Регіональна політика
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5666
Переглянути
Документ Еволюція просторової організації території Києва: проблеми методології прогнозування(Бескиди, 2019) Плешкановська, Алла МихайлівнаПрогнозування та обґрунтування розвитку та перспективної просторової організації території містобудівних систем різного ієрархічного рівня є основним завданням містобудування [1, с. 35]. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» в якості основного виду містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, визначає генеральний план населеного пункту [2, ст. 17]. Основне креслення генерального плану є візуалізацією існуючої та перспективної просторової організації території населеного пункту.Документ Земельний сервітут як інструмент створення сучасної інфраструктури(Бескиди, 2019) Литвиненко, Ірина ВалентинівнаОднією з цілей сталого розвитку України на період до 2030 визначено створення стійкої інфраструктури, що сприятиме сталому розвитку економіки, громадянського суспільства і держави, зростання рівня та якості життя населення [3]. Досягнення цієї мети нерозривно пов’язано із розвитком інженерної і транспортної інфраструктури. В Національній транспортній стратегії України зазначено необхідність подальшого розвитку автомобільного, залізничного, авіаційного та інших видів транспорту [4]. Реалізація цих цілей здійснюється на основі низки документів, серед яких Генеральній схемі планування території України [2], схемах планування територій на регіональному та місцевому рівнях.Документ Передача земель об’єднаним територіальним громадам: задачі та реальність(Бескиди, 2019) Петраковська, Ольга Сергіївна; Реутова, Олена Георгіївна; Михальова, Марія ЮріївнаЗакон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», яким регулюються відносини, що виникають у процесі добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, а також добровільного приєднання до об’єднаних територіальних громад (ОТГ) було прийнято у 2015 році. З цього моменту можна вважати, що децентралізація в Україні почалася. За даними Державного агентства геодезії, картографії та кадастру станом на жовтень 2019 року утворено 975 ОТГ, з яких 159 створено у 2015, 366 - 2016, 665 – 2017, 806 - 2018 – [2]. Наведенні данні ілюструють тенденцію активізації процесу формування ОТГ. За даними Міністерства розвитку громад та територій України на 2021 рік буде створено 1 356 ОТГ, які будуть об’єднувати 9 702 територіальних громад [2]. Перспективними планами, затвердженими Урядом, визначено, що 87,6% всієї території України будуть займати території ОТГ, що вимагає особливої уваги до проблем властивих процесу їх формування та розвитку.