Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Документ
    Проблеми сучасної архітектурно-дизайнерської освіти
    (КНУБА, 2020) Акопова, А. О.; Слєпцов, Олег Семенович
    Навчання архітектурно-дизайнерської діяльності, динамічно розвивається і переходить на нову іншу систему функціонування. Освітній процес змінюється, на заміну традиційними способами і методами навчання приходять нові. Сучасне прогресивне суспільство ставить нові актуальні завдання перед архітектором-дизайнером нового покоління, тому і принципи освітнього процесу повинні бути переглянуті і актуалізовані. У статі розглянуті основні проблеми при підготовці спеціалістів до професійної діяльності. У загальній схемі підготовки використано основні принципи навчання, серед яких виділено принципи фундаментизації, неперервності та ступеневості змісту професійної освіти. Розглянуто вимоги до інтеграції загально-художніх і професійних знань у підготовці майбутніх архітекторів. Теоретично доведено, що зміст знань, які має засвоїти майбутній дизайнер-архітектор, поєднує наступні напрями: загальнотеоретичний, загально-художній, професійно орієнтований, інженерно-технічний та технологічний, а також організаційно- технічний. Виділено етапи підготовки майбутніх архітекторів у вищих навчальних закладах. Розглянуті основні проблеми та недоліки при підготовці архітекторів, спроби їх вирішення, та переосмислення існуючих методик освіти.
  • Документ
    Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу
    (КНУБА, 2012) Коблик, М. В.
    Розглядаються основні фактори впливу на психо-фізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчальновиховного процесу.
  • Документ
    Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу
    (КНУБА, 2012) Коблик, М. В.
    Розглядаються основні фактори впливу на психофізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчально виховного процесу.
  • Документ
    Огляд стану ЗВО в Україні. Шляхи майбутнього розвитку
    (КНУБА, 2019) Сіренко, О. В.; Рогожнікова, Олена Євгенівна; Sirenko, O. V.; Rogozhnikova, E. E.
    The article includes an analysis of existing institutions of higher education in Ukraine on the relevance of the present day and the consideration of related problems. The problem of the inconsistency of universities with the requirements of modern training and information acquisition, as well as the territorial nature of the problem, was revealed. There is a need for the reconstruction of real higher education institutions in Ukraine and the development of new approaches to the design of higher education institutions in the future. A possible alternative solution to these problems is considered on examples of foreign higher education institutions. Стаття включає в себе аналіз існуючих закладів вищої освіти в Україні на предмет актуальності сучасності та розгляд пов’язаних з цим проблем. Виявлена проблема невідповідності університетів вимогам сучасного навчання та здобування інформації, а також проблема територіального характеру. Встановлена потреба в реконструкції дійсних ЗВО в Україні та розробці нових підходів до проектування ЗВО надалі. Розглядається можливе альтернативне рішення даних проблем на прикладах іноземних ЗВО.
  • Документ
    Інформатизація навчального процесу у вузах
    (КНУБА, 2014) Левченко, О. В.; Михайленко, А. В.
    Розглядається сутність, основні переваги, види забезпечення, компоненти та різновиди засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Особливу увагу приділено напрямкам процесу інформатизації, завданням впровадження ІКТ та шляхам їх вирішення у навчальному процесі підготовки студентів-архітекторів.
  • Документ
    Особливості світового досвіду формування архітектури шкільних будівель
    (КНУБА, 2013) Розумний, С. В.
    У статті проаналізовано закордонний досвід проектування і реконструкції шкільних будівель на сучасному етапі, виявлені його основні тенденції, особливості та закономірності.
  • Документ
    Інформаційні технології оцінювання знань студентів при дистанційному навчанні на основі хмарних технологій
    (КНУБА, 2019) Цюцюра, Микола Ігорович; Кулеба, Микола Борисович; Гоц, Владислав Володимирович; Лященко, Тамара Олексіївна
    Наведено загальні підходи до використання інформаційних технологій щодо оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання на основі хмарних обчислювальних технологій. Визначено роль інформаційних технологій у сучасному навчальному процесі. Зазначено, що сьогодні українська освіта залишається на етапі реформування, а зміни, які відбуваються в організації навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти, спрямовані на впровадження компетентнісного підходу. Наведено визначення понять “цифрова компетентність”, “інформаційна та цифрова компетентність”. Проведено аналіз Закону України «Про освіту» щодо реалізації режиму дистанційного навчання. Охарактеризовано механізм використання хмарних обчислювальних технологій для оцінювання знань студентів у процесі дистанційного навчання, наведено переваги технології хмарних обчислень. Розглянуто використання технологій Google і хмарних обчислень під час навчального процесу відповідно до режиму дистанційного навчання.
  • Документ
    Вітчизняний досвід формування шкіл на малих земельних ділянках
    (КНУБА, 2010) Юрчишин, О. М.; Плотнікова, О. А.
    В даній статті розглянуто досвід проектування шкіл на малих земельних ділянках. Визначено основні причини та фактори , що впливають на їх формування. Та причини, що зумовлюють потребу будівництва шкіл на малих земельних ділянках.
  • Документ
    Законодавчо-правова основа формування інтеграційних структур науки, освіти і наукоємного виробництва
    (КНУБА, 2011) Кушніренко, М. М.; Яценко, В. О.; Козлова, Ю. В.
    У статті проаналізовано законодавчі і нормативно-правові документи, що порушують питання інноваційної національної системи у якісно новому ключі трьох пріоритетних напрямків: (науки ↔ освіти →наукоємноговиробництва) тобто процесу безперервної інтеграції.
  • Документ
    Роль циклу гуманітарних дисциплін у навчанні архітектора
    (КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.
    Розглянуто перелік навчальних дисциплін гуманітарного циклу освіти архітектора та їх зв’язок з архітектурним проектуванням, показано, що цей цикл є невід’ємною частиною підготовки архітектора. В зв’язку зі змінами структури гуманітарного блоку за наказом МОНУ, наведені пропозиції з коректив навчального плану КНУБА