Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Документ
    Мінімізація коливань вантажу при горизонтальному переміщенні шарнірно-зчленованою стріловою системою крана
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, В'ячеслав Сергійович; Паламарчук, Дмитро Анатолійович
    Знаходження такого режиму роботи механізму зміни вильоту, що забезпечував би мінімальне відхилення вантажу від вертикалі
  • Документ
    Метод мінімізації коливань вантажу в шарнірно-зчленованій стріловій системі крана під час зміни вильоту
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, Вячеслав; Паламарчук, Дмитро
    В статті розглянуто метод мінімізації коливань вантажу в шарнірно-зчленованій врівноваженій стріловій системі крана, який дозволяє звести до мінімуму розгойдування вантажу в процесі зміни вильоту.
  • Документ
    Створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.; Паламарчук, І. А.
    Описані основні принципи створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана, а також проведено порівняння кінематичних та інерційних характеристик натурної машини та її фізичної моделі.
  • Документ
    Спосіб зрівноваження шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана
    (КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.
    Подана розробка способу зрівноваження шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана за рахунок зміни підвісу вантажу.
  • Документ
    Спосіб мінімізації коливань вантажу під час зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи крана
    (КНУБА, 2011) Паламарчук, Д. А.; Іщук, В. В.
    В статті розглянуто метод мінімізації коливань вантажу в шарнірно-зчленованій врівноваженій стріловій системі крана, який дозволяє звести до мінімуму розгойдування вантажу в процесі зміни вильоту.
  • Документ
    Вплив розгойдування вантажу на ефективність кранів із шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, Вячеслав; Паламарчук, Дмитро; Іщук, Валерія
    В статті розглянуто фактори негативного впливу розгойдування вантажу на ефективність кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Детально описані наслідки цього впливу як на конструкцію самої стрілової системи, так і на зменшення продуктивності перевантажувальних робіт. Крім того, наведено шляхи зменшення динамічних навантажень на ланки стрілової системи.
  • Документ
    Результати теоретичних і експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи портального крана
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д. А.
    В статті здійснено вибір оптимального закону, що найбільш доцільний при здійсненні автоматичного керування електродвигуном механізму зміни вильоту стрілової системи, для здійснення горизонтального переміщення вантажу з мінімальними коливаннями.Проаналізовано графіки зміни горизонтальної координати центру мас вантажу та внутрішнього зусилля в зубчастій рейці,що були отримані теоретичним та експериментальним шляхом. Здійснено порівняння результатів теоретичних та експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи крана МАРК-40, за умови зміни вильоту стрілової системи за оптимальним законом.
  • Документ
    Оптимізація енергетичного режиму зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи вантажопіднімального крана з урахуванням коливань вантажу
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д.; Ходневич, О.
    В статті проводиться визначення такого режиму руху механізму зміни вильоту шарнір но-зчленованої стрілової системи крана, за яким середнє значення кінетичної енергії стрілової системи за час зміни вильоту вантажу було б мінімальним. Для цього записано вираз кінетичної енергії стрілової системи та проведено її мінімізацію. Наведено порядок проведення оптимізації за допомогою чисельного методу, а саме методу коллокацій.
  • Документ
    Исследование движущих сил в механизме изменения вылета стреловой системы крана
    (КНУБА, 2014) Ловейкин, В.; Паламарчук, Д.
    Представлені результати теоретичного дослідження рушійних сил в рейковому механізмі зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи портального крана МАРК-40. Дослідження крутного моменту електродвигуна і зусиль в зубчастій рейці проведені за умови руху стрілової системи за оптимальними законами, які дозволяють здійснювати горизонтальне переміщення вантажу з мінімальними коливаннями. Визначення рушійних сил приводу проведено з використанням принципу можливих переміщень.
  • Документ
    Розрахункова схема та кінематичний аналіз нелінійних коливань вантажу при повороті стрілової системи вантажо-підйомного крана
    (КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.; Комоцька, С. Ю.
    У статті розглянута та обґрунтована розрахункова схема стрілової системи вантажопідйомного крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного повороту. Досліджений вплив відцентрових сил на нелінійні маятникові коливання вантажу на канаті. Сформульована й запропонована математична модель, яка є частиною узагальненої моделі вантажопідйомного крана, що функціонує у різноманітних режимах експлуатації. Встановлені зони безпечних амплітуд коливань і, відповідно, безпечних зон експлуатації таких кранів з позиції виключення порушень техніки безпеки при використанні стрілових систем кранів (мінімізація амплітуд нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті).