Педагогіка, дидактика, вища освіта

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Використання професійно спрямованих якісних задач та запитань з фізики у вищих будівельних навчальних закладах.
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Бурдейна, Н.Б.; Петруньок, Т.Б.
    Стаття присвячена питанню професійно спрямованого навчання фізики у вищих будівельних навчальних закладах. Продемонстровано, що здобуття будівельної освіти має бути спрямоване на розвиток професійного кругозору студентів з урахуванням формування у них професійно значущих конкретних знань та умінь майбутніх фахівців будівельної галузі. Зазначено, що ідея професійно спрямованого навчання має реалізовуватися різними методами і способами під час усіх форм організації навчального процесу. Обґрунтовано, що для реалізації професійної спрямованості пропонується використання професійно спрямованих якісних задач і запитань при навчанні фізики у вищих будівельних навчальних закладах. Акцентовано увагу на тому, що використання професійно спрямованих якісних задач і запитань з фізики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, стимуляції внутрішньої мотивації вивчення фізики, формуванню професійно спрямованих знань, умінь, навичок та професійних компетентностей майбутніх фахівців будівельної галузі.
  • Документ
    Значення професійно спрямованих завдань у навчанні фізики фахівців будівельної галузі.
    (ПП « Ексклюзив – систем», 2018) Бурдейна, Н.Б.; Петруньок, Т.Б.
    Будівельна галузь України протягом останніх років, після деякого спаду, демонструє досить активний та інтенсивний розвиток, впроваджуючи інноваційні світові технології, що вимагає від фахівців цієї галузі високого професіоналізму, вміння самоосвіти впродовж життя та креативних підходів до вирішення професійних питань. Вищі будівельні навчальні заклади мають здійснювати фахову підготовку випускників, яка передбачає набуття студентами теоретичних знань, формування практичних умінь та навичок, необхідних для здійснення професійної діяльності. Якість освіти молодого спеціаліста визначається не лише теоретичною підготовкою з фундаментальних та спеціальних дисциплін, а й умінням здобувати, опрацьовувати отриману інформацію, використовувати її для розв’язування конкретних задач та приймати відповідальні компетентні рішення. Дисципліна «Фізика» у вищих будівельних навчальних закладах є не лише загальноосвітньою, а й фундаментальною, оскільки відповідно до вимог освітньо-професійної програми студенти мають знати методи і засоби фізичних вимірювань, визначення та одиниці вимірювання фізичних величин, фізичні явища, закони та закономірності фізики, а також уміти давати фізичну оцінку явищ і процесів, використовуючи знання з різних розділів фізики; давати фізичну оцінку екологічної, конструктивної та експлуатаційної надійності елементів мереж та будівельних споруд на основі випробувань і вимірювань, використовуючи відповідні фізичні методики; в умовах виробничої діяльності при проектуванні елементів господарських мереж та будівельних споруд робити аналіз закономірностей фізичних процесів на основі досліджень для вибору методик визначення технічних параметрів. Навчання фізики має бути професійно спрямованим при підготовці сучасних фахівців будівельної галузі.