Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Документ
    Конотативна семантика міського простору
    (КНУБА, 2020) Олійник, О. П.
    Досліджуються семантичні особливості міського простору. Для розуміння художньо-образних особливостей пропонується методи лінгвістичного аналізу, зокрема вводиться поняття конотації для архітектурного простору, що в деякій мірі пов’язане з ідентичністю. Автор прослідковує еволюцію семантичних смислів архітектурного простору на прикладі Майдану Незалежності в м.Києві.
  • Документ
    Аналіз еволюції візуального середовища як основа формування єдності міського простору Києва
    (КНУБА, 2011) Бачинська, Ольга Василівна
    Розглядається характер міської забудови Києва; проблеми, які виникають внаслідок своєрідного процесу формування міського середовища; пропонується поєднання окремих стилістичних періодів в загальну еволюцію візуального середовища заради пошуків гармонійної взаємодії між спорудами та масивами різних періодів Києва.
  • Документ
    Міський простір як основа для 3д моделювання каркасних систем міста
    (КНУБА, 2012) Свобода, Д. Г.
    Розглянуто питання щодо 3д моделювання трудового каркасу у міському просторі, сформульовані основні проблеми і окреслені напрямки їх вивчення з урахуванням особливостей розвитку сучасного великого міста.
  • Документ
    Вплив архітектурно-планувальних характеристик міського простору на здійснення неформального соціального контролю
    (КНУБА, 2015) Главацький, О. З.
    Висвітлюються поняття та види соціального контролю. Описуються базові принципи його здійснення, а також його залежність від архітектурно-планувальних особливостей міського простору. Соціальний контроль розглядається автором у контексті забезпечення персональної безпеки. Результати проведеного соціологічного дослідження підтверджують вплив архітектурно-просторових характеристик на безпечність міського середовища.
  • Документ
    Торгові ринки Львова: розміщення, архітектура, дизайн
    (КНУБА, 2015) Габрель, М. М.
    Досліджено архітектурно-планувальну організацію ринків Львова, їх роз-міщення, архітектуру та дизайн простору: ґенезу їх виникнення й розвитку; стан освоєння території та архітектуру забудови ринків, їх вплив на простір оточення; дизайн об’єктів і середовища, а також здійснено пошук шляхів пок-ращення естетично-предметних характеристик «ринкових» фрагментів місь-кого простору.
  • Документ
    Сприйняття людиною процесів втручання в міський простір
    (КНУБА, 2017) Козакова, О. М.; Кузьміна, Г. В.
    Розглядається роль людини та специфіка сприйняття нею, як головним реципієнтом, оточуючого міського середовища. Висвітлюються поширені сьогодні підходи до формування та вдосконалення існуючого міського простору.
  • Документ
    Інклюзивність відкритого міського простору
    (КНУБА, 2018) Гусєв, М. О.
    Розглядається взаємодія соціального та фізичного простору міста, включеність (інклюзивність) городян в міське середовище як важливий фактор самоідентифікації, самореалізації та активності. Відкритий міський простір поділяється на інформаційний, комунікаційний та фізичний для більш детального розуміння характеристик, що допомагають та заважають включеності (інклюзивності) жителів міста в його навколишнє середовище.
  • Документ
    Формування соціокультурних внутрішньоквартальних зон благоустрою
    (КНУБА, 2017) Козакова, О. М.; Кузьміна, Г. В.
    в статті розглядається значення внутрішньоквартальних просторів, визначено тенденції їх розвитку, запропоновані прийоми організації соціокультурних зон благоустрою. Розглянуті закордонні приклади формування та вдосконалення міського простору
  • Документ
    Архітектурна пустотність відкритих просторів міст
    (КНУБА, 2016) Гусєв, М. О.
    В статті розглядається поняття «пустотність» та його вплив на формування міського простору, аналізується взаємозв’язок соціального та фізичного простору міста а також вплив різних типів відкритих просторів на людину.
  • Документ
    Щодо питань про співіснування реклами та архітектури
    (КНУБА, 2017) Авербах, М. Я.
    У статті актуалізуються питання, що пов'язано з поширенням елементів реклами у міському середовищі. Яскрава, активна, нав'язлива реклама використовує весь арсенал художніх засобів, щоб впливати на споживача, і при цьому заповнює архітектурні форми і простір. Наведено різні точки зору на проблему співіснування у міському просторі двох категорій – архітектури і реклами. Дано ретроспективний огляд розвитку засобів зовнішньої реклами в архітектурному середовищі. Показана роль реклами в сучасному суспільстві. Виявлено певні підходи до оцінки стану архітектурного середовища, яке несе на собі комерційні знаки. Висловлена необхідність проведення досліджень з метою створення правил, які б регулювали процес поширення рекламних засобів у просторі міста.