Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
19 результатів
Результат пошуку
Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань механізмів підйомно-транспортних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, Михайло Гаврилович; Почка, Костянтин ІвановичНаведені аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань (режими пуску/гальмування) механізмів підйомно-транспортних машин. Досліджені вимушені коливання вказаних лінійних механічних систем з одним степенем вільності руху при їх проходженні через резонанс. Задача Коші для диференціального рівняння коливань за лінійного закону зміни частоти вимушеної сили розв’язана у термінах інтегралу ймовірностей від комплексного аргументу.Документ Інформаційні технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації(КНУБА, 2010) Лізунов, П. П.; Білощицький, А. О.; Білощицька, С. В.; Лященко, Т. О.Запропоновано інформаційні технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи в умовах Болонського процесу, до яких відносяться: навчальні плани, множина обмежень на формування навчальних планів спеціальностей, контингент студентів, контингент викладачів.Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань механізмів підйомно-транспортних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Наведені аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань (режими пуску/гальмування) механізмів підйомно-транспортних машин. Досліджені вимушені коливання вказаних лінійних механічних систем з одним степенем вільності руху при їх проходженні через резонанс. Задача Коші для диференціального рівняння коливань за лінійного закону зміни частоти вимушеної сили розв’язана у термінах інтегралу ймовірностей від комплексного аргументу.Документ Гіпотеза спектрального підсумовування для визначення еквівалентних навантажень на транспортний засіб(КНУБА, 2009) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.Розглянуто моделювання режимів навантажень на транспортний засіб за допомогою стенда та подані розрахунки на витривалість при різноманітних параметрах навантаження при моделюванні умов роботи машини.Документ Підвищення надійності мобільних машин з гідравлічним приводом(КНУБА, 2009) Пелевін, Л. Э.; Комоцька, С. Ю.В статті розроблено методику визначення оптимального часу випробувань гідропривода з використанням гідротестера.Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень вантажопідйомних машин: застосування перетворення лапласа(КНУБА, 2012) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, КостянтинНаведено розрахункову та аналогову моделі розрахунку маятникових коливань вантажу, які виникають при експлуатації мостових кранів. У якості аналітичного методу розрахунку навантажень у системі “вантажний візок-канат-вантаж” використане перетворення Лапласа, яке дозволяє врахувати вплив у вказаній системі наявних сил сухого тертя.Документ Стенд для випробування транспортних засобів(КНУБА, 2010) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.В даній статті розглянуто стенд для випробування транспортних засобів з можливістю моделювання мікронерівностей транспортного шляху.Документ Пониження матеріалоємності землерийних машин на прикладі дослідження напруженого стану ланок типового розпушувача(КНУБА, 2013) Бажан, В.; Ловейкін, В.; Паламарчук, Д.В роботі наведено результати експериментального та аналітичного дослідження напруженого стану ланок серійного розпушувача ДП-26С. В результаті цих досліджень визначено величини і характер розподілу внутрішніх нормальних і тангенційних напружень в ланках балкової конструкції. На основі проведеного аналізу запропонована стрижнева конструкція навіски розпушувача з рівноміцни- ми ланками.Документ Исследование движущих сил в механизме изменения вылета стреловой системы крана(КНУБА, 2014) Ловейкин, В.; Паламарчук, Д.Представлені результати теоретичного дослідження рушійних сил в рейковому механізмі зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи портального крана МАРК-40. Дослідження крутного моменту електродвигуна і зусиль в зубчастій рейці проведені за умови руху стрілової системи за оптимальними законами, які дозволяють здійснювати горизонтальне переміщення вантажу з мінімальними коливаннями. Визначення рушійних сил приводу проведено з використанням принципу можливих переміщень.Документ Уточнений динамічний аналіз та мінімізація навантажень у канатах вантажопідйомних кранів(КНУБА, 2016) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.Наведений уточнений динамічний аналіз та оптимізація (мінімізація) навантажень у канатах вантажопідйомних кранів. Встановлені режими руху вантажу на канаті, за яких мінімізовані як коливання самого вантажу, так і пружні сили, котрі деформують канат. Як критерій якості руху обраний той, що мінімізує коефіцієнт динамічності.