Галузеве машинобудування

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Документ
    Вплив теплових процесів на конструкцію і експлуатаційні характеристики абразивно армованих кругів
    (НУБіП України, 2024-04-19) Почка, К.І.; Абрашкевич, Ю.Д.; Пристайло, М.О.; Поліщук, А.Г.
    На основі вивчених термічних процесів розроблені раціональні методи різання для підвищення зносостійкості кругів і зниження енергоємності процесу різання.
  • Документ
    Механізм втомного зносу протектора пневматичних шин
    (Рівне: НУВГП, 2020-11) Балака, Максим; Паламарчук, Дмитро; Новохацький, Петро
    Кочення колеса з пневматичною шиною по опорній поверхні за різних режимів роботи обов’язково супроводжується явищем проковзування протектора шини відносно опорної поверхні, що суттєво впливає на тягово-зчіпні властивості рушія, знос та довговічність протектора шини. Однак знос протектора є складним процесом за зовнішнє тертя і є результатом впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в контакті пневматичної шини з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину кожного руйнування шини. Для пневматичних шин, встановлених на транспортних засобах, найбільш характерним є втомний знос протектора.
  • Документ
    Features of tire tread wear by rolling
    (Кропивницький: Центральноукраїнський національний технічний університет, 2023-05-24) Balaka, Maksym; Palamarchuk, Dmytro; Mishchuk, Dmytro
    Wear is a more complex process than external friction and is the result of the combined effect of physicochemical and mechanical processes that occur in the surface layer of the tire in contact with the supporting surface of the movement. The prevention task of premature wear and tear of tires is complex and involves the ability to determine their types, as well as unmistakably define the cause of each tire tear. Tire tread wear can occur by different mechanisms depending on the operation conditions: abrasive, fatigue, by rolling. At the same time, the total intensity of wear is determined by the ratio of individual types. Wear indices can change significantly when operating conditions change. Rolling wear is of particular interest, since this mechanism is realized for highly elastic materials and, in principle, cannot be observed in the friction of solid elements or solid rubbers. The wear mechanism by rolling is the highly intensive type. The pneumatic tire turns out to be short-lived if such a wear mechanism is realized.
  • Документ
    Силове дослідження роликової формувальної установки з врівноваженим приводом
    (International Science Group, 2023-10-24) Ловейкін В.С.; Почка К.І.; Почка О.Б.
    В результаті проведених досліджень з метою підвищення надійності та довговічності запропоновано використання в роликовій формувальній установці врівноваженого приводу на чотири формувальних візка, який дозволяє здійснювати перерозподіл енергії формувальних візків під час безперервних пускогальмівних режимів руху за рахунок використання спільного привідного механізму. Для вказаної установки проведено силове дослідження – визначено функції зміни моментів статичного опору на привідному валу, моментів від сил інерції і загального моменту сил опору на привідному валу та проаналізовано вплив приводу установки на характер зміни наведених характеристик.
  • Документ
    Synthesis Roller Cam Drive Mechanism Molding Installation with Combined Mode Movement Acceleration Fourth Order
    (Polish Academy of Sciences, 2018) Loveikin, V.; Pochka, К.; Loveikin, Yu.
    For the purpose of increase in reliability and durability of roller forming installation the optimum mode of back and forth motion of the forming cart on acceleration of the fourth order is calculated.
  • Документ
    Оптимізація конструктивних параметрів приводного механізму роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом
    (Polish Academy of Sciences, 2010) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.
    Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом для трьох формувальних візків прослідковано зміну функцій кінетичної енергії, моментів сил опору та сил інерції в залежності від геометричних параметрів приводного механізму, визначено оптимальне співвідношення довжини шатуна та радіуса кривошипа.
  • Документ
    Вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей енергетично врівноваженого привідного механізму
    (НУБіП України, 2019) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.; Ромасевич, Ю.О.; Ловейкін, Ю.В.
    Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим привідним механізмом розраховано навантаження в елементах її конструкції та приводу, отримано залежності для визначення зусилля в шатунах, яке необхідне для приведення в зворотно-поступальний рух формувальних візків, та нормальних реакцій напрямних руху формувальних візків на напрямні ролики в залежності від кута повороту кривошипів.
  • Документ
    Realization of Optimum Mode of Movement of Roller Forming Installation on Acceleration of Fourth Order
    (Polish Academy of Sciences, 2018) Loveikin, V.; Pochka, К.
    For the purpose of increase in reliability and durability of roller forming installation the optimum mode of back and forth motion of the forming cart on acceleration of the fourth order is calculated.
  • Документ
    Обґрунтування крайових умов оптимального режиму реверсування роликової формувальної установки за прискоренням третього порядку
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2018) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; кафедра професійної освіти
    Здійснено обґрунтування крайових умов оптимального режиму реверсування роликової формувальної установки за прискоренням третього порядку
  • Документ
    Синтез кулачкового приводного механізму роликової формувальної установки з оптимальним режимом руху за прискоренням четвертого порядку
    (НУ «Львівська політехніка», 2016) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Здійснено синтез кулачкового приводного механізму роликової формувальної установки з оптимальним режимом руху за прискоренням четвертого порядку