Управління розвитком складних систем
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326
Переглянути
10 результатів
Результат пошуку
Документ Методологічні аспекти автоматизованої оцінки знань в умовах дистанційного, модульного навчання точним наукам(КНУБА, 2010) Міхайленко, В. М.; Горда, І. О.Досліджено методологічні аспекти організації автоматизованого оцінювання знань, що вивчаються в рамках точних наук при дистанційному, модульному способі навчання. Показано, що в основі всіх методик автоматизованої оцінки дистанційного навчання лежить поняття текста, як комунікаційної одиниці в дистанційному викладанні і оцінюванні точних дисциплін.Документ Розробка загальної концептуальної моделі дистанційного розгалуженого курсу(КНУБА, 2011) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.Наведено опис існуючих платформ дистанційного навчання та проведено їх порівняльний аналіз; розроблено загальну модель дистанційного нелінійного курсу.Документ Створення структурної моделі інформаційно-організаційного середовища підготовки та соціальної адаптації іноземних студентів(КНУБА, 2011) Палій, С. В.Розглянуто вимоги до системи дистанційної довузівської підготовки іноземних громадян. Запропоновано модель інформаційно-організаційного середовища підготовки та соціальної адаптації іноземних студентів. Побудовано концептуальну модель інформаційно-організаційного середовища.Документ Розробка каліграфічного тренажера для використання в дистанційному навчанні іноземних студентів(КНУБА, 2012) Палій, С. В.Запропоновано принцип роботи, структурну схему та математичний апарат тренажера для самостійного оволодіння іноземними студентами технікою письма.Документ Механізми реалізації та експериментальне впровадження каліграфічного тренажера для дистанційного та самостійного навчання іноземців(КНУБА, 2012) Палій, С. В.; Цюцюра, М. І.Проведено аналіз існуючих платформ мобільних пристроїв із сенсорними екранами, здійснено реалізацію, експериментальне впровадження та аналіз ефективності використання тренажера для дистанційного та самостійного оволодіння іноземцями технікою письма.Документ Проблема голосової взаємодії в дистанційному навчанні вищого навчального закладу(КНУБА, 2013) Терейковська, Л. О.; Терейковський, І. А.Проведено аналіз підходів вирішення проблеми голосової взаємодії в інформаційній системі дистанційного навчання. Сформульовано перелік актуальних задач, пов’язаних з означеною проблемою. Окреслені перспективні шляхи їх вирішення.Документ Соціальні мережі як засіб комунікації електронного навчання(КНУБА, 2013) Палій, С. В.Розглянуто передумови для синергії соціальних мереж та інформаційно-організаційного середовища підготовки та соціальної адаптації іноземців. Проаналізовано психологічні, соціальні та педагогічні аргументи такого поєднання. Запропоновано концептуальну модель та методи обміну даними між соціальними мережами та інформаційно-організаційним середовищем.Документ Метод пошуку «ідеального співрозмовника» для користувачів інформаційно-організаційного середовища підготовки іноземців(КНУБА, 2013) Палій, С. В.Розглянуто передумови для розробки методу пошуку «ідеального співрозмовника» в межах проектування інформаційно-організаційного середовища доуніверситетської підготовки та соціальної адаптації іноземців. Запропоновано створення бази даних профілів користувачів, визначено перелік атрибутів і шляхи наповнення бази даних, наведено критерії пошуку користувачів у соціальних мережах.Документ Метод інкорпорування системи машинного перекладу в інформаційно-організаційне середовище підготовки іноземців(КНУБА, 2013) Палій, С. В.Проведено систематизацію сучасних систем машинного перекладу. Наведено критерії відбору систем машинного перекладу для інкорпорування в інформаційно-організаційне середовище доуніверситетської підготовки та соціальної адаптації іноземців. Визначено оптимальну систему для такого інкорпорування. Наведено метод інкорпорування системи машинного перекладу в інформаційно-організаційне середовище підготовки іноземців.Документ Розробка моделі модуля «Траєкторія навчання» для системи управління навчанням Moodle(КНУБА, 2013) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.Розглянуто проблему розробки модуля «Траєкторія навчання» для системи управління навчанням Moodle. Такий модуль дозволить забезпечити індивідуальний характер навчальної діяльності кожного студента.