Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Документ
    Навчально-ігрова система для розвитку логіки з інтелектуальним інтерфейсом
    (КНУБА, 2020) Федусенко, О. В.; Доманецька, І. М.; Лященко, Т. О.; Семенюк, Д. Ю.
    У сучасній освіті наявні проблеми, пов‘язані з розвитком уваги у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Дітям складно зосередитися на поставленому завданні, а особливо, якщо воно не дуже цікаве і одноманітне, їхню увагу привертає усе нове та яскраве. Саме тому одним з найпопулярніших сучасних напрямів розвитку інформаційних систем є гейміфікація освітніх процесів. За допомогою гри діти у цікавій і простій формі можуть розвивати навички логічного мислення, виконувати певні завдання логіко-математичних ігор, наприклад, судоку. Більшість відомих на сьогодні інформаційних навчально-ігрових систем мають стандартний інтерфейс і орієнтовані на певну вікову категорію. Авторами пропонується сучасна навчально-ігрова система з інтелектуальним інтерфейсом, яка дасть змогу підвищити ефективність навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку основам логічного мислення, завдяки адаптації під кожну конкретну дитину. Проведено порівняльний аналіз наявних систем для розвитку логіки, розроблено основні вимоги до такої системи, проведено аналіз методів розпізнавання жестів і запропоновано алгоритм роботи інтелектуального інтерфейсу, який базується на використанні нейронних мереж, а саме згорткової нейронної мережі, яка є логічним розвитком ідей таких архітектур нейронних мереж, як когнітрон і неокогнітрон. Після цього розроблено концептуальну модель навчально-ігрової системи, яка складається з ігрової підсистеми, що за допомогою бази даних та бази знань певним чином взаємодіє з інтелектуальним інтерфейсом. Також авторами розроблено загальну схему роботи ігрової підсистеми. Запропонована авторами інноваційна навчально-ігрова система дає змогу не лише використовувати для управління інтелектуальний інтерфейс, але і адаптується під кожного конкретного гравця, відповідно до попередніх результатів гри, що призводить до збільшення якості та ефективності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Навчання через гру – це цікаве та просте навчання, яке приводить не лише до розвитку логіки, але і до розвитку стійкої уваги у дітей.
  • Документ
    Застосування методів багатокритеріальної оптимізації до оцінки електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання
    (КНУБА, 2011) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Розглянуто проблему оцінювання електронних навчальних курсів з урахуванням критеріїв якості. Запропоновану математичну багатокритеріальну модель можна бути використовувати для оцінювання електронних навчальних курсів будь-якої тематики.
  • Документ
    Розробка загальної концептуальної моделі дистанційного розгалуженого курсу
    (КНУБА, 2011) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Наведено опис існуючих платформ дистанційного навчання та проведено їх порівняльний аналіз; розроблено загальну модель дистанційного нелінійного курсу.
  • Документ
    Імітаційна модель функціонування вузла пірингової мережі
    (КНУБА, 2012) Доманецька, І. М.; Петрушенко, М. С.; Федусенко, О. В.; Федусенко, А. О.
    Висвітлено питання застосування теорії масового обслуговування для моделювання роботи вузла пірингової мережі з метою визначення параметрів, які будуть використані для створення програми-файлообмінного клієнта для протоколу Кадемлія.
  • Документ
    Системи управління навчальним процесом студентів з розгалуженою організацією дистанційного навчання у вищому навчальному закладі
    (КНУБА, 2013) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Наведено огляд наявних систем управління навчальним процесом, проаналізовано їх функціональні можливості та запропоновано модель розгалуженої організації дистанційного навчання.
  • Документ
    Розробка моделі модуля «Траєкторія навчання» для системи управління навчанням Moodle
    (КНУБА, 2013) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Розглянуто проблему розробки модуля «Траєкторія навчання» для системи управління навчанням Moodle. Такий модуль дозволить забезпечити індивідуальний характер навчальної діяльності кожного студента.
  • Документ
    Розробка моделі ІС оперативного управління логістикою вантажоперевезень
    (КНУБА, 2013) Задоров, В. Б.; Федусенко, О. В.; Федусенко, А. О.
    Розглянуто питання створення ефективної інформаційної системи оперативного управління логістикою вантажоперевезень, яка дозволить підвищити якість прийняття управлінських рішень в діяльності транспортного управління підприємства великого будівельного холдингу.