Вип. 14
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/340
Переглянути
Документ Визначення місії, бачення і стратегії проектів при впровадженні ключових показників ефективності(КНУБА, 2013) Цюцюра, С. В.; Криворучко, О. В.; Цюцюра, М. І.Розглянуто рекомендації щодо визначення місії, бачення і стратегії управління проектами для діяльності служб з управління персоналом державних органів.Документ Визначення ресурсу адаптації виконання етапу будівельного проекту(КНУБА, 2013) Горда, О. В.; Бондарчук, К. С.Раціональне застосування ресурсів та витрат часу потребує їх удосконалення та пошуку найбільш доцільних та оптимальних методів їх використання. В роботі визначено основні вхідні дані, від яких залежать матеріальні витрати та строки виконання будівельних робіт.Документ Використання неархімедової метрики для розв’язання задач в умовах невизначеності(КНУБА, 2013) Мінаєва, Ю. І.Розглянуто нові способи врахування невизначеності, запропоновано розгляд основних понять теорії нечітких множин за допомогою неархімедової метрики. Для представлення нечітких чисел запропоновано використання р-адичних чисел. Наведено приклад.Документ Ефективність методів пошуку збігів у текстах(КНУБА, 2013) Білощицький, А. О.; Діхтяренко, О. В.Розглянуто кілька методів пошуку збігів у текстах з точки зору їх швидкодії та проведено необхідні експерименти.Документ Застосування процедури бінаризації для визначення образу дефекту типу «тріщина» на цифровому зображенні(КНУБА, 2013) Горда, О. В.; Пузько, О. О.; Коломієць, С. П.Розглянуто технологію визначення геометричних характеристик дефекту «тріщина» на поверхнях об’єктів будівництва з врахуванням їх особливостей з точки зору утворення, прояву та представлення на зображенні.Документ Математична модель та формалізація проектно-векторного простору освітніх середовищ(КНУБА, 2013) Білощицький, А. О.; Лізунов, П. П.; Лященко, Т. О.Запропоновано математичну модель проектно-векторного простору освітніх середовищ, основні напрями застосування векторної алгебри для забезпечення цілісності компонентів мультисистеми проектно-векторного управління освітніми середовищами. Виконано математичну формалізацію проектно-векторного простору. Сформульовано основні визначення методології проектно-векторного управління ВНЗ, до яких належать визначення проектно-векторного простору ВНЗ, проектно-векторного середовища, вимірювань проектно-векторного простору, сутностей проектно-векторного середовища.Документ Математичні моделі об’єктів і процесів будівництва в середовищі мови імітаційного моделювання «АІМО»(КНУБА, 2013) Задоров, В. Б.; Васильєв, О. О.Розглянуто систему математичних моделей опису та імітаційного моделювання об’єктів і процесів технології будівництва із застосуванням мови «АІМО», а саме, основні елементи мови: компілятор АІМО, віртуальна машина або засіб моделювання, візуальне середовище розробки (IDE). Наведено опис процесу імітаційного моделювання, основної функції імітаційного моделювання: аналізу і комплексної оцінки проектних рішень з прийняття ОПР, КР, ОТР, УПР на всіх етапах системи підготовки і управління будівництвом, математичне представлення задачі динамічного програмування організаційно-технологічних процесів, опис системи обліку ризиків при виконанні моделювання цільових процесів будівництва.Документ Метод пошуку «ідеального співрозмовника» для користувачів інформаційно-організаційного середовища підготовки іноземців(КНУБА, 2013) Палій, С. В.Розглянуто передумови для розробки методу пошуку «ідеального співрозмовника» в межах проектування інформаційно-організаційного середовища доуніверситетської підготовки та соціальної адаптації іноземців. Запропоновано створення бази даних профілів користувачів, визначено перелік атрибутів і шляхи наповнення бази даних, наведено критерії пошуку користувачів у соціальних мережах.