Перегляд Ключові слова "378.14"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Діяльність університетського освітнього омбудсмена в контексті розвитку особистісної суб’єктності здобувачів вищої освіти(Інститут вищої освіти НАПН України, 2023) Росинський, Андрій ВалерійовичСучасні умови і реалії в Україні загострюють виклики та додатково актуалізують завдання, які ставляться до вищої освіти. Одним із таких викликів є якісне становлення суб’єктності особистості кожного здобувача вищої освіти, майбутнього фахівця, який буде здатен зробити свій внесок у відновлення і розбудову як окремої галузі, так і всієї країни. Цей виклик носить комплексний характер, адже його реалізація одночасно впливає не тільки на кожну окрему особистість і її майбутню галузь діяльності, але й на її поточне освітнє середовище: навчальний заклад та освітній процес. Означений вплив є однією з умов попередження негативних проявів у психіці та поведінці молоді й одночасно забезпечує якісну еволюційну трансформацію освітнього середовища на принципах колегіальності та студентоцентрованості.Документ Модель багатосценарної організації навчального процесу у вищих навчальних закладах(КНУБА, 2014) Рафальська, Олена ОлександрівнаРозглянуто особливості організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Проаналізовано форми навчання у вищих навчальних закладах. Встановлено, що велика кількість наявних сценаріїв навчання ускладнює автоматизацію управління навчальним процесом. Запропоновано створення багатосценарної системи управління навчальним закладом. Наведено характерні риси багатосценарного навчання.Документ Оцінювання студентів в умовах компетентнісного підходу(КНУБА, 2013) Васильєва, К. С.; Щербина, О. А.Розглянуто питання організації оцінювання студентів в умовах компетентнісного підходу, використання модуля «Репозиторій компетентностей» до системи управління навчанням Moodle та балансування навчального плану на основі показників репозиторію.Документ Про значення дисципліни "Іноземна мова за професійним спрямуванням" для формування професійних навичок у студентів(КНУБА, 2010) Махиня, Антоніна АндріївнаСтаття розглядає значення та особливості дисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням” щодо її здатності формувати у студентів професійні навички. Автор приділяє велику увагу навчально-методичному забезпеченню та дає деякі рекомендації щодо організації навчального процесу із зазначеної дисципліни з метою формування у студентів професійних навичок та умінь, які сприятимуть їх майбутній професійній діяльності. Стаття розглядає значення та особливості дисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням” щодо її здатності формувати у студентів професійні навички.