Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Навчально-ігрова система для розвитку логіки з інтелектуальним інтерфейсом
    (КНУБА, 2020) Федусенко, О. В.; Доманецька, І. М.; Лященко, Т. О.; Семенюк, Д. Ю.
    У сучасній освіті наявні проблеми, пов‘язані з розвитком уваги у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Дітям складно зосередитися на поставленому завданні, а особливо, якщо воно не дуже цікаве і одноманітне, їхню увагу привертає усе нове та яскраве. Саме тому одним з найпопулярніших сучасних напрямів розвитку інформаційних систем є гейміфікація освітніх процесів. За допомогою гри діти у цікавій і простій формі можуть розвивати навички логічного мислення, виконувати певні завдання логіко-математичних ігор, наприклад, судоку. Більшість відомих на сьогодні інформаційних навчально-ігрових систем мають стандартний інтерфейс і орієнтовані на певну вікову категорію. Авторами пропонується сучасна навчально-ігрова система з інтелектуальним інтерфейсом, яка дасть змогу підвищити ефективність навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку основам логічного мислення, завдяки адаптації під кожну конкретну дитину. Проведено порівняльний аналіз наявних систем для розвитку логіки, розроблено основні вимоги до такої системи, проведено аналіз методів розпізнавання жестів і запропоновано алгоритм роботи інтелектуального інтерфейсу, який базується на використанні нейронних мереж, а саме згорткової нейронної мережі, яка є логічним розвитком ідей таких архітектур нейронних мереж, як когнітрон і неокогнітрон. Після цього розроблено концептуальну модель навчально-ігрової системи, яка складається з ігрової підсистеми, що за допомогою бази даних та бази знань певним чином взаємодіє з інтелектуальним інтерфейсом. Також авторами розроблено загальну схему роботи ігрової підсистеми. Запропонована авторами інноваційна навчально-ігрова система дає змогу не лише використовувати для управління інтелектуальний інтерфейс, але і адаптується під кожного конкретного гравця, відповідно до попередніх результатів гри, що призводить до збільшення якості та ефективності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Навчання через гру – це цікаве та просте навчання, яке приводить не лише до розвитку логіки, але і до розвитку стійкої уваги у дітей.
  • Документ
    Інформаційні технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації
    (КНУБА, 2010) Лізунов, П. П.; Білощицький, А. О.; Білощицька, С. В.; Лященко, Т. О.
    Запропоновано інформаційні технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи в умовах Болонського процесу, до яких відносяться: навчальні плани, множина обмежень на формування навчальних планів спеціальностей, контингент студентів, контингент викладачів.
  • Документ
    Управління вищими навчальними закладами із застосуванням методів управління проектами
    (КНУБА, 2010) Білощицький, А. О.; Лізунов, П. П.; Лісневський, Р. В.; Лященко, Т. О.
    Запропоновано математичну модель управління вищими навчальними закладами (ВНЗ) за рахунок введення до її складу проектно-орієнтованих векторних технологій управління ВНЗ. Це дозволяє формалізувати цілі реалізації та процедурно-об'єктну структуру векторних інформаційних технологій у системах управління проектами ВНЗ.
  • Документ
    Удосконалення методів і засобів сучасних інформаційних технологій в навчанні і контролі знань
    (КНУБА, 2011) Білощицький, А. О.; Білощицька, С. В.; Лісневський, Р. В.; Лященко, Т. О.
    Розглянуто метод оцінювання знань, що забезпечують використання як „жорстких”, так і „м'яких” (на основі алгебри нечітких множин) схем обчислень оцінок, розглянуто і обґрунтовано використання однопараметричної моделі Раша при оцінюванні студентів, розглянуто методику визначення істинності відповідей, а також Методику визначення рейтингу.
  • Документ
    Математична модель та формалізація проектно-векторного простору освітніх середовищ
    (КНУБА, 2013) Білощицький, А. О.; Лізунов, П. П.; Лященко, Т. О.
    Запропоновано математичну модель проектно-векторного простору освітніх середовищ, основні напрями застосування векторної алгебри для забезпечення цілісності компонентів мультисистеми проектно-векторного управління освітніми середовищами. Виконано математичну формалізацію проектно-векторного простору. Сформульовано основні визначення методології проектно-векторного управління ВНЗ, до яких належать визначення проектно-векторного простору ВНЗ, проектно-векторного середовища, вимірювань проектно-векторного простору, сутностей проектно-векторного середовища.