотно-поступального руху формувального візка. Також запропоновано конструкцію роликової формувальної установки з приводом від високомоментного крокового двигуна, що вмонтований в укочувальні ролики формувального візка установки.
  • Документ
    Синтез кулачкового приводного механізму роликової формувальної установки з комбінованим режимом руху
    (КНУБА, 2014) Ловейкін, В'ячеслав Сергійович; Почка, Костянтин Іванович
    Розроблено конструкцію роликової формувальної установки з кулачковим приводним механізмом та побудовано профіль кулачка для забезпечення комбінованого режиму зворотно-поступального руху формувального візка.
  • Документ
    Мінімізація коливань вантажу при горизонтальному переміщенні шарнірно-зчленованою стріловою системою крана
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, В'ячеслав Сергійович; Паламарчук, Дмитро Анатолійович
    Знаходження такого режиму роботи механізму зміни вильоту, що забезпечував би мінімальне відхилення вантажу від вертикалі
  • Документ
    Оптимізація динамічного режиму пуску шарнірнозчленованої стрілової системи баштового крана
    (КНУБА, 2009) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Шевчук, О. Г.
    Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою (рис.1) використовуються для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з’єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90 , з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція, яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні за рахунок приєднаного чотириланкового механізму. По допоміжній секції стріли рухається вантажна каретка.
  • Документ
    Оптимізація режиму руху стрілової системи крана – маніпулятора в процесі зміни вильоту вантажу під час роботи за двох узагальнених координат
    (КНУБА, 2009) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Міщук, Дмитро Олександрович
    Удосконалення існуючих та створення нових високоефективних маніпуляторних систем ставить у ряд актуальних задачі оптимізації конструкції та законів керування рухом кранів - маніпуляторів. В процесі зміни вильоту стріли маніпулятора разом з вантажем, в її шарнірно – зчленованих елементах виникають значні динамічні навантаження, що погіршують роботу крана, зменшують міжремонтний цикл й ресурс стрілової системи та системи приводу. Постає задача визначення подібних динамічних навантажень в стрілових системах маніпуляторів, дослідження причин їх виникнення та знаходження шляхів мінімізації таких навантажень. Задача визначення та дослідження динамічних навантажень є доволі громіздкою, в математичному й фізичному плані, та складною, а отже актуальною є робота в дослідженні та розробці методів розрахунку оптимальних режимів руху маніпуляторів з шарнірно – зчленованою стрілою.
  • Документ
    Результати роботи наукового напрямку "Динаміка і оптимізація режимів руху механізмів і машин"
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, В'ячеслав Сергійович; Почка, Костянтин Іванович; Бажан, Володимирович Трохимович; Паламарчук, Дмитро Анатолійович; Міщук, Дмитро Олександрович; Шевчук, О. Г.; Шумілов, Г. В.
    Наведено результати наукових досліджень динаміки і оптимізації режимів руху будівельних та вантажопідйомних механізмів і машин за 10 років існування кафедри основ професійного навчання КНУБА.
  • Документ
    Фізика процесу перемішування та оцінка його ефективності
    (КНУБА, 2002) Клименко, М.О.
    Для перемішування, як і для будь-якого іншого робочого процесу, надзвичайно важливим є встановлення достовірного критерію оцінки його ефективності. На сьогодні основним показником якості приготування будівельних розчинів та бетонних сумішей є міцність зразків-кубів на стискання
  • Документ
    Оптимізація динамічного режиму руху механізмів і машин з урахуванням опору, пропорційного швидкості
    (КНУБА, 2002) Ловейкін, В.С.
    Метою цієї роботи є розробка методики оптимізації режимів руху механізмів і машин з урахуванням опору, пропорційного швидкості.