Управління розвитком складних систем
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Методологічні аспекти автоматизованої оцінки знань в умовах дистанційного, модульного навчання точним наукам(КНУБА, 2010) Міхайленко, В. М.; Горда, І. О.Досліджено методологічні аспекти організації автоматизованого оцінювання знань, що вивчаються в рамках точних наук при дистанційному, модульному способі навчання. Показано, що в основі всіх методик автоматизованої оцінки дистанційного навчання лежить поняття текста, як комунікаційної одиниці в дистанційному викладанні і оцінюванні точних дисциплін.Документ Вплив інструментів візуалізації інформації на хід реалізації проектів(КНУБА, 2014) Єгорченков, Олексій Володимирович; Єгорченкова, Наталія Юріївна; Чорна, Наталія ОлександрівнаЗапропоновано новий підхід до процесів визначення необхідного для ефективного управління проектами інформаційного впливу, що формує нові знання у проектах. В його основі застосування інструментів теорії несилової взаємодії та моделей, методів і засобів візуалізації інформації.Документ Формалізована модель ментального простору проектного менеджера /команди проекту(КНУБА, 2015) Веренич, Олена ВолодимирівнаРеалізація проекту чи програми здійснюється у ментальному просторі, який включає в себе декілька ментальних просторів: проекту чи програми, зацікавлених сторін, проектного менеджера/команди проекту, рухомого контексту. Кожен простір впливає на ефективність впровадження проекту чи програми. Для результативного впровадження проектів і програм та збільшення активів знань необхідно провести дослідження всіх зазначених просторів. Використання математичного апарату є засобом для дослідження відповідних просторів, взаємозв’язків всередині просторів та поза їх межами. Такі засоби дозволяють об’єднати змістовне представлення щодо об’єктів дослідження, зафіксувати їх логічну структуру та притаманними їм засобами дослідити логічні властивості просторів. У статті розглянуто та досліджено ментальний простір проектного менеджера/команди проекту. На основі цього запропоновано підхід щодо формалізації цього простору з використанням математичної теорії множин. Виокремлено основні множини: знань, практики та умінь, які містять ментальний простір. Досліджено потужність цих множин, визначено, які операції над множинами можна проводити. Запропоновано функцію перетворення елементів однієї множини у елементи іншої множини.Документ Формалізована модель ментального простору зацікавлених сторін(КНУБА, 2016) Веренич, Олена ВолодимирівнаМентальний простір зацікавлених сторін є одним з чотирьох ментальних просторів, які входять у широкий ментальний простір проекту чи програми. Вплив цього простору на реалізацію проекту чи програми є значним і суттєвим, тому дослідження його та виокремлення суттєвих чинників, що впливають на реалізацію проекту чи програми, є актуальною проблемою дослідження. Використання математичного апарату є засобом для дослідження простору, взаємозв’язків всередині простору та поза його межами. У статті запропоновано підхід щодо формалізації ментального простору зацікавлених сторін з використанням математичної теорії множин. Виокремлені основні множини: знань, соціальна позиція, культурний рівень та зацікавленість, які включає ментальний простір. Проаналізовано можливий вплив зацікавлених сторін на реалізацію проекту чи програми. Досліджено взаємодію ментальних просторів зацікавлених сторін та проектного менеджера/команди проекту, а також описано можливість управління ментальним простором зацікавлених сторін проектним менеджером/командою проекту. Показано за допомогою чого можна здійснювати таке управління і яким чином це може відбуватись.Документ Cтруктура знань в мета-методології управління проектами(КНУБА, 2017) Тесля, Юрій Миколайович; Хлевна, Юлія ЛеонідівнаПрактика управління знаннями впровадження методології управління проектами не завжди є успішною. Першочергово це пов’язано з динамічністю створення, трансформування, розповсюдження й використання знань при впровадженні методологій управління проектами та тим, що знання виступають як вплив на процес впровадження методології управління проектами. Раціональне управління знаннями, як формалізованого класу впливів, сприяє дії оптимальної реакції системи управління на вплив та впровадженню оптимальної методології управління проектами. Пропонується розглядати області знань в розрізі деякої надбудови над методологією управління проектами у вигляді мета-методології управління проектами. Представлено процес використання запропонованих областей знань для впровадження конкретизованої методології управління проектами. Показано, що запропоновані області знань підвищують ефективність впровадження методологій управління проектами в практику діяльності проектно-орієнтованих підприємств.