2019

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1202

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Документ
    Інтелектуальний капітал у сучасному регіональному кадровому плануванні розвитку туризму
    (Бескиди, 2019) Яворська, Оксана Григорівна
    На нашу думку, прогнози та аналіз розвитку туризму і гостинності в Україні, враховуючи світовий досвід, має здійснюватися з залученням фахівців-практиків з питань управління інтелектуальним та людським капіталами як провідними ресурсами економічного зростання у майбутньому. З іншого боку, усвідомлення важливості туризму для економічної життєздатності регіонів та держави, повинні заохочувати уряд сприяти розвитку досліджень в цій області, оскільки результат може допомогти як окремому підприємству, так і галузі вцілому.
  • Документ
    Актуальна геополітична ситуація як чинник регіонального розвитку туризму
    (Бескиди, 2019) Ткачук, Леоніла Миколаївна
    Туризм є одним із найбільших і найдинамічніших секторів світової економіки. Разом з тим нестабільна міжнародна та внутрішньополітична ситуація в деяких державах, військові конфлікти різного масштабу або загроза їх виникнення, тероризм, етнічні та релігійні колізії завдають значної шкоди туристичному бізнесу. Зазначені події спричиняють суттєві зміни у розподілі потоків подорожуючих, а отже виявляються чинником регіонального розвитку для територій, що спеціалізуються на туристичній діяльності. Масштаби і характер їх впливу в окремих країнах і регіонах різняться та залежать від багатьох чинників, це вимагає не тільки пильної уваги практиків туристичного бізнесу, але й теоретичного осмислення.
  • Документ
    Розвиток проблемних регіонів України в контексті регіонального розвитку тризму
    (Бескиди, 2019) Теодорович, Лариса Віталіївна
    На сьогоднішній день в Україні сформувались окремі проблемні – депресивні та слаборозвинуті території, що характеризуються сповільненням соціально-економічного розвитку. Це призводить до зростання безробіття, зниження рівня доходів та реального споживання місцевого населення, посилює соціальну нерівність між міським і сільським населенням, призводить до зменшенням кількості та густоти населення[1]. При виділенні проблемних регіонів використовують два основних підходи. Перший складається з оцінки ступеня кризової ситуації, виділяючи райони з глибоким постійним економічним занепадом, конфліктні території, регіони стихійних і техногенних катастроф. У другому підході виділяють головні об'єкти державної регіональної політики, наприклад, відсталі, прикордонні, старо-промислові регіони, райони нового освоєння.
  • Документ
    Сучасні тенденції розвитку та досвід організації діяльності в туристичній галузі Китаю
    (Бескиди, 2019) Сеньків, Мар’яна Ігорівна; Думич, Вікторія Анатоліївна
    Під час останніх десятиліть туризм в Китаї розвивався стрімкими темпами. Цьому багато в чому сприяла політика китайського керівництва, спрямована на зростання доходів середнього класу і зменшення кількості обмежень на відвідування Китаю іноземцями. У 2017 р. голова КНР Сі Цзіньпін представив черговий п’ятирічний план країни, який передбачав зниження залежності від імпортних товарів, дерегулювання цін і підвищення рівня захисту навколишнього середовища. Туризм є ключовою опорою китайської економіки, і на додаток до політики та ініціатив, спрямованих на розвиток туризму, були зроблені значні інвестиції в покращення інфраструктури і стандартів [3]. Висунута в Китаї ще у 2010 р. ініціатива «Один пояс і один шлях», спрямована на розширення міжконтинентальних торговельних потоків на євразійських маршрутах, з 2014 р. була оголошена ключовим напрямком зовнішньополітичного курсу країни.
  • Документ
    Регіональне планування та прогнозування в контексті управління туристичною діяльністю
    (Бескиди, 2019) Сайчук, Віктор Степанович
    Туризм є надзвичайно важливою специфічною сферою економіки, яка охоплює різні аспекти життєдіяльності населення і сприяє задоволенню як економічних, так і соціально-культурних потреб людей. Основними завданнями туристичної діяльності є відновлення якісних показників трудових ресурсів і підвищення добробуту населення.
  • Документ
    Роль і значення виставкових заходів для підприємств сфери туризму
    (Бескиди, 2019) Габа, Мирослава Ігорівна
    У маркетинговій діяльності туристичного підприємства особливе значення має популяризація галузі (зокрема її представників, продукції, послуг) через виставково-ярмаркові заходи. Вони надають туристичному підприємству великі можливості одночасного розповсюдження і отримання широкого спектру економічної, організаційної, технічної, комерційної інформації за відносно низьких витрат.
  • Документ
    Регіональні засади розвитку туризму в Україні (на прикладі Львівської області)
    (Бескиди, 2019) Пустова Оксана
    Розвиток курортно-туристичної сфери значно впливає на соціально-економічне становище кожної країни світу. З отриманням Україною незалежності туристичний ринок нашої держави тільки починав розвиватися. Сьогодні – це одна з найперспективніших сфер соціального та економічного розвитку країни. В цілому, можна сказати, що робота туристичного ринку України впливає на діяльність майже 40 економічних галузей країни та на 10-15 % жителів нашої країни.
  • Документ
    Стан розвитку іноземного туризму в Україні
    (Бескиди, 2019) Шашурін, Ярослав
    На сьогоднішній день туризм займає ключову роль в житті майже третини населення землі. Після закінчення Другої світової війни, міжнародні туристичні прибуття (туристів котрі зупинялись на ночівлю) у всьому світі стали відчутно зростати, досягнувши 1 мільярда та 401 мільйона у 2018 році порівняно з 25 млн. прибуттів в 1950 році. Вони принесли прибутки на суму 1 млрд. 451 млн. доларів надходжень в міжнародному туризмі у 2018 році.
  • Документ
    Розвиток міського туризму
    (Бескиди, 2019) Мирян, Д. Й.
    Туризм за сучасних умов розвитку суспільства є не тільки сегментом всесвітньої економіки та сфери послуг, а й важливим аспектом інтелектуального, культурного та духовного розвитку людини. У наш час особливої популярності набуває міський туризм. Під міським туризмом прийнято розуміти подорожі та візити з фокусом на міські напрямки. Швидко зростаюча форма туризму, метою якої є відвідання історичних та культурних пам’яток, а також шопінг та ділові поїздки.
  • Документ
    Культурна спадщина як чинник розвитку туризму регіонів України
    (Бескиди, 2019) Левицька, Надія Миколаївна; Коцюбанська, Ольга Олександрівна
    Нині Україна впевнено та активно інтегрується до світового культурного простору. Тому при розробці регіональних стратегій розвитку пріоритетними мають бути проблеми збереження та використання пам’яток культурної спадщини. Для цього потрібне повноцінне виявлення й вивчення культурної спадщини з метою виваженого використання і комплексного збереження її. наукові дані твердять, що в Україні налічується більше 140 тис. історико-культурних пам’яток. Захист культурної та духовної спадщини визнано одним з пріоритетів Стратегії національної безпеки України.