Вип. 13
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/51
Переглянути
Документ Гошів як центр паломництва. Проблеми та шляхи реформування і розвитку(КНУБА, 2017) Голубчак, К. Т.; Слєпцов, О. С.В статті окреслено перспективи та особливості функціонування Гошівського паломницького центру як потужного осередку релігійнопаломницького туризму Прикарпаття, досліджено особливості його архітектурно-планувальної організації, а також виявлено проблеми його функціонування та запропоновано шляхи їх вирішення.Документ Новітні розробки архітектурної майстерні «ВІВ»(КНУБА, 2017) Вишинський, А. Л.; Горіна, А. О.Стаття присвячена творчості архітектурної майстерні «ВіВ» та архітектору, художнику Вишинському А.Л. Проаналізовані визначні проекти за останні роки діяльності колективу. Наведено яскраві приклади, які найкраще ілюструють творчість майстерні. Описано перед проектні пропозиції комплексу “Площа єдності” в м. Києві та розкрито особливості ідеї створення храму всіх конфесій.Документ Систематизація ознак національного романтизму в архітектурі України(КНУБА, 2017) Антощук, Т. І.; Слєпцов, О. С.У статті досліджено ознаки українського національного романтизму в порівнянні зі світовою спадщиною національного романтизму. Український національний романтизм, на відміну від північного національного романтизму, який охопив декілька країн, базувався виключно на давніх українських традиціях архітектури та мистецтва й локалізувався в межах України. Визначено шляхи подальшого розвитку дослідження явища українського національного романтизму та його роль у формуванні сучасної української архітектури.Документ Створення сучасної сценографії та інтер’єру при курсовому архітектурному проектуванні(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.У статті досліджуються методичні особливості навчання студентів 2 курсу архітектурного факультету проектуванню інтер'єру, створюючи сценічний простір реальної вистави, з участю у спорудженні декорацій. Такий варіант завдання на проектування на прикладі сценографії дозволяє залучити студентів до повного циклу подій: вивчення п'єси, спілкування з режисером та акторами, розробка дизайн-проекту, участь у створенні реального середовища та присутність на виставі – результаті синтезу мистецтв у просторі.Документ Сучасні котеджі(КНУБА, 2017) Северіна, О. С.; Олійник, Т. А.У статті наведені фактори, що впливають на становлення та розвиток архітектури сучасних котеджів. Показані завдання на проектування звичайного котеджу та елітного житлового будинку підвищеної комфортності. Надані рекомендації щодо проектування сучасних котеджів.Документ Сучасні світові тенденції в архітектурі навчальних закладів(КНУБА, 2017) Карбан, А. А.; Слєпцов, О. С.Розглядаються світові тенденції в архітектурі навчальних закладів, наводяться приклади.Документ Український етно стиль та його прояви в інших стилях інер’єру(КНУБА, 2017) Зиміна, С. Б.В статті надається загальна класифікація етнічних стилів, розглядається основні характерні особливості українського етнічного стилю в інтер’єрі та його прояви в інших стилях, таких як: український архітектурний модерн, сталінський ампір, радянський соцреалізм, а також сучасний свідомий кітч.Документ Формування концепції енергозбереження в житловому середовищі середньої поверховості(КНУБА, 2017) Мораді Пур Омід; Сьомка, С. В.Стаття присвячена питанням впливу на функціонально-планувальну та об’ємно-просторову структуру житлових будинків середньої поверховості сучасного енергоефективного обладнання. Обґрунтовано актуальність теми дослідження у зв’язку зі стрімким розвитком енергоефективних і енергозберігаючих технологій, пов’язаних з різними видами відновлювальної енергії. Детально проаналізовано вплив подібного обладнання на архітектуру.Документ Формування сучасного дитячого майданчика в умовах природного ландшафту при виконанні курсового проекту(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.; Бас, Я.; Булах, В.У статті досліджуються методичні основи залучення студентів під час курсового архітектурного проектування до виконання реальних проектних завдань на тему: «Проект дитячого майданчика з благоустроєм території». Пропонується: поєднання процесу реального проектування та навчальних проектів; створення гармонійного середовища дитячої активності шляхом суміщення багатьох різноманітних зон.